محبوبیت روزافزون مژه های فر L را می توان به تمایل اخیر به مدل های چشمگیر و منحصر به فرد مژه نسبت داد. مشتریان همیشه جدیدترین مدل مژه را می خواهند، اما به عنوان یک هنرمند مژه، می خواهید مطمئن شوید که ظاهری متناسب با فرم چشم آنها نیز ارائه می دهید.

آیا مشتری هایی با پلک های سنگین یا افتاده دارید؟ یا شاید مشتری‌ای که می‌خواهد حلقه‌ای دراماتیک داشته باشد تا به چشمانش ظاهری لیفت کننده بدهد؟ خوب، مژه‌های فرفری L اینجا هستند تا روز را نجات دهند. اکستنشن مژه های فر با حس نرم، سبک و ابریشمی، برای مشتریانی که مژه های صاف طبیعی دارند یا مژه هایی که تمایل به رشد در جهت رو به پایین دارند، مناسب است.

اکستنشن مژه فر L چیست؟

 

اکستنشن مژه فر L یک پله بالاتر از اکستنشن مژه فر D شما است . مژه های فر L اکستنشن مژه با پایه کوتاه تر و صاف تر هستند، اما هنوز هم خمیدگی چشمگیر دارند. این بدان معنی است که اکستنشن مژه L Curl بهتر به مژه طبیعی می چسبد و باعث حفظ بهتر مژه می شود.

این مژه ها بهتر از مژه های D curl برای مشتریانی هستند که چشم های عمیق یا کلاه دار دارند، زیرا فر بیشتری دارند. این همچنین باعث می شود که اکستنشن مژه های فر L بسیار متنوع باشد و cN برای بسیاری از مدل های مژه استفاده شود. ما فکر می کنیم وقتی در طرح گربه یا بچه گربه استفاده می شود، بهترین ظاهر را دارند، زیرا برای ایجاد یک تلنگر پررنگ در صورت اعمال بر روی چشم خارجی عالی هستند.

اکستنشن مژه فر L ما از پلی بوتیلن ترفتالات (یا به اختصار PBT) ساخته شده است. این ماده بر پایه پلی استر در طیف گسترده ای از محصولات استفاده می شود و برای ایجاد مژه های نرم و ابریشمی ایده آل است.

 

تفاوت مژه های L curl و LC curl چیست؟

ممکن است نام فرهای مژه L و LC را بشنوید، اما ندانید که چه تفاوتی بین آنها وجود دارد یا اینکه کدام یک بهتر است استفاده کنید.

اکستنشن فر مژه LC نرمتر است و حتی خمش چشمگیرتری نسبت به فر دارد. اکستنشن مژه فر LC نتایج درخشانی را برای مشتریانی با پلک های بسیار سنگین ارائه می دهد، جایی که دیگر فرها مانند D یا L ممکن است ظاهر نشوند. فرهای LC نیز مانند C-curl منحنی می‌شوند، برخلاف اینکه مانند همتای L curl خود به سمت بالا می‌روند.

اضافه کردن این نکته مهم است که فرهای L و LC دارای پایه های مستقیم هستند تا پیوند محکمی بین اکستنشن ها، مژه های طبیعی و چسب ایجاد کنند.

چگونه فر مناسب را برای اکستنشن مژه انتخاب کنیم؟

هنگام انتخاب فر مناسب برای اکستنشن مژه باید این عوامل را در نظر بگیرید:

  • وضعیت فعلی مژه های مشتری شما. اگر اکستنشن مژه‌ای را انتخاب کنید که بیش از حد ضخیم یا بلند باشد تا مژه‌های طبیعی آن‌ها نتوانند مژه‌های طبیعی خود را نگه دارند، این امر منجر به احتباس بد می‌شود.
  • فرم چشم مشتری شما؟ شکل‌های چشم‌های مختلفی از بادام تا ست پهن وجود دارد، بنابراین شما می‌خواهید ظاهری ماهرانه ایجاد کنید که با ویژگی‌های آن‌ها مطابقت داشته باشد یا گاهی اوقات آن‌ها را اصلاح کند. انتخاب بهترین اکستنشن مژه برای ایجاد ظاهر دلخواه شما بخش مهمی از این فرآیند است.
  • مدل مژه ای که مشتری شما درخواست می کند. اغلب مشتریان با تصاویر یا ارجاعاتی به این می‌آیند که چه مدل مژه‌ای را می‌پسندند و اگر آموزش خوبی دیده باشید، می‌توانید تعیین کنید که آیا می‌توانید آن را بر اساس آن عوامل قبلی، مژه‌های طبیعی یا چشم‌هایشان انجام دهید یا خیر.

 

تفاوت نوع فر مژه ها با یکدیگر در چیست

برای اینکه بفهمید ممکن است به چه نوع فری نیاز داشته باشید که متناسب با فرم چشم مشتری یا مژه های طبیعی مشتری باشد، توضیح ساده ای در مورد هر نوع فر ارائه کرده ایم:

B فر : B فر یک فر نرم و ساده است که ظاهری ظریف را ارائه می دهد. هنگامی که در طول های کوتاه استفاده می شود، این فر برای گوشه داخلی عالی است، اگر چشم مشتری به راحتی تحریک می شود یا اگر نمی خواهد بتواند مژه ها را روی پوست خود احساس کند. این فر برای مژه های طبیعی رو به رشد بهتر استفاده می شود.

C فر : C فر محبوب ترین فر در بین ما هنرمندان مژه است. اکستنشن‌های فر C هنوز هم جلوه‌ای قابل مشاهده ایجاد می‌کنند، اما به اندازه فرهای بعدی چشمگیر نیستند، اما البته فرفری‌تر از اکستنشن مژه B هستند. این فر برای رشد مژه های طبیعی رو به بالا توصیه می شود.

CC curl : اکستنشن CC curl به عنوان حد وسط بین فرهای C و D ایجاد شده است، زیرا فرفری‌تر از C هستند اما به اندازه اکستنشن D دراماتیک فرفری نیستند. این فر را می توان برای کمک به مژه هایی که مستقیم یا در جهت رو به پایین رشد می کنند استفاده کرد.

D فر :  D فر یک فر قوی است که به طور پیوسته در حال افزایش محبوبیت است. این نوع فر روی مژه های طبیعی بسیار قابل مشاهده است و چشمگیرترین حالت چشم باز را به شما می دهد. ما این فر را برای مشتریانی که می خواهند یک ست مژه کامل به سبک گلم دارند توصیه می کنیم.

L فر  :  L فر  به دلیل شکل آن نامگذاری شده است، زیرا دارای یک پایه مستقیم است که به سمت بیرون حرکت می کند و شبیه حرف L است. این فر به مشتری با پلک‌های سنگین، مونولید یا مژه‌های طبیعی که به سمت پایین رشد می‌کنند، کمک می‌کند، جایی که ممکن است استفاده از فرهای D یا CC برای آنها سخت باشد و بر حفظ آنها تأثیر بگذارد.

LC فر :  مژه‌های فر LC  هنوز هم پایه صافی دارند، اما مستقیماً به سمت بالا نمی‌روند، بلکه مانند اکستنشن مژه‌های C curl خمیده می‌شوند.

M فر  : یکی از جدیدترین فرها و مشابه فرهای L. تمام ویژگی‌های فوق‌العاده حلقه L را دارد، مانند پایه کوتاه‌تر برای نگه‌داشتن بهتر روی مشتری با چشم‌های عمیق، اما دارای الگوی فر قوی‌تر برای جلوه‌ای جذاب و چشمگیر است.

سوالات متداول

پرکاربردترین فر اکستنشن مژه چیست؟

C فر رایج ترین فر مژه است.

آیا می توان از فر مژه برای اکستنشن مژه استفاده کرد؟

خیر ، ما استفاده از فر مژه را برای اکستنشن مژه یا مژه های طبیعی خود توصیه نمی کنیم.

چه فری برای مژه های صاف توصیه می شود؟

CC فر برای مژه هایی که مستقیم رشد می کنند بهترین می باشد.

چه فری برای مژه های مجعد توصیه می شود؟

D curl برای مژه هایی که به طور طبیعی مجعد هستند بهترین است.

No comment

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *