شادابی و نشاط صورت و جلوگیری از پیری پوست یکی از اهدافی است که همیشه افراد به دنبال آن هستند . ما در این مطلب می خواهیم آموزش پاکسازی صورت با مواد گیاهی و بی ضرر و بدون حساسیت را به شما آموزش دهیم . با پاک سازی کردن صورت خود ، سطح پوست خود را از آلودگی ها و باکتری ها در امان نگه دارید و از زیبایی روز افزون خود لذت ببرید .

آموزش هایی که در این مطلب به شما خواهیم داد 

  • پاک سازی پوست
  • ماساژ صورت
  • آب رسانی پوست

پاک سازی صورت با زردچوبه 

در ابتدا صورت خود را با شیر پاک کننده صورت خوب تمیز کنید . شر پاک کننده چربی ها و باکتری های سطحی پوست را از صورت شما پاک می کند . در مرحله بعد صورت خود را به واسطه ی ژل آلوورا ماساژ دهید . در هنگام ماساژ صورت دستان خود را از زیر لپ ها از محل فرورفتگی لپ ها ماساژ دهید و سپس به کمک دستان خود صورت را به سمت بالا بکشید .

در مرحله بعدی 

صورت را یک ربع که با آلوورا ماساژ دادید صورت شما کاملا آب رسانی به آن انجام شده است . سپس با کمک زردچوبه تازه و کمی عسل و آرد برنج مخلوط شده صورت خود را ماساژ دهید . به این صورت که مواد را روی پوست خود قرار دهید و سپس بعد از گذشت 5 دقیقه به خورد پوست شما رفت آن را بر روی پوست ماساژ دهید .

بوخور صورت بزنید 

بعد از این که صورت خود را با زردچوبه و عسل و آرد برنج ماساژ دادید بگذارید در ابتدا صورت شما با این ترکیبات تا 20 دقیقه استراحت کنند و سپس با استفاده از یخ صورت خود را فریز کنید . یخ ها را داخل فریزر ریخته و روی صورت خود ماساژ دهید هم زمان با استفاده از یخ از بخور گرم نیز استفاده کنید . این کار موجب بالا رفتن جریان خود و ایجاد شادابی و نشاط در صورت شما می شود .

مرحله بعد 

در این مرحله پوست خود را دوباره با آلوورا ماساژ دهید . در این زمان پوست شما بعد از لایه برداری های انجام شده نیاز دارد تا به واسطه ی آلوورا آب رسانی شود . حالا پوست شما سالم تر و ساداب تر از قبل شده است . تا مدت ها از شر جوش هاو آکنه دور باشید و از زیبایی روز افزون خود لذت ببرید .

در پایان 

در روشی که به شما آموزش دادیم با استفاده از مواد گیاهای و پر از خواص به شما نشان دادیم که می توان در خانه هم با روش های فوق العاده و گیاهی پاک سازی انجام دهید و نیازی به ماسک های گران قیمت نیست .

ماسک صورت موجب می شود تا در شهرهای آلوده و شلوغ که هوای شهر پر از دوده و اسیب دیدگی می باشد پوست صورت شما شفاف باشد و از آلودگی ها در امان بماند . پاک سازی برای پوست شما حتما نیاز است و باید هر چند وقت یک بار این کار را انجام دهید . پاک سازی های گیاهی را می توانید هر هفته انجام دهید و هیچ آسیبی به پوست شما نمی رساند .

نکته مهم در پاکسازی صورت دستان شماست یا فردی که کار پاگ سازی را برای شما به انجام می رساند . در ماساژ صورت سعی نمایید  ازنک انگشتان دست استفاده نمایید ، دست ها نباید ناخن داشته باشند چون موجب آسیب به پوست شما می شود .

No comment

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *