چرا مژه ها ریزش دارد آیا اکستنشن مژه ضرر داره ؟

چرا مژه ها ریزش دارد آیا اکستنشن مژه ضرر داره ؟


در این مقاله می خواهیم بپردازیم به یکی از بزرگ ترین مشکل هایی که خانوم ها با آن سرو کار دارند . ریزش مژه همیشه مشکل بزرگی برای خانوم ها بوده است و برای رفع آن هم متحمل کارهای متعددی می شوند . در این مقاله راه های جلوگیری از ریزش اکستنشن مژه و عوامل مربوط به آن را بررسی می کنیم .

چرا مژه ها ریزش دارند ؟

ریزش مژه ها عوامل متعددی دارد و یکی از عوامل اصلی مورد بحث در این موضوع رژیم غذایی نا مناسب است . در صورتی که رژیم هایی غذایی نا مناسب بگیرید و پروتئین و ویتامین های مورد نیاز برای رشد موها فراهم نشود مژه های شما شروع به ریزش خواهد کرد و مژه های شما را از بین می برد .

از موارد دیگری که در ریزش تارهای مژه موثر است ، استرس است و بسیار می تواند در این عمر دخیل باشد . وجود حالت های عصبی و استرسی در شما موجب می شود فولیکول های مو تحت تاثیر قرار بگیرند و علاوه بر مژه ها موهای شما را هم تحت تاثیر قرار دهند .

مورد دیگری که بسیار مهم بوده در ریزش مژه های شما ، استفاده از مواد نامرغوب آرایشی در آرایش صورتتان است . استفاده از مواد نامرغوب و متریال کهنه ارایشی در صورت و مژه شما به پیاز و ریشه مو آسیب می رساند و موجب ریزش مژه های شما می شود .

ریزش مژه و راه حل رفع آن

استفاده از براش نامرغوب موجب آز بین رفتن حالت تاب در مژه های شما می شود و علاوه بر این لطیف نبودن براش مژه شما موجب بریدن تارهای مژه شما می شود .

استفاده از مژه مصنوعی نامرغوب  آرایشی بسیار خطرناک می تواند باشد برای مژه های شما . این مژه های  مصنوعی ساعتی دارای چسب های بسیار ضعیف و شیمیایی بوده است که خیلی سریع می تواند در فولیکول تارهای مژه شما نفوذ نموده و موجب نابودی مژه های شما شود .

اختلالات هرمونی باعث ریزش موی سر و مژه می شود ؟

اگر مو از پلک ها و همچنین ابروها و/یا پوست سر می ریزد ، ممکن است نشانه ای از یک مشکل یا وضعیت سلامت سیستمیک باشد. شایع ترین علل ریزش مو از جمله مژه ها عبارتند از:

  • آلوپسی: این بیماری خودایمنی باعث می شود بدن به فولیکول های موی خود حمله کند و باعث ریزش کامل، جزئی یا دوره ای مو در بدن و سر یا صورت شود
    آلوپسی طولانی مدت اغلب ارثی است.
  • اختلال تیروئید: تیروئید غده ای در گردن است که هورمون های بدن را کنترل می کند. هم پرکاری تیروئید (بار بیش از حد هورمون ها) و هم کم کاری تیروئید
    (هورمون های بسیار کم) می توانند باعث ریزش مژه و سایر موها شوند. سایر علائم شایع اختلال تیروئید شامل تغییرات وزن، ضربان قلب و فشار خون است .
ریزش مژه و راه حل رفع آن

چگونه مژه های ریخته را بی ضرر  پر پشت کنیم ؟

استفاده از لیفت و لمینت مژه می تواند مناسب ترین راهکار برای شما باشد . بسیاری بر این باورند که انجام لیفت و لمینت مژه موجب ریزش تارهای مژه و آسیب به چشم ها و پلک ها می شود . این باور کاملا غلط است . استفاده از مواد خوب برای لیفت و لمینت مژه و یک متخصص خوب برای این کار می تواند لیفت و لمینت شما را چه از نظر دوام و چه از نظر بهداشتی تضمین نماید .

چگونه مژه و موهای ریخته را ترمیم کنیم

چه مواردی در لیفت و لمینت مژه موثر است ؟

چسب لیفت از اون مواردی هست که باید با کیفیت باشه بتونیم براحتی روی بیگودی بچسبونیم و همینطور براحتی ازش جدا کنیم. و اینکه در مجاورت هوا تغییر حالت نده. برای اطلاع از روش های لیفت و لمینت مژه به مطلب انواع روش های اکستنشن مژه  و آموزش گام به گام لیفت مژه مراجعه نمایید .

No comment

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *