اکستنشن مژه یک روش نیمه دائمی بسیار ساده برای بلندتر و پرتر نشان دادن مژه است. بسیاری از خانم ها مدت هاست که ریمل خود را به دلیل اکستنشن دور انداخته اند. اکستنشن مژه‌ها طبیعی‌تر به نظر می‌رسند و در صورت استفاده صحیح، کاملاً بلند می‌شوند. با این حال، به دلایل مختلف، برنامه‌های افزودنی نیز می‌توانند سریع‌تر باشند. آیا تا به حال به این فکر کرده اید که چرا اکستنشن مژه شما دوام زیادی ندارد؟


ریزش طبیعی مژه

از دست دادن چند مژه در روز یک فرآیند طبیعی است. این به عنوان چرخه رشد مژه شناخته می شود. سپس مژه های از دست رفته با مژه های کودک جایگزین می شوند. وقتی از اکستنشن مژه استفاده می‌کنید، اکستنشن‌ها به‌صورت طبیعی با مژه‌های طبیعی می‌ریزند. ریزش طبیعی مژه ها هیچ ارتباطی با اکستنشن مژه بد ساخته شده ندارد. ریزش زودرس مژه نیز می تواند دلایل کاملا متفاوتی داشته باشد.


ریمل اکستنشن مژه

هدف از اکستنشن مژه، قطع استفاده از ریمل است. هنگامی که مشتریان به مژه های مصنوعی جدید خود ریمل می زنند، یک آرایشگر مژه متوجه نمی شود. ریمل می تواند چسبندگی روی اکستنشن ها را بشکند و ظاهر خوبی هم ندارد. ریمل با مژه های کشیده کاملاً اضافی است.


اکستنشن مژه ضعیف انجام شده است

همیشه این احتمال وجود دارد که آرایشگر کارش را خوب انجام نداده باشد و به همین دلیل است که مژه ها محکم نمی شوند. این بیشتر به دلیل استفاده از محصولات ارزان قیمت و تکنیک های اشتباه است.

اشتباهات زیر توسط آرایشگر مژه می تواند منجر به ریزش سریع مژه شود:

  • رطوبت یا دمای اتاق مناسب نیست و بر زمان پخت چسب تأثیر می گذارد.
  • آرایشگر مژه خیلی کم از چسب استفاده کرد.
  • چسب مژه شکسته است.
  • اکستنشن مژه برای مژه های طبیعی خیلی سنگین یا خیلی بلند است.
  • نوسانات هورمونی می تواند ریزش مژه را تسریع کند.

اکستنشن مژه بعد از درمان سفید به نظر می رسد

اگر مژه ها پس از درمان سفید شوند، به این حالت پلیمریزاسیون شوک می گویند. این اتفاق زمانی می افتد که چسب خیلی سریع در معرض رطوبت بیش از حد قرار می گیرد و پیوند ضعیفی بین مژه های طبیعی و مژه مصنوعی ایجاد می کند. مژه ها نباید در طول درمان خیلی خیس شوند.


مالیدن چشم ها 

موارد دیگری نیز وجود دارد که باید با اکستنشن مژه از آنها اجتناب کنید. مثلاً مالش، کندن یا خاراندن چشم. این کار ست مژه را خراب می کند و مژه ها سریعتر می ریزند.


شستن مژه ها

چگونه از پوست خود مراقبت کنیم؟ ما از محصولات پوستی استفاده می کنیم و صورت خود را مرتب می شوییم. همین امر در مورد اکستنشن مژه نیز صدق می کند. بهداشت نامناسب عامل اصلی ریزش زودرس اکستنشن مژه است. بنابراین مژه ها باید روزانه شسته شوند. خط مژه را می توان با یک شامپوی مژه و یک برس نرم کاملا تمیز کرد. این تضمین می کند که تمام آلودگی ها و رسوبات آرایشی از روز پاک می شوند.

No comment

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *