با مژه کار خود مشورت کنید

 

اکستنشن مژه می‌تواند استایل شما را با نشان دادن ریمل مژه یا ریمل مصنوعی در زمانی که اصلا آرایش ندارید، افزایش دهد. با این حال، این احتمال وجود دارد که مژه های خیلی بلند داشته باشید که می تواند باعث آزار یا تحریک شود. هرگز نباید سعی کنید اکستنشن مژه های خود را در حالی که روی چشم شما هستند کوتاه کنید، زیرا ممکن است مژه های خود را بتراشید و برای همیشه به آنها آسیب بزنید. اگر اکستنشن مژه‌های شما خیلی بلند است و می‌خواهید آن‌ها را درست کنید، سعی کنید در قرار بعدی‌تان طول دیگری بخواهید یا اکستنشن مژه‌تان را در خانه بردارید.

 


از مژه کار  خود بخواهید که  مدل مژه های شما را عوض کند.
اگر بلافاصله پس از نصب تکنسین متوجه شدید که مژه های شما خیلی بلند شده اند، از تکنسین خود بخواهید که طول مژه های شما را تغییر دهد. آنها ممکن است مجبور شوند شما را برای یک قرار جداگانه برنامه ریزی کنند، زیرا نصب اکستنشن مژه چند ساعت طول می کشد.

  • اگر مژه هایتان آنطور که می خواستید نیست، درخواست تغییر را به مژه کار خود بدهید.

 

مژه های کوتاه تری بگذارید

 

در قرار بعدی خود مژه های کوتاه تری بکارید و از افکت های شبیه به کلاسیک استفاده نمایید . اگر متوجه شدید که اکستنشن مژه‌هایتان خیلی بلند است، در نوبت بعدی که می‌روید، مژه‌های کوتاه‌تر را درخواست کنید. مطمئن شوید که به مژه کار خود بگویید که مژه هایی که دفعه قبل نصب کرده اند برای شما مناسب نمی باشد.

 

حتما سایز مورد نظر خود را به مژه کار بگویید. اگر درخواست مژه های کوتاه تری دارید، تکنسین شما ممکن است فقط یک سایز کوتاهتر کند، که ممکن است آن چیزی نباشد که شما می خواهید. تصاویر را نشان دهید و دقیقا نشان دهید که چه سبکی را می خواهید . 

 

 

کلا دوسش ندارم 

 

از تکنسین خود بخواهید اکستنشن مژه شما را بردارد. اگر واقعاً از ظاهر مژه‌هایتان خوشتان نمی‌آید و فقط می‌خواهید آنها را بردارید، به سالنی که مژه‌ها در آن نصب شده‌اند برگردید و از مژه کار خود درخواست کنید که آن‌ها را بردارید. آنها معمولاً می توانند این کار را به سرعت انجام دهند و حتی ممکن است بتوانند شما را بدون قرار ملاقات مناسب کنند

 

ریموو کردن مژه در خانه 

 

صورت خود را بخار دهید و مژه های خود را با روغن زیتون پاک کنید. 2 فنجان (470 میلی لیتر) آب را بجوشانید و صورت خود را به مدت 30 ثانیه روی آن نگه دارید. یک تکه پنبه را با روغن زیتون خیس کنید و به آرامی مژه های خود را بکشید تا اکستنشن هایتان جدا شوند.

  • اکستنشن مژه قابل استفاده مجدد نیست، بنابراین برای نصب مژه جدید باید هزینه کاشت مجدد بپردازید.

  • ریموو کردن مژه در خانه کار خوبی نیست، زیرا ممکن است به طور تصادفی مژه های واقعی خود را بکشید. اگر می‌توانید صبر کنید، به سراغ مژه کار خود بروید که مژه‌ها را نصب کرده است تا آنها را بردارند.

 

  • برای برداشتن اکستنشن مژه از ریموور چسب مژه استفاده کنید. پاک کننده چسب مژه را از فروشگاه زیبایی محلی خود خریداری کنید و یک توپ پنبه ای را با آن پاک کنید. پنبه را روی چشم بسته خود با حرکات دایره ای بمالید تا اکستنشن مژه ها از بین بروند.
  • اگر در برداشتن اکستنشن ها مشکل دارید، از پنس اکستنشن مژه استفاده کنید تا به آرامی آنها را بکشید تا زمانی که جدا شوند.

 

 

مژه های خود را در روغن نارگیل آغشته کنید، سپس به آرامی آنها را بکشید. مژه های خود را با روغن نارگیل اشباع کنید و اجازه دهید 10 دقیقه خیس بخورند. از یک پنس اکستنشن مژه استفاده کنید تا به آرامی تک تک اکستنشن های مژه خود را یکی یکی بکشید تا زمانی که جدا شوند

No comment

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *