در این مطلب می خواهیم بپردازیم به پرایمر مژه ، که موجب افزایش ماندگاری و دوام اکستنشن مژه شما می شود . یکی از دغدغه های اکستنشن کاران و فردی که اکستننشن انجام می دهد ، جلوگیری کردن از ریزش مژه است . با ما همراه باشید تا به شما بگوییم که چه طور پرایمر موجب جلوگیری از ریزش مژه می شود .

چگونه پرایمر موجب جلوگیری از ریزش مژه می شود ؟

همونطور که میدونید مژه ها زیر میکروسکوپ حالت فلس فلس دارند و در اثر زمان و طول عمر این ها صاف تر و بی منفذ میشن .

وقتی شما مژه مصنوعی رو به چسب آغشته میکنیم و به روی مژه مشتری قرار میدید هرچه تخلخل و فلس ها بیشتر و عمیق تر باشند این چسب راحت تر بین آنها گیر کرده(اصطلاحا چسب به این منافذ چنگ میزنه) و کنده شدن برای آنها سخت تر میشود . و هرچه صاف تر و بدون تخلخل باشند یا منافذشون پر شده باشه این چنگ زدگی کمتر رخ داده و راحت تر مژه ها کنده میشن .

در حالت عادی تمام این منافذ از چربی ها پر شده و از بین بردن اونها به عهده پرایمر قدرتمنده پس پرایمر به خودی خود باعث افزایش عمر اکستنشن نمیشه بلکه عملکرد چربی زدایی اون این امر رو ایجاد میکنه . از اونجایی که پرایمر برای اکستنشن در زمان ترمیم و یا افراد با خشکی پوست ممنوع هست شما باید به یک شست و شوی خوب و حرفه ای در این مواقع اکتفا کنید که هم کافیه و هم لازم .

اما در افرادی که اکستنشن اولیه انجام میدن! و پوست و مو چربی دارند. و یا ابتدا با مواد ریمور برخورد داشته اند پرایمر الزامیست با این کار چربی ها برداشته شده و چسب مژه محکم تر به درزها و لای فلسها نفوذ کرده و ماندگاری رو بالا میبره .

نکات مهم در پرایمر مژه چیست ؟

1-در انتخاب برند پرایمر خود دقت کنید .

2-پرایمر یک فعالیت قبل از شروع کار محسوب میشود

3-پرایمر رو باید مستقیم به مژه مشتری بزنید

4-احتیاط کنید که پرایمر اصلا وارد چشم مشتری نشود

5-در طول کار نیازی به شارژ مجدد ندارید .

در پایان 

بعضی افراد نسبت به پرایمر واکنش خوبی نشان نداده و اکستنشن کار برای افزایش ماندگاری اکستنشن مژه و شست و شوی اکستنش مژه فوم مژه را پیشنهاد می دهد . این مورد کاملا شاید سلیقه ای بوده ، اما چیزی که موجب می شود مژه های شما بریزد مواد بکار رفته در پرایمر است .پس در انتخاب پرایمر خوب دقت نمایید . پرایمر دلوکس بر گرفته از مواد بدون ضررو شیمیایی است . هم چنین این محصول دارای گواهینامه ISOO 9001 و ISOO4001می باشد .

No comment

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *