ریزش مژه یکی از موعضل هایی است که بسیاری از افراد با آن روبرو هستند . مژه در واقع یکی از زیبایی هایی است که به چهره شما می دهد و در واقع یک زیبایی خاصی به فرم صورت شما می دهد . ریزش مژه را جدی بگیرید چرا که زیبایی که به چشمان شما می دهد وصف نکردنی است .

اما چه طور با این ریزش مقابله کنیم ؟

در این جا ما چند روش خانگی را به شما معرفی می کنیم تا از ریزش مژه های خود جلوگیری کنید :
1- استفاده از روغن زیتون : برای جلوگیری از ریزش مژه های خود می توانید از روغن زیتون استفاده نمایید و بدین صورت که روغن زیتون طبیعی را به مقدار چند قطره بر روی چشمان خود بریزید و شب ها قبل از خواب ماساژ دهید .
زیتون موجب تقویت پیاز مژه های شما می شود و هم چنین سب می شود تا رطوبت به صورت عمقی در پوست شما نفوذ نماید و بدین صورت از خشکی پوست شما محافظت کرده و مانع از ریزش مژه های شما شود .
روغن کرچک روغن نارگیل : روغن کرچک و روغن نارگیل به دلیل وجود اسیدهای چرب موجود در خود موجب تقویت پیاز مو می شوند . علاوه بر این وازلین نیز موجب تقویت مژه ها می شود .  ژله ی پترولیوم که در واقع همان وازلین می باشد، موجب نرمی و روطوبت مژه های خشک می شود .
گلیسیرین : گلیسیرین را هم که بیش تر شما نام آن را شنیده اید به دلیل خاصیت مرطوب کنندگی و نرم کنندگی که در خود دارد به ترمیم ریشه ی موهای ضعیف آسیب دیده کمک می کند . گلیسیرین به طور طبیعی موی شما را تغذیه  می کند و برای علکرد بهتر گلیسیرین آن را روغن بادام مخلوط نمایید تا عملکرد بیش تری به رشد موهای شما کمک کند .

کارهایی که نباید انجام دهید 

استفاده از مواد آرایشی نا مرغوب : استفاده از مواد آرایشی نامرغوب و ارزان موجب آسیب جدی به مژه ها و هم چنین پوست شما می شود . اگر موادموجود در این مواد آرایشی که استفاده می نمایید بی کیفیت باشند موجب خشکی پوست شما می شوند و آسیب جدی را به ارمغان می اورند .

اکستنشن مژه نامرغوب : اکستنشن مژه نامرغوب موجب می شود تا پوست شما خشک شود و هم چننی عدم فن سازی مناسب و کاشت خوب و استفاده از چسب مژه نامرغوب موجب می شود تا مژه های شما از ریشه بسوزد و نابود شود پس حتما از چسب اکستنشن مژه خوب استفاده نمایید .

شست و شوی بیش از حد صورت : شست شوی بیش از حد صورت موجب می شود تا صورت شما خشک شود و هم چنین موجب می شود تا رطوبت پوست به صورت کامل از بین برود و پوستتان نابود شود .

آیا اکستنشن مژه سبب ریزش مژه ها می شود ؟

این سوال بسیاری از شما بود که در مورد اکستنشن مژه از ما داشته اید . اکستنشن مژه مضر نیست اما به شرطی که این کار در مسیر درستی انجام شود . اگر می خواهید در اکستنشن مژه دچار ریزش شوید باید در ابتدا مواد مناسبی را برای اکستنشن مژه استفاده کنید .

در مرحله دوم باید از افکت مناسب و جنس مناسب در اکستنشن مژه به کار برده شود . این بدان معناست که مژه های شما هر حجمی را نمی توانند تحمل نمایند . بعضی به این فکر می کنند که هر افکتی را برای اکستنشن مژه می توانند به کار گیرند .

این تصور کاملا غلط می باشد . مژه هی شما پایه است و شما نمی توانید بر روی این پایه ها بیش از حد کار نمایید . این یعنی شما نباید در کستننشن مژه از افکتی استفاده نمایید که دارای وزن بالا یا حجم بسیار زیادی باشد .

برای مژه های کم پش سعی نمایید افکتی را انتخاب نمایید که سبک تر باشد همانند اکتنشن مژه کلاسیک که دارای حجم مناسبی می باشد و فشاری را متحمل پایه ی مژه ها نمی کند .

No comment

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *