در این مطلب می خواهیم بپردازیم به این موضوع که چند نوع مژه برای کار کردن روی مژه های طبیعی مشتری وجود دارد و در حقیقت چند نوع مختلف برای اکستنشن مژه وجود دارد و چه انتخابی باید برای مژه ها انجام دهید . با ما همراه باشید تا به بررسی مژه های مختلف در اکستنشن مژه بپردازیم . این مطلب هم برای افرادی که قصد دارند اکستنشن مژه انجام دهند و هم چنین برای افرادی که در انتخاب اکستنشن مژه هیچ اطلاعاتی ندارند مناسب می باشد .

مطالبی که در این مطلب می پردازیم 

تفاوت بین مژه های زیر :

  • سیلک
  • مینک
    هر دوی این مژه ها دارای مزایایی هستند و انتخاب این دو به نسبت نیاز شما و سلیقه شما می باشد .

اکستنشن مژه SILK یا ابریشمی 

اکستنشن مژه سیلک بسیار محبوب می باشد و در حرفه ی اکستنشن مژه طرفدار بسیار زیادی دارد . دلیل آن هم این است که این مدل از اکستنشن مژه یکی از مدل های ارزان قیمت اکستنشن مژه می باشد و به دلیل کم بودن قیمت آن و پر زرق و برق بودن آن از طرفداران بسیاری برخوردار است .
بالا بودن وزن این مژه و چشم گیر تر بودن آن نسبت به مدل های دیگر و قیمت مناسب آن برای افراد بسیار محبوب بوده و به همین دلیل این مژه برای افرادی که می خواهند هزینه کم تری بکنند و هم چنین نمی خواهند که مژه هایشان بیش از حد طبیعی و ساده باشد گزینه خوبی می باشد .  این مدل از مژه های دیگر از ضخامت بیش تری برخوردار هشتند .

برای چه افرادی مناسب است 

این مدل از اکستننش مژه برای افرادی مناسب است که مژه های آن ها از ریشه ی قوی برخوردار است و توانایی نگه داشتن این حجم و سنگینی را دارا باشند و قرار دادن روی مژه های ضعیف موجب آسیب به مزه ها و ریزش مژه ها می باشد .

اکستنشن مژه مینک 

اکستنشن مژه مینک ، از جنس موی راسو می باشد . خز موجود روی سطح بدن راسو را با رعایت پروتکتول های بهداشتی جمع آوری کرده و از آن برای اکستنشن مژه استفاده می کنند . اکستنشن مژه مینک از همین تارهای راسو ساخته شده است و از گران ترین مدل های اکستنشن مژه محسوب می شود . این مدل از مژه ها دارای قیمت بالایی هستند اما سبک بوده و کیفیت بالایی دارند .

اکستنشن مژه مصنوعی مینک 

این مدل از اکستنشن مزه ظاهر مینک را دارد و همانند مژه ی مینک که از موی راسو تشکیل شده است می باشد و دارای وزن مناسبی نیز می باشد . با این تفاوت که این مدل همانند مینک از موی راسو تشکیل نشده است و جنس تشکیل دهنده ی آن پلی استر می باشد که بسیار متنوع تر از ابریشم می باشند . و نکته ی قابل توجه این است که مژه های مینک از مژه های ابریشمی خیلی سبک تر هشتند و معروف به مژه های پالتی هستند .

ویزگی های مژه مینک مصنوعی 

مژه های مینک مصنوعی دارای جنس لطیف و نرم هستند و کم رنگ می باشند و در انواع مختلف طول و فر هستند . این مژه ظاهریبا لایه ی  سه بعدی به چشم شما می دهند  . پس اگر یک مژه ی طبیعی با مثل موی راسو اما با قیمت باورنکردنی و ارزان  می خواهید از مینک های مصنوعی استفاده نمایید و از آن لذت ببرید . این مدل حساسیت بسیار پایینی را نیز دارا هستند و نگران هیچ چیز نباشید .

در پایان 

با مطالعه مطالب بالا حالا می توانید یک انتخاب درست و منطقی برای خود و یا مشتری خود انتخاب نمایید . مژه های ابریشمی جذاب و کمی با اغراق در چشم شما ظاهر می شوند و در وقابل مژه های مینک ظاهری کاملا طبیعی در چشمان شما دارند .

اگر مشتری شما و یا خود شما مژه های تیره تر می خواهید مژه های سیلک را به شما پیشنهاد می کنیم و اگر نرم و مات و کم رنگ می خواهید مژه های مینک بخرید .

No comment

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *