فرق لیفت و لمینت و اکستنشن مژه چیست ؟

در لیفت مژه ای به مژه ی شخص اضافه نمیشود بلکه مژه ی فرد 20-30 درصد بلندتر و ضخیم تر میشود. با استفاده از مواد بوتاکس همراه با عمل لیفت و لمینت یا اکستنشن مژه ها تقویت خواهند شد. اما در اکستنشن مژه به مژه ی خود شخص اضافه می شود.

آیا انجام اکستنشن مژه برای بینایی مشکل ساز است ؟

خیر، در صورت انجام صحیح اکستنشن مژه و استفاده از مواد مرغوب، هیچگونه خطری برای بینایی وجود ندارد.
اکستنشن مژه ، اگر از مواد طبیعی ساخته شده باشد ، هیچ گونی خطری چشمان شما را تهدید نمی کند.

برای ریموو اکستنشن مژه باید از چی استفاده کرد؟

برای جدا کردن آنها مواد مخصوص حل کننده وجود دارد. بهتر است ای کار توسط اکستنشن کار مژه انجام شود. استفاده از ریمووری که حساسیت ایجاد نکند ، امر بسیار حیاتی و مهمی در این زمینه محسوب می شود .حتما در انتخاب یک ریمور خوب دقت کنید

اکستنشن مژه والیوم روسی چه موقع نیاز به ترمیم دارد؟

در این روش از مژه های چند شاخه که با دست ساخته می شوند روی یک تار مژه ی شخص استفاده می شود که اصطلاحا 2d , 3d و … نام برده میشود. بدلیل رشد مژه ها هر 3 الی 5 هفته ترمیم لازم دارند. این روش مناسب کسانی ست که خواهان چند برابر شدن حجم مژه هایشان می باشند.

اکستنشن مژه بیش تر از آن چیزی که فکر میکنید دوام می آورند 

با مراقبت مناسب، می توانم اکستنشن هایم را تا یک ماه و نیم دوام بیاورم. بیشتر مکان‌ها توصیه می‌کنند که هر 2 تا 3 هفته یک‌بار برای بررسی بیشتر برگردید، اما اگر به دنبال صرفه‌جویی در هزینه هستید، می‌توانید طول عمر آن‌ها را افزایش دهید. فقط مراقب باشید که روی مژه هایتان آب نریزد و از محصولات روغنی در نزدیکی چشمتان استفاده نکنید.

No comment

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *