در این مطلب سعی نموده ایم به تمامی سوالات متداول شما در مورد ریزش مژه پاسخ دهیم . با ما همراه باشید تا به پاسخ تک تم سوالات خود دست پیدا کنید . 
خواندن این مطلب به تمامی مشتریان اکستنشن مژه و اکستنشن کاران توصیه می شود . 

ریزش طبیعی مژه ، مژه های ما به طور طبیعی می ریزند. از آنجایی که اکستنشن مژه به مژه‌های طبیعی شما متصل می‌شود، طبیعی است که اکستنشن مژه‌ها به دلیل جایگزینی مژه‌های طبیعی، از بین بروند 

 

روغن تنها عنصری است که دشمن اکستنشن مژه است و باید از آن جلوگیری کرد . روغن‌ها چه روغن‌های طبیعی تولید شده توسط بدن باشند و چه مواد تشکیل دهنده محصولاتی که روی صورت استفاده می‌شوند، روغن‌ها احتباس اکستنشن‌های مژه را کاهش داده و باعث ریزش زودرس آن‌ها می‌شوند.

 

این اغلب مشتریان جدیدتر را تحت فشار قرار می دهد، زیرا آنها پس از روز اول یک اکستنشن طولانی و زیبا را در سینک یا روی بالش می بینند – اما نگران نباشید، این کاملا طبیعی است. 
اکستنشن مژه هیچ آسیبی به مژه‌های طبیعی شما وارد نمی‌کند تا زمانی که برای استفاده از آن به یک متخصص مراجعه کنید و از اقدامات احتیاطی مناسب استفاده کنید . هیچ نگرانی در مورد اکستنشن مژه که باعث ریزش مژه های شما می شود وجود ندارد.

 

اکستنشن مژه شما فقط یک هفته دوام می آورد!

این اغلب زمانی اتفاق می افتد که اکستنشن مژه به اندازه کافی اعمال نشده باشد. اگر فکر می‌کنید ارزان‌ترین تکنسین را پیدا کرده‌اید، به احتمال زیاد آنها زمان کافی را در طول ملاقات صرف نمی‌کنند تا اثر مژه‌ای ماندگار و کامل داشته باشند.

 

راه هایی برای ماندگاری بیشتر اکستنشن مژه

  1. آنها را خشک نگه دارید. برای اینکه مژه های شما بهترین چسب ممکن را داشته باشند، باید از خیس شدن آنها در 12 تا 24 ساعت اول جلوگیری کنید.
  2. به پشت بخوابید.
  3. آنها را تمیز و برس بزنید.
  4. ملایم بودن کلید اصلی است.
  5. از سیلانت مژه استفاده کنید.
  6. از ریمل ضد آب خودداری کنید.

 

این فرآیند بدون وقفه است و افراد روزانه بین 1 تا 5 مژه طبیعی می ریزند . این بدان معنی است که شما می توانید 1 تا 5 اکستنشن مژه را در روز از دست بدهید. این کاملا طبیعی است و با یا بدون اکستنشن مژه قابل انتظار است.

اساساً آب باعث شکننده شدن و شکستن پیوند مژه می شود . پس از دوره 48 ساعته، شما می توانید دوباره دوش بگیرید. این یک افسانه است که هرگز نباید اکستنشن مژه خود را با داشتن یک ست جدید خیس کنید.
نصب اکستنشن مژه حدود 2 ساعت طول می کشد، اما زمان خشک شدن کامل بین 24 تا 48 ساعت طول می کشد . در اینجا چند نکته برای 48 ساعت اول وجود دارد: از مرطوب کردن مژه های جدید خود با آب، کرم، پاک کننده یا هر نوع محصول دیگری در 24 ساعت اولیه خودداری کنید.

1 Comment

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *