وقت طلاست! هم برای آرایشگر و هم برای مشتری. مشتری چقدر باید روی مبل شما منتظر بماند تا بتواند از یک ست زیبای اکستنشن مژه بهره مند شود؟ سه ساعت؟ چهار ساعت؟ حتی بیشتر از این؟
حرفه ای هایی که می توانند اکستنشن های حجم دهنده مژه را بچسبانند هستند. با این حال، فن کردن مژه‌های Mink فرآیندی زمان‌بر است که تنها با تجربه‌ترین اکستنشن کاران  می‌توانند آن را در کمتر از 3 ساعت انجام دهند. برای کسانی که روزانه با اکستنشن مژه کار نمی کنند و برای کسانی که تازه شروع به کار می کنند، معمولاً زمان بسیار بیشتری می برد.

افزایش سرعت اکستنشن مژه

همه ما به عنوان یک تکنسین مژه می دانیم که حجم دادن به مژه ها می تواند تا 3 ساعت و گاهی اوقات بیشتر طول بکشد. بدین منظور می توانید اکسسوری های لازم را داشته باشید .

 یک هیدرومتر داشته باشید

با تغییر دما و آب و هوا، چسب شما ممکن است شروع به عملکرد نامناسب کند. استفاده از هیدرومتر می تواند به شما در این مسائل کمک کند و نقطه مرجع شما باشد.

 از پنس های با کیفیت بالا استفاده کنید

بهترین پنس مژه را تهیه کنید، به خصوص اگر مژه های حجم دهنده ای انجام می دهید که روی انگشتانتان خیلی سنگین نیستند و به شما امکان می دهند سریعتر و راحت تر کار کنید تا از خستگی دست جلوگیری کنید.

 استفاده از چسب کمکی و یا سرعت دهنده

هنگامی که به نظر می رسد فن های مژه شما به جای باز ماندن در حال بسته شدن هستند،اسپید می تواند به شما کمک کند، و اگر با چسب نسبتا کند کار می کنید، باعث افزایش سرعت چسب شما می شود.
فقط قبل از شروع کار و ساختن فن، کمک چسب را به نوار مژه ها بزنید. این روند را تسریع می کند و مژه ها را نرم می کند و می توانید سریعتر کار کنید.
علاوه بر این، مطمئن شوید که از پرایمر مژه برای مژه های مشتری استفاده می کنید. این کار شما را سریعتر می کند و همچنین می تواند به حفظ و ماندگاری مژه ها کمک کند.

 استفاده از چسب با سرعت مناسب

معمولاً باید چسبی داشته باشید که حداقل 1 ثانیه (اگر نه 0.05 ثانیه) باشد.
اگر چسبی دارید که خیلی کند است، سرعت شما را به شدت کاهش می دهد.
بسیاری از مژه‌کاران تمایل دارند حتی پس از بهبود زمان‌بندی از چسب زمان خشک شدن 2 ثانیه استفاده کنند، فقط به این دلیل که در اینجا بیشترین احساس راحتی دارند.
بعد از اینکه حداقل شش ماه مژه کاز بودید، اگر در هفته مشتری‌های زیادی دارید، زمان‌بندی شما باید بهبود یابد، باید به خشک کردن 0.05 تا 1 ثانیه بروید.
همچنین، اگر از چسبی استفاده کنید که خیلی کند است، فن های شما بسته می شوند و شما ناامید خواهید شد زیرا سعی می کنید آن فن را روی مژه های طبیعی بمالید و فن روی شما بسته می شود. مدت زمان بیشتری طول می کشد تا خشک شود.

مژه روی مدل یا  اسفنج تمرین کنید

مطمئن شوید که روی مانکن مژه یا اسفنج تمرین می کنید. تمرین کلید سریعتر شدن یا بهبود سرعت شماست!
شما باید حرکات ریز ، ایزوله کردن و ساخت فن را تمرین کنید. انجام این کار هر روز به مدت یک یا دو ساعت تفاوت زیادی در سرعت شما ایجاد می کند.

 از مژه های فن دار آسان استفاده کنید

مژه های حجم دهنده آسان فن مخصوص مژه هنرمندانی است که می خواهند روند ایجاد یک ست حجم دهنده سفارشی را تسریع بخشند. به لطف نوار برچسب چسب منحصر به فرد، فن در پایین جدا نمی شود.

استفاده از چسب

از چسب برای جدا کردن مژه های پایینی هنگام کار بر روی گوشه های داخلی استفاده کنید، شما زمان بسیار کمتری را صرف جستجوی مژه های دقیق برای قرار دادن اکستنشن خواهید کرد که در زمان شما صرفه جویی می کند و تفاوت قابل توجهی در زمان بندی شما ایجاد می کند. برای جدا کردن اکستنشن مژه می توانید از ریموور مژه نیز استفاده نمایید .

مپ

به عنوان یک مبتدی  مپ اکستنشن مژه ضروری است، عمدتاً اگر به فر، طول و مدل های مختلف مژه عادت ندارید که در حال تلاش برای انجام نقشه مژه در مشتریان خود هستید.
همچنین، بسیار ساده تر است و بسیاری از حدس و گمان ها را از مجموعه شما حذف می کند، به خصوص اگر در حال گم شدن، فراموش کردن یا فکر کردن به چیزهای زیادی هستید. این کمک زیادی می کند و به شما امکان می دهد سریعتر کار کنید.

نتیجه

بسته به مدت زمان و نوع  سبک مژه ای که استفاده می کنید، این نکات باید حداقل 20 تا 45 دقیقه برای شما در وقت صرفه جویی  کنند. اگر هر روز پنج مشتری دارید، ممکن است حداقل 2 ساعت برای شما صرفه جویی کند
اگر به درستی از آن ها مراقبت شود، باید به اندازه چرخه طبیعی مژه شما دوام بیاورند. معمولا 4 تا 6 هفته طول می کشد تا این اتفاق بیفتد. برای اینکه مژه ها در حین رشد تکه تکه به نظر نرسند، هر 2 تا 3 هفته یکبار ترمیم توصیه می شود.

مراحل انجام یک اکستنشن خوب 

مرحله 1.پد زیر چشم استفاده نمایید 

هنگام استفاده از پد زیر چشم چسب های ژل زیر چشم، باید از قرار دادن پد زیر چشم  خیلی نزدیک به چشم خودداری کنید. برچسب باید روی مژه های پایین، حدود 3-4 میلی متر از خط مژه پایین قرار گیرد.

مرحله 2. پسوندها را انتخاب کنید

همیشه از حداقل سه طول مختلف اکستنشن استفاده کنید که طول آنها بین 6 تا 14 میلی متر است. بهتر است از اکستنشن 8 میلی متری مژه در گوشه های داخلی چشم استفاده کنید تا از ظاهر مصنوعی دلقک جلوگیری کنید. همچنین استفاده از اکستنشن های 8 میلی متری در سراسر چشم، بین اکستنشن های بلندتر برای ایجاد خط مژه ضخیم بسیار مهم است. عدم ترکیب در اکستنشن های کوتاه باعث ایجاد شکاف های خالی می شود  . برای داشتن ظاهری دراماتیک، ضخیم ترین اکستنشن های مجعد (0.25 میلی متر) را انتخاب کنید. اکستنشن های ظریف تر ظاهر طبیعی تری ایجاد می کنند.

مرحله 3. جا گذاری مناسب 

برای اعمال سریع و دقیق، اکستنشن باید در زاویه 90 درجه نسبت به پنس  مستقیم قرار گیرد . پس اکستننشن مژه را در زاویه ای که مناسب می باشد و تشکیل زاوه 90 درجه می دهد قرار دهید .

مرحله 4. فرو کنید

در حالی که اکستنشن را از انتهای مخروطی آن گرفته اید، اکستنشن را در چسب فرو کنید. اطمینان حاصل کنید که چسب کافی در پایه اکستنشن وجود دارد .

مرحله 5. جداسازی و کشیدن انگشت

مژه های طبیعی را با موچین منحنی جدا کنید. در حالی که اکستنشن را از انتهای مخروطی آن گرفته اید، اکستنشن را در امتداد مژه طبیعی بکشید. مژه های طبیعی را با چسب از پایه تا نوک بدون هیچ شکافی در چسب بپوشانید. چسب را پخش کنید تا صاف شود.

مرحله 6. تنظیم کنید

پس از کشیدن مژه طبیعی با چسب کافی برای پوشاندن آن، اکستنشن را روی مژه حدود 1/2 تا 1 میلی متر دورتر از پلک قرار دهید. اکستنشن را روی مژه طبیعی قرار دهید .  مژه باید رو به بالا و موازی با مژه های دیگر بدون هیچ ذره ای چسب باشد. پس از تنظیم، افزونه را لمس نکنید. به ناحیه دیگری یا چشم مخالف بروید و به طور مکرر از اکستنشن استفاده کنید تا زمانی که جداسازی مژه های طبیعی تر مشکل شود.

هیچ دو اکستنشن یا مژه طبیعی نباید به هم بچسبند. از هر دو مجموعه موچین برای جدا کردن اکستنشن ها از مژه ها و/یا اکستنشن های مجاور استفاده کنید. به صورت افقی بگیرید و جدا کنید. بهترین کار در زمانی است که چسب خشک است، اما کاملاً پخته نشده است. هرگز در جهت عمودی نکشید و هیچ گونه کششی روی مژه های طبیعی قرار ندهید. مراحل استفاده و جداسازی را تکرار کنید تا هر مژه طبیعی به هم بچسبد.

مرحله 8. خشک کنید

هنگامی که تمام مژه های طبیعی دارای یک اکستنشن محکم چسبانده می شوند، زمان آن رسیده است که مژه های تازه آراسته شده را به مدت سه دقیقه خشک کنید.

No comment

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *