افراد زیادی هستند که به دنبال یادگیری اکستنشن مژه هستند و به دلیل بالا بودن درآمد در این کار خیلی از آرایشگران هستند که تمایل به یادگیری این کار دارند اما نمی دانند که چه مدت طول می کشد تا به مهارت لازم برسند تا به درآمدزایی برسند .

اکستنشن مژه چیست ؟

مطمنا می دانید که اکستنشن مژه چیست و آگاهی لازم در مورد اینکه چه چیزی را می خواهید یاد بگیرید دارید . اما به صورت خلاصه برایتان شرح خواهیم داد که اکستنشن مژه یا کاشت مژه موقت نامیده می شود . در این مدل خبری از مژه های دائمی نیست . در این کار شما کارتان را به صورت کاملا موقتی انجام می دهید و این موقتی بودن است که موجب بالا بردن درآمد شما می شود .

اکستنشن مژه یکی از بعد های درآمدزایی که برای شما خواهد داست همین موقتی بودن آن است . در اکستنشن مژه فرد بعد از انجام این کار باید و حتما هر سه هفته الی چهار هفته نهایتا نزد شما آمده و نسبت به ترمیم که کاری تخصصی نیز محصوب می شود و به دست اکستنشن کار باید انجام شود صورت پذیرد .

سوال اصلی 

چه قدر باید تمرین کنیم تا بتوانیم مشتری جذب کرده و در کار خودمان موفق شده و کسب درآمد کنیم . برای یادگیری این کار حتما باید به سراغ فردی بروید که مدرس خوبی برای شما باشد .

یک مدرس خوب تعلیمات خود را درست یا غلط هرگونه که آن شخص برای شما باشد به شما منتقلخواهد کرد . پس باید توجه داشته باشید که مدرس شما حتما باید از بالاترین مهارت ها برخوردار باشد تا از شما یک نتیجه خوب حاصل شود .

در مرحله ی بعدی که این کار را پشت سر گذاشتید باید خود را در زمان کمی به مهارت برسانید . نباید اکستنشن مژه شما بیش از 50 دقیقه طول بکد و کم بودن سرعت عمل شما نشانه کم بودن مهارت شما می باشد .

چه کار کنیم تا در کارمان موفق شویم 

بعد از این که مهارت لازم را به شما توضیح دادیم میرسیم به این موضوع که حتما باید به آن توجه کنیم . شما باید و حتما از مواد استریل شده و موادی که دارای گواهینامه ی استاندارد دارند استفاده نمایید تا در پروسه ی اکستنشن مژه به مشکل بر نخورید .

گاها دیده اید افراد دارای قرمزی چشم و هم چنین حساسیت در اکستنشن مژه می باشد که یکی از موارد و مهم ترین دلیل آن کم بودن کیفیت مواد اکستنشن مژه می باشد .

ارتباط با مشتری 

یکی از مواردی که حتما باید به آن توجه کنید ارتباط با مشتری می باشد . آرایشگاه یا مرکز اکستنشن مژه مکانی است که افراد به دنبال کارهایی همانند زیبایی و زمینه های مربوط به آن در حال فعالیت هستند .

ارتباط با مشتری موجب متمادی شدن ارتباط با فرد شده و همین مورد موجب افزایش و معرفی مشتری به شما می شود . ارتباط با مشتری یعنی این که ما با هر شخص نسبت به همان رفتار اقدامات لازم را انجام دهید .

به طور مثال اگر فردی دوست دارد که شما از مارک مخصوص برند لوکس یا به صورت مثال جنس خاصی را مد نظر دارد حتما با او همراهی نمود با راهنمایی لازم او را به سمت چیزی که مناسب است هدایت کنید .

مرحله آخر 

توجه داشته باشید که اگر می خواهید درآمد بالا در این شغل به دست آورید باید حتما خلاقیت به خرج دهید . خلاقیت در ایجاد یک اثر هنری ارزشمند . در اکستنشن مژه شما نقش یک نقاش را برعهده دارید که کار اکستنشن مژه را همانند یک نقاشی ارزشمند و هم چننی زیبا و ماندگار انجام می دهد .

در پایان این مطلب باید خاطر نشان کنیم که حتما ، تعامل با مشتری را رعایت نموده و سرخود هیچ کاری را انجام ندهید وظیفه ی شما این است که نظر مشتری را با تلفیق با نظر خودتان  و خلق یک کار خوب و قوی به اتمام برسانید .

No comment

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *