میکروبیلدینگ مژه یکی از راه های پرپشت کردن ابروهای شما می باشد . شمابا استفاده از این روش در واقع یک تتوی نیمه دائمی بر روی ابروهای شما دارد .
حالا سوال اینجاست آیا این تتوی موقت دردناک است و چه قدر بر روی چشمان شما دوام می آورد . تمامی این سوالات خود را در ادامه مطلب به آن پاسخ خواهیم داد .

میکروبیلدینگ چیست 

از خودتون می پرسید که میکروبیلدینگ چه چیزی می باشد ؟ میکروبیلدینگ یک روش برای پر کردن ابروهای شما توسط تاتو یا تتو می باشد . در این روش از دستگاه تتو استفاده نمی شود و این کار توسط ابزار کوچک با سوزن های کوچک انجام می ششود . در این روش از رنگی که استفاده می شود رنگ تاتو نبوده و رنگی استفاده می شود که جذب بدن می شود و بدن آن را جذب و متابولیسم می کند .

در میکروبیلدینگ از یک روش تتو یا تاتوی سطحی استفاده می شود . به هیچ عنوان این روش دائمی نبوده و به صورت عمقی در پوست ظاهر نمی شود .

میکرو بیلدینگ مخصوص چه کسانی است 

میکروبیلدینگ مخصوص کسانی  است که از ظاهر ایروهای خود خسته شده اند و خواهان ابروهایی پر پشت و با رنگ و طرح ابروهای خود هستند . در این روش فردی که برای شما این کار را انجام می دهد باید مهارت بالایی داشته باشد تا بتواند رنگ و طرح خوبی را برای چشم های شما پیاده کند . میکروبیلدینگ مخصوا برای افرادی که دیگر هیچ ابرویی ندارند و یا مبتلا به سرطان یا بیماری آلوپسی بوده اند گزینه بسیار مناسبی می باشد .

میکرو بیلدینگ چه قدر دوام می آورد 

میکروبیلدینگ یکی از روش هایی است که ماندگاری بالایی دارد . همین موجب می شود تا هزینه های کم تری برای شما داشته باشد . میکروبیلدینگ حدود 1 الی 2 سال دوام می آورد . این بستگی به جنس پوست شما دارد . در میکروبیلدینگ خبری از مراجعه های مجدد نیست و مشتری حداقل تا یک سال از بابت این موضوع راحت می باشد .

آیا میکروبیلدینگ درد دارد 

آیا میکروبیلدینگ درد دارد ؟ میکروبیلدینگ شاید شما را ترسانده باشد و فکر کنید که درد زیادی داشته باشد . اما این طور نبوده و میکرو بیلدینگ درد کمی داشته . اگر درد آن را بخواهیم تشبیه کنیم درد آن شبیه نخ اینداختن روی صورت می باشد .

مراقبت های بعد از میکروبیلدینگ

 تا یک هفته پس از قرار ملاقات، ابروهای خود را خیس یا عرق نکنید پس ادامه دهید و تمرینات خود را در خانه متوقف کنید. و اگر مثلاً یک ورزشکار حرفه ای یا چیزی هستید و کاملاً نیاز به ورزش دارید، پیرت اکیداً توصیه می کند که ابتدا آنها را با پماد بپوشانید تا از رنگدانه محافظت کنید و بریدگی ها را تمیز و عاری از باکتری نگه دارید.

او توصیه می کند که در 24 ساعت اول از یک پماد ضد باکتری روی ابروها و سپس یک پماد شبیه وازلین  یا کرم AD برای یک هفته استفاده کنید. او همچنین می‌گوید که از برداشتن پوسته‌هایی که از بریدگی‌های کوچک ایجاد می‌شود خودداری کنید و از استفاده از اسیدها یا رتینوئیدها در حین بهبودی خودداری کنید، زیرا می‌توانند رنگدانه‌ها را محو کنند.

No comment

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *