چگونه از اکستنش مژه درآمد بالایی کسب کنیم . این سوالی است که بسیاری از افراد زمانی که به بازار کار اکستنشن مژه وارد می شوند برایشان پیش می آید . اگر می خواهید در کارتان درآمد بالا جذب نماید  باید به چند نکته دقت لازم را داشته باشید . با رعایت نکاتی که در این مطلب به شما آموزش می دهیم کیفیت کارتان را بالا برده و درآمدتان را افزایش دهید .

اکستنشن مژه را چگونه یاد بگیریم 

اکستنشن مژه در واقع از کارها و هنرهایی است که امروزه بسیار پر طرفدار می باشد و در این بازار کاری که در ایران با حقوق و مزایای ثابت در سال فردی را استخدام می کنند و هیچ جذابیتی برای افراد ندارد این کار در واقع یک بیزینس محبوب و به روز برای افراد می باشد . اکستنشن مژه علاوه بر بیزینس همان طور که عنوان نمودیم یکی از هنرهای محبوب در بین خانم ها می باشد .

بریم سر اصل مطلب که چگونه اکستنشن مژه را یاد بگیریم . در ابتدا باید بدانید که اکستنشن مژه را باید در ابتدا بشناسید . اکستنشن مژه در واقع یکی از عرصه های آرایشی است که ارز قرون باستان مصر در بین مردم جهان بوده است . در همه ی سال هایی که مردم در این جهان زیسته اند به فکر مژه ها و راه هایی برای تقویت آن بوده اند .

در ده 1920بسیاری از افراد سینمایی شروع به استفاده از گریم هایی با مژه های مصنوعی کردند و بعد ها با استقبال مردم و هنرمندان در زندگی روزمره شان روبرو شد . این یعنی که اکستنشن مژه روز به روز در حال پیشرفت و جذب طرفداران بیش تر در دنیا می باشد .

حالا که با اکستنشن مژه آشنا شدید 

حالا بسیاری از شما این سوال را دارید که چگونه در این عرصه مثل بسیاری از افرادی که سالن دارند و در ایران سرو صدایی به پا کرده اند شویم . فرقی نمی کند در حال آموزش باشید و یا میخواهید که این کار را یاد بگیرید برای رسیدن به در آمد در کارتان در ابتدا باید به مهارت دقت نمایید . برای به دست آوردن مهارت قطعا باید کارهای زیادی را  باید انجام داده باشید تا به مهارت برسید . اما در قدم اول باید بدانید که در اکستنشن مژه باید روی سرعت دستان خودتان کار کنید . در بخش بعدی تمرکز خوبی در کار داشته باشید . شاید کم تر به این موضوع افراد اشاره کرده باشند . اما این را باید بدانید که اکستنشن مژه نیاز به آرامش و عدم استرس دارد .

لرزش دستان شما موجب خراب شدن کار شما می شود . پس هرگز در هنگام کار تمرکز خود را از دست ندهید و سعی نمایید که آرامش خود را حفظ نمایید . در قدم بعدی اعتماد به نفس داشته باشید و سلیقه خود را با سلیقه مشتری مچ نمایید .

و اما از مهم ترین چیز هایی که باید به آن دقت کنید . یکیی از رموز موفقیت در کار اکستنشن مژه 
این رازی است که در باید حتما به آن دقت لازم را داشته باشید . 

ارتباط با مشتری 

با مشتری خود ارتباط خوبی را بر قرار کنید . برای این که کار خوبی را به نمایش بگذارید باید حرف مشتری را خوب متوجه شوید . مشتری یک درخواست هایی دارد و شما باید به کمک علم خود اورا به سمتی که درست است هدایت کنید . یعنی سلیقه مشتری را با توجه به قواینن اکستنشن مژه وقف دهید .

مواد با کیفیت به کار ببرید 

استفاده از مواد ارزان و بی کیفیت صود بیش تری در لحظه اول دارد . اما به این فکر کنید که در دفعه های بعدی هم مشتری به شما مراجعه نماید و شما بتوانید از خدماتی که ارائه می دهید صود لازم را ببرید . مواد با کیفیت موجب بهتر و تمیز تر در آمدن کار شما می شود . بله املا درست است مواد ارزان و بی کیفیت به شما نتیجه خوبی را هم نمی دهند در نتیجه مشتری از شما رضایت کافی را نداشته و نتیجه مناسبی برای شما حاصل نخواهد شد . با رعایت نکاتی که در این مطلب برای شما شرح دادیم قطعا به در آمد بالا می رسید .

1 Comment

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *