حتما شما هم طرفدار اکستنشن مژه شدید و می بینید که همه ی بازیگرا و افراد درو برتون دارن اکستنشن می کنند و شما هم میخواید تا اکستنشن مژه انجام بدید . اما نمی دونید که چه
سبکی رو برای اکستنشن کردن انتخاب کنید . در این مطلب به طور کامل سبک ها رو برای شما معرفی میکنیم تا یه مدل خوب برای چشم ها و صورت زیباتون اکستنشن کنید .

چه سبکی برای صورتم مناسبه ؟ 

اکستنشن مژه بدون شک درمان ایده آلی برای زیباتر کردن ظاهر است برای برجسته کردن، مانند چشم، روند نزولی یا افتادگی پلک. هدف این است که شکل  و ظاهر چشم ها را زیباتر کنید،
چشم ها را باز کنید، رنگ عنبیه را در مقابل سیاهی مو تشدید کنید و ظاهری جوان تر و گویاتر ارائه دهید. در هر صورت نتیجه همیشه با توجه به فرم چشم ها، پلک ها و ابروهای هر فرد
متفاوت خواهد بود. پس با توجه به فرم چشمی که دارید این انتخاب را باید انجام دهید .

به طور مثال  مثلاً یک افکت چشم گربه‌ای که در آن مژه‌های انتهایی بلندتر هستند. “چشم گربه ای” بسیار پرطرفدار است و اثر آن دیدنی است، اما همیشه توصیه نمی شود زیرا وزن ظاهری
اکستنشن های لبه بیرونی پلک باعث می شود افتادگی چشم ها بیشتر پایین بیاید و چشم های شما را کمی بسته کنند .

معرفی محبوب ترین افکت ها 

در این جا ما محبوب ترین افکت ها را برای شما  گردآوری کرده ایم تا به یک نتیجه ی مثبت دست پیدا کنید .

مژه طبیعی 

پرکاربردترین فرم برای کسانی است که می خواهند به اکستنشن خود ظاهری طبیعی ببخشند، بیشتر شبیه مژه های طبیعی هستند و فرم چشم را تغییر نمی دهند. برای انواع چشم ها مناسب است، اما مخصوصا برای مشتریانی که مژه های کم پشت یا خیلی کوتاه دارند مناسب است.

افکت چشم گربه ای 

یکی از پرتقاضاترین هاست زیرا جذابیت زیادی به ظاهر می بخشد. این شامل افزایش انحنای دم است. اثر چشم‌هایی است که از نظر بصری کشیده شده‌اند و عمدتاً در مواردی که صورت و چشم‌های بیش از حد گرد هستند نشان داده می‌شود.

افکت سنجانبی 

مژه های کوچکتر روی دم زده می شود و مژه های بلندتر به صورت مورب به سمت بالا فشار داده می شوند. انتقال صاف به یک نگاه عمیق و رسا دست می یابد. این افکت زمانی مناسب است که مشتری از قبل مژه های متراکم و بلندی داشته باشد و برای چشم هایی با پلک های بیرونی افتاده مناسب است.

افکت عروسکی 

ظاهری رسا و با برجستگی زیاد به دست آورید که در آن حجم و طول از مرکز چشم متمایز باشد و در قسمت پایین نیز از اکستنشن استفاده کنید. این اثر برای چشم های خیلی گرد توصیه نمی شود زیرا باعث بزرگتر شدن آنها می شود.

نحوه پیاده سازی مخصوص اکستنشن کاران 

برای رسیدن به شکل دلخواه باید با طول و انحنای اکستنشن ها را شخصی سازی کنید . محبوب ترین نوع فرها  C و D هستند ، اما نکته کلیدی این است که آنها را مطابق با طرح انتخابی جایگزین کنید، به عنوان مثال:

  • فر C و D برای چشم های عروسکی توصیه می شود.
  • برای ظاهری طبیعی تر، توصیه می شود با قرار دادن مژه ها از راست به چپ، در گوشه ها با فر  B پایان دهید.
  • برای چشم گربه ای، انحناهای یا فر  A و B توصیه می شود.

No comment

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *