1. خصوصیات
  2. مقایسه با منحنی های دیگر
  3. برای کیست؟
  4. گزینه های طراحی
  5. طرح های ساختاری برای اثرات مختلف
  6. قوانین مراقبت از مژه
  7. نکات آرایشی
  8. قبل و بعد

امروزه بلند کردن مژه محبوب‌ترین روش زیبایی است که توسط اکثر جنس‌های منصف که می‌خواهند در هر زمانی از شبانه روز شگفت‌انگیز به نظر برسند استفاده می‌کنند. در همان زمان، ظاهر هر زن طعم منحصر به فرد خود را به دست می آورد. دلیل این امر انحنای خاص مژه های مصنوعی است.

خصوصیات

اکستنشن مژه L این روزها تقاضای زیادی دارد. ویژگی آنها در پیچش برازنده انتهای موهای مصنوعی نهفته است. در این حالت بقیه مژه ها صاف می مانند. با توجه به شیب غیرمعمول زاویه موهای فر، معلوم می شود که مناطق مشکل پلک را پنهان می کند. در عین حال، نگاه گشادگی و لکنت شگفت انگیزی پیدا می کند.

مقایسه با منحنی های دیگر

قبل از شناسایی ویژگی های متمایز فر مژه های L، ارزش دارد که با ویژگی های اصلی آنها آشنا شوید. به گفته متخصصان زیبایی ، این یک خم بسیار قوی از موهای مصنوعی با پایه یکنواخت و صاف است. این مژه ها برای خانم هایی که دوست دارند عینک بزنند مناسب است. با این حال، اکثر خانم ها این خم را از نقطه نظر اصلاح فرم چشم انتخاب می کنند.

گزینه های M، U و L+ شبیه ترین منحنی ها در نظر گرفته می شوند. با این حال، بین این دو تفاوت وجود دارد. به عنوان مثال، منحنی M مناسب خانم‌هایی است که مژه‌های رو به پایین دارند. منحنی L، بر خلاف منحنی U، آرام‌تر است، بدون افراط و بیان خشن است.

برای چه کسانی مناسب است

قبل از اینکه یک زن برای اکستنشن مو به سالن زیبایی مراجعه کند، باید تصمیم بگیرد که کدام خم برای چشم هایش قابل قبول است. با این حال، بسیاری از خانم هایی که خواهان ظاهری عمیق هستند، منحنی L را انتخاب می کنند. همین شکل در بین خانم هایی که عینک می زنند محبوب است. اما نکته اصلی این است که این خم به شما امکان می دهد عیوب را پنهان کنید و پلک های متورم را بپوشانید.

مژه سازهای حرفه ای، با دیدن مشتری جدید برای اولین بار، بلافاصله تعیین می کنند که حجم مژه چه اثری مناسب است. با این حال، تکنیک خاصی وجود دارد که به شما امکان می دهد بدون کمک متخصص، نوع برش چشم را تعیین کنید. برای این کار باید با دقت به خود در آینه نگاه کنید و به صورت بصری یک خط در امتداد قسمت بیرونی چشم تا گوشه داخلی چشم بکشید. بعد، خط حاصل را تجزیه و تحلیل کنید. اگر یکدست شد، در مورد شکل بادام صحبت می کنیم. با چنین برشی، می توانید با خیال راحت ظاهر خود را آزمایش کنید. اگر خط حاصل یک جهت رو به بالا داشته باشد، یعنی: تا لوب تمپورال بالا می رود، پس ما در مورد برش چشم آسیایی صحبت می کنیم. این فرم است که نیاز به اصلاح دارد.

با این وجود، زنان با تمایل خاص می توانند آزمایشاتی را روی مژه های خود انجام دهند، به آنها شکل بیضی یا مستقیم بدهند. با این حال، برای اکثر جنس منصفانه مدرن، استادان توصیه می کنند دقیقاً خم L را انجام دهند.

گزینه های طراحی

اغلب، دختران جوان، با انتخاب روش بزرگ شدن مژه ها، گزینه های طراحی چشم بسته را ترجیح نمی دهند، بلکه راه حل های جسورانه و عجیب را ترجیح می دهند.

 

به شکل طبیعی

اغلب، رنگ طبیعی مژه ها قهوه ای است. این سایه است که در بین مو بورها و به طور کلی در بین صاحبان موهای بور بسیار محبوب است. مژه های قهوه ای منحنی L به چشم ها نرمی می بخشد و چشم ها را با ظرافت و درخشندگی پر می کند.

خانم هایی که موهای قهوه ای روشن دارند ، مژه های شکلاتی را ترجیح می دهند.

رنگ

به نظر می رسد اکستنشن مژه بسیار رنگارنگ با موهای رنگ شده … این روش طراحی روشنایی و اسراف را به تصویر زنانه می بخشد. و همچنین اکستنشن های رنگی توسط دخترانی که نمی خواهند زمان زیادی را صرف آرایش کنند ترجیح می دهند.

طرح های ساختاری برای اثرات مختلف

مژه های مصنوعی با منحنی L بادوام ترین مژه ها محسوب می شوند. ابعاد حجیم و جرم حجیم زیادی ندارند و به همین دلیل عمر طولانی تری دارند. تضمین نتیجه سطح تماس موهای مصنوعی با مژه های بومی است. به زبان ساده، هر چه ناحیه بزرگتر باشد، قدرت چسبندگی بیشتر می شود … این نوع مژه ها حجم مضاعف یک خانم را تضمین می کند.

مژه های خمیده L در تکنیک های مختلف اکستنشن استفاده می شوند. به عنوان مثال در حجمی، ناقص، طبیعی، دو بعدی و بسیاری دیگر.

کلاسیک

بلند کردن طبیعی مژه کلاسیک واقعی در بین تمام تکنیک های موجود است … این روش ثابت کردن در نهایت زیبایی طبیعی به ظاهر می بخشد. با این تکنیک، مژه سازها موهایی با طول های مختلف را با توجه به خط رشد مژه های خود می چسبانند. موهای کوتاه به گوشه داخلی چشم در قسمت پروگزیمال چسبیده است. موهای متوسط ​​در وسط و موهای بلند در گوشه بیرونی قرار دارند.

 

افکت روباهی

افکت روباهی اکستنشن مژه از جذاب ترین اکستنشن های دنیا می باشد .. مژه ساز با افکت روباه، مژه های کشیده را در گوشه بیرونی پلک ثابت می کند. به لطف این تثبیت جنس سبک مژه ها، آنها می توانند چندین ماه خط چشم زیبایی را فراموش کنند.

 افکت عروسکی

افکت عروسکی چشم ها منحصراً برای یک موقعیت خاص، یک مهمانی یا در آستانه یک عکاسی استفاده می شود. البته ظاهری دیدنی اما غیر طبیعی است. تکنیک عروسک گردانی شامل چسباندن موهایی با طول مساوی به گوشه های داخلی و خارجی چشم است. در عین حال، مژه های مصنوعی باید به طور قابل توجهی در وسط بلندتر باشند.

افکت گربه

روشی جسورانه و بسیار بازیگوش برای بیان خود که به صورت نوری گوشه بیرونی پلک بالایی را کشیده است. خود چشم ها شکلی گرد به خود می گیرند. افزایش طول مژه به تدریج اتفاق می افتد. این استایل برای خانم هایی که چشم های عمیقی دارند ایده آل است.

قوانین مراقبت از مژه

اصلی ترین اشتباهی که گریبان هر خانمی را که اکستنشن مژه انجام داده است، رعایت نکردن قوانین مراقبت از زیبایی مصنوعی است.
رعایت توصیه های زیر حتما توصیه می شود . 

  • هرگونه تماس با رطوبت در 24 ساعت اول پس از ساخت اکیداً ممنوع است.
  • اگر مژه مصنوعی می‌زنید، باید عادت مالیدن چشم‌هایتان را فراموش کنید.
  • اگر محصولات آرایشی را برای مراقبت از صورت انتخاب می کنید، باید محصولات بدون چربی و روغن در ترکیب انتخاب کنید.
  • هنگام رفتن به حمام یا سونا، باید بسیار مراقب باشید  . نهایت یک بار در ماه می توانید آب داغ روی مژه های خود بریزید .


شستن اکستنشن مژه

هر روز صبح فردی برای انجام اقدامات صبحگاهی به توالت می رود. با این حال، برای خانم هایی که اکستنشن مژه را به تنهایی انجام داده اند، فرآیند شستشو باید بسیار دقیق باشد.

  • همانطور که می دانید خانم ها فوم ها و لوسیون ها را ترجیح می دهند. برایمژه های مصنوعی چشم، بهتر است از پاک کننده های ملایم بدون روغن و الکل استفاده کنید. البته برای شست و ضو می توانید از شامپوی مخصوص مژه می توانید از شامپو بچه هم استفاده کنید. با این حال، ترکیب آن می تواند بر ساختار موهای مصنوعی تأثیر منفی بگذارد.
  • برای شستشو از آب با دمای اتاق استفاده کنید.

ترمیم اکستنشن مژه

اینکه هر چند وقت یک‌بار یک خانم مجبور است برای اصلاح اکستنشن مژه به سالن زیبایی مراجعه کند به موقعیت‌های خاصی بستگی دارد. مژه مصنوعی به طور متوسط ​​تقریبا یک ماه بدونهیچ افزودنی روی چشم می ماند، البته پس از چهارمین مراجعه به مژه باید اکستنشن مژه را به طور کامل برداشته و به چشم ها استراحت داد.
فرآیند تریم  اکستنشن مژه خود شامل چندین مرحله است.

  • مژه کار با استفاده از یک برس مخصوص مژه های با قدرت تثبیت کم پیدا می کند که در هر زمانی ممکن است ریزش کنند.
  • علاوه بر این، مژه ها با یک پاک کننده ترمیم می شوند. ترکیب آن برای هر موی فردی که نیاز به تنظیم دارد اعمال می شود.
  •  مژه های قدیمی را چربی زدایی می کند و سپس موهای جدید روی آنها چسبانده می شود.
  • مرحله نهایی اصلاح چسب مژه و فیکس کردن مژه مصنوعی است.

نکات آرایشی

پس از عمل بلند کردن، مژه‌سازان توصیه می‌کنند که نه تنها از زیبایی بلند شده به درستی مراقبت کنند، بلکه با ایجاد آرایش نیز به روشی خاص رفتار کنند.

  • قبل از استفاده از لوازم آرایشی، مژه ها باید شسته شوند، سپس خشک شوند و به آرامی شانه شوند.
  • سرم یا کرم مراقبت از پوست نباید در ناحیه پلک بیفتد.
  • نباید کرم را به صورت عریض در صورت پخش کنید . 
  • استفاده از سایه های روغنی اکیدا ممنوع است . 

روز

مژه ساز به مشتریان خود توصیه هایی می کند و به ظرافت های ایجاد آرایش روز توجه ویژه ای می کند و مرحله به مرحله کل فرآیند ایجاد یک تصویر را شرح می دهد. تا به موهای مصنوعی آسیب نرساند.

  • پایه آرایش باید اعمال شود. به بستن منافذ و افزایش دوام فونداسیون کمک می کند.
  • پس از 3 دقیقه، فونداسیون روی پایه اعمال می شود. بهتر است با یک برس یا اسفنج مالیده شود و جرم را به آرامی در ناحیه چشم پخش کنید.
  • سپس کانسیلر استفاده می شود . کمک می کند تا لکه ها را بپوشاند. باید به آرامی زیر پلک پایین زده شود. مژه های مصنوعی هرگز نباید با کانسیلر تماس داشته باشند.
  • علاوه بر این لازم است ابروهای خود را شانه کنید و به آنها فرم دهید.
  • سپس سایه چشم در سایه طبیعی اعمال می شود. … زیر ابرو رنگ های روشن ترجیح داده می شود. و تیره ترین سایه باید گوشه چشم را تزئین کند.
  • مرحله بعدی معمولاً شامل استفاده از خط چشم یا خط چشم است. … از آنجایی که مژه های مصنوعی نیاز به مراقبت دقیق دارند، این نوع لوازم آرایشی باید کنار گذاشته شود. علاوه بر این، زیبایی اضافه شده در حال حاضر یک اثر خط چشم دارد.
  • مرحله آخر شامل استفاده از رژگونه و رژ لب است.

شب ها

تکنیک آرایش شب با روش آرایش روز قابل مقایسه است. فقط فونداسیون باید قوام متراکم تری داشته باشد. اما در مورد اشباع رنگ زیاده روی نکنید، در غیر این صورت صورت مانند یک تکه لاستیک به نظر می رسد. برای اینکه ظاهری تازه داشته باشید و چشم ها را از نظر بصری بزرگ کنید، می توانید یک مداد سفید روی خط رشد مژه های پایین بکشید. این روش نه تنها به ایجاد چشم های کشیده اجازه می دهد، بلکه قرمزی را نیز پنهان می کند، که اغلب زنان را آزار می دهد.

و با این حال، مژه سازان ادعا می کنند که برای آرایش شب می توانید مژه های کشیده را رنگ کنید تا ضخامت و حجم بیشتری به آنها بدهید.

نتیجه قبل و بعد

خواندن توضیحات روش ها و امکانات اکستنشن مژه یک چیز است، دیدن زیبایی تمام شده با چشمان خود کاملاً چیز دیگری است.

مژه های خمیده L هم برای دختران جوان و هم برای خانم ها خوب به نظر می رسند … موها از پایه صاف است و نوک آنها کمی فر است که به ظاهر صراحت و شکوه می بخشد. اما نکته اصلی این است که نیازی نیست چشم ها را با خط چشم رنگ کنید یا با مداد بر روی خط پلک ها تأکید کنید.

علاوه بر این، پیشنهاد می شود نمونه هایی از تبدیل نگاه زن را با تصاویر قبل و بعد از عمل مشاهده کنید.

مژه های خمیده L شکل در کناره با شکوه به نظر می رسند. حتی بدون نگاه دقیق، می توان دید که انتقال از خط موی صاف به انتهای فر با چه ظرافت و روانی انجام می شود. و این در حال حاضر یک روش واضح برای بیان خود است که نگاه های مشتاق دیگران را به خود جلب می کند. با این حال، چنین زیبایی با زندگی روزمره مطابقت ندارد. فقط برای مناسبت های جشن

No comment

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *