زنان بیشتر و بیشتری با  قرار دادن اکستنشن مژه هایی که چشم ها را بلندتر و تشدید می کنند، ظاهر خود را زیباتر کنند . با این حال، افرادی نیز هستند که از این مدل موها خسته می شوند و می خواهند بدانند چگونه آنها را به راحتی و بدون درد از بین ببرند.

در پست امروز ما می خواهیم کشف کنیم که چگونه اکستنشن مژه را حذف کنیم تا بتوانید زیبایی طبیعی چشمان خود را به دست آورید. به خواندن ادامه دهید!

فهرست مطالب 

  • 1 اکستنشن مژه چیست؟
  • 2 چگونه اکستنشن مژه را در خانه ریموو کنیم
    • 2.1 از پاک کننده آرایش مژه استفاده کنید
    • 2.2 روغن بچه برای از بین بردن اکستنشن مژه
  • 3 نحوه پاک کردن چسب از اکستنشن مژه
  • 4 اکستنشن مژه را با وازلین پاک کنید
  • 5 جنبه ای که برای حذف اکستنشن مژه باید در نظر گرفت

اکستنشن مژه چیست؟

اکستنشن مژه نوعی درمان زیبایی است که هدف آن بلند کردن مژه ها و داشتن ظاهری قوی تر و زیباتر  است.

این نوع درمان نیاز به نگهداری مداوم دارد ، زیرا زمانی که مو رشد می‌کند، معمولاً موی مصنوعی می‌کند و در نتیجه اکستنشن می‌ریزد. این دلیل اصلی است که بسیاری از خانم ها ترجیح می دهند اکستنشن مژه خود را حذف کنند و چشمان خود را دوباره طبیعی نشان دهند.

چگونه موهای اکستنشن مژه را با مو در خانه از بین ببریم

روش های زیادی وجود دارد که می تواند به شما در حذف اکستنشن مژه کمک کند، با این حال، توصیه می کنیم همیشه این کار را توسط یک سالن زیبایی حرفه ای انجام دهید. دلیل آن این است که تنها تیمی از متخصصان زیبایی شناسی قادر خواهند بود موهای مصنوعی را با خیال راحت، آسان و حداکثر مراقبت از مژه های شما را پاک کنند.

ما دردلوکس پروفشنال یک درمان با طراوت را به شما پیشنهاد می کنیم تا بتوانید اکستنشن مژه خود را بردارید و ظاهری کامل و 100% طبیعی را به نمایش بگذارید. ما شما را تشویق می کنیم که هم اکنون یک نوبت رزرو کنید و خود را به دست متخصصان بسپارید.

اما، اگر می‌خواهید خودتان افزونه‌ها را حذف کنید، باید بدانید که روش‌هایی وجود دارند که می‌توانند به شما کمک کنند:

از پاک کننده آرایش مژه استفاده کنید

یکی از روش هایی که می تواند به شما در حذف اکستنشن کمک کند استفاده از محصولات پاک کننده آرایش است. اما، اثربخشی این روش تنها به نوع اکستنشنی که شما قرار داده اید بستگی دارد، زیرا به عنوان مثال، آنهایی که در از مو تا مو قرار می دهیم با این درمان از بین نمی روند.

برای اینکه بتوانید آنها را با این روش حذف کنید، فقط باید موارد زیر را انجام دهید:

  1. یک پد پنبه ای با پاک کننده آرایش روی مژه هایتان بزنید تا کاملا خیس شوند.
  2. اکنون، فقط باید یک کشش ملایم ساده به خود بدهید.
  3. خواهید دید که کم کم جدا می شوند، اگر احساس سوزش کردید می توانید آنها را بیشتر خیس کنید تا خارج کردن راحت تر شود.

روغن بچه برای از بین بردن اکستنشن مژه

یکی دیگر از ترفندهای خانگی این است که به جای پاک کننده آرایش، مژه های خود را با روغن بچه آغشته کنید. موهای طبیعی شما را به خوبی مرطوب می کند و کمک می کند موهای مصنوعی به راحتی از ریشه مو جدا شوند و بریزند .

مهمتر از همه باید روی ریشه ها تاکید کنید زیرا چیزی که ما به دنبال آن هستیم این است که چسبی که در برخی مواقع قرار می گیرد نرم شود و به راحتی از بین برود.

 

چگونه چسب را از اکستنشن مژه پاک کنیم

یکی از مواردی که باعث سردرد می شود، پاک کردن چسب اکستنشن مژه است و این محصول بسیار قوی و یکدست است و به همین دلیل پاک کردن آن همیشه آسان نیست.

اگر می خواهید این روش را در خانه انجام دهید، باید بدانید که درمانی وجود دارد که به شما کمک می کند چسب را از اکستنشن مژه پاک کنید: مخلوط درمان با بخار و روغن.

در اینجا مراحلی را به شما می گوییم تا بتوانید خودتان در خانه این کار را انجام دهید:

  1. پاک کردن آرایش: ضروری است که بدانید دقیقاً مژه های طبیعی شما به کجا ختم می شوند. برای این کار از پاک کننده آرایش استفاده کنید و ریمل خود را بردارید تا بتوانید استخراج را شروع کنید.
  2. حمام بخار صورت را آماده کنید: حالا باید آب را در قابلمه بجوشانید و وقتی در حال جوش آمد، مایع را در ظرفی با اندازه متوسط ​​اضافه کنید. می توانید روغن های ضروری مانند اسطوخودوس، نعناع یا اکالیپتوس را اضافه کنید تا درمان معطر تر و دلپذیرتر شود.
  3. حمام بخار: هنگامی که آب را آماده کردید، زمان انجام حمام بخار است. برای این کار صورت خود را با آب جوش به قابلمه نزدیک کنید و سر خود را با حوله بپوشانید. اجازه دهید بخار به مدت 10 یا 15 دقیقه روی صورت شما عمل کند تا چسب اکستنشن مژه نرم شود و راحت تر پاک شود.
  4. روغن زیتون روی توپ پنبه ای: مرحله بعدی شامل روشی است که به ما کمک می کند اکستنشن مژه را به آرامی و به راحتی پاک کنیم. برای این کار باید یک تکه پنبه را با روغن زیتون مرطوب کنید و دور چشم و روی مژه ها بمالید تا اکستنشن ها از ریشه جدا شوند. از وارد کردن محصول به چشم خودداری کنید زیرا ممکن است باعث گزش شود.
  5. روغن را روی همه مژه ها بمالید : باید روغن زیتون را روی همه مژه ها بمالید تا زمانی که از بین بروند. در صورتی که احساس سوزش کردید، درمان را فوراً متوقف کنید زیرا احتمالاً روغن باعث واکنش غیرمنتظره شده است.
  6. پاکسازی صورت: و برای پایان دادن به این روش ساده برای برداشتن اکستنشن مژه، با تمیز کردن صورت با یک شوینده ملایم که به ما کمک می کند چربی اضافی را پاک کنیم، پایان می دهیم. صورت خود را با آب گرم  بشویید.

اکستنشن مژه را با وازلین پاک کنید

یکی دیگر از روش های خانگی برای پاک کردن اکستنشن مژه استفاده از وازلین است، محصولی که می تواند به شما در حذف این اکستنشن کمک کند و چشمانتان را دوباره شبیه همیشه کند.

مجدداً تکرار می کنیم که برای انجام کشیدن مژه همیشه توصیه می شود این کار را زیر نظر یک متخصص انجام دهید زیرا این یک ناحیه بسیار ظریف از بدن است که نیاز به مراقبت ویژه دارد.

با این حال، اگر می خواهید این کار را در خانه انجام دهید، در اینجا به شما می گوییم که چگونه اکستنشن مژه را با وازلین پاک کنید:

  • اجازه ندهید خشک شوند: وازلین را می توان به عنوان چسب طبیعی برای اکستنشن مژه استفاده کرد، بنابراین اگر می خواهید آنها را پاک کنید، بهتر است فورا آنها را بردارید. اجازه ندهید خشک شوند زیرا ممکن است سفت شوند.
  • استفاده از میکرو براش  : بهتر است از این محصول استفاده کنید تا بتوانید اکستنشن مژه را پاک کنید زیرا تاثیر مستقیم تری روی موها و برداشتن اکستنشن خواهد داشت.
  • صورت کاملاً تمیز : ضروری است قبل از اقدام به این روش، صورت و دور چشم خود را به خوبی تمیز کنید تا مژه‌هایتان راحت‌تر پاک شوند.

نکاتی که برای حذف اکستنشن مژه باید در نظر گرفته شود

علاوه بر توصیه‌هایی که به تازگی به شما داده‌ایم، مهم است که این جنبه‌های دیگر را نیز در نظر بگیرید که به شما کمک می‌کند عالی به نظر برسید و حداکثر مراقبت از مژه‌هایتان را داشته باشید:

  • استراحت سالیانه: در صورتی که اکستنشن مژه را دوست دارید، باید بدانید که توصیه می شود سالیانه حداقل یک ماه و نیم استراحت کنید. خوب، در غیر این صورت، می توانید موهای طبیعی خود را ضعیف کنید.
  • به مرکز زیبایی مراجعه کنید: همانطور که قبلاً نیز اشاره کردیم توصیه می شود به مرکز زیبایی خود مراجعه کنید تا همین متخصصان مژه های شما را بردارند. به خاطر داشته باشید که در سالن هایی مانند وانیتا اسپای ما لوازم آرایشی و محصولات لازم برای مراقبت حداکثری از موهای خود را داریم، بنابراین توصیه می شود به جای اینکه خودتان در خانه این کار را انجام دهید، به سالن بروید.
  • هرگز اکستنشن مژه را پاره نکنید: بسیار مهم است که هرگز اکستنشن مژه را پاره نکنید، بلکه کاری که باید انجام دهید این است که صبر کنید تا نرم شده و زیر وزن خودش بیفتد. اگر خیلی زبر باشید می توانید به چشم و موهای طبیعی خود آسیب بزنید.

 

No comment

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *