اگر به دنبال اکستنشن مژه هستید اما نگران خراب شدن آن در حمام هستید، حداقل 2 روز پس از استفاده از اکستنشن از حمام دوری کنید، صورت خود را در سینک بشویید و از پاک کننده ها و پاک کننده های روغنی استفاده نکنید. تا اکستنشن مژه شما برای مدت طولانی تری زیبا به نظر برسد.

از دوش گرفتن خودداری کنید

تا 48 ساعت پس از استفاده از اکستنشن از دوش گرفتن خودداری کنید.  در روش اکستنشن مژه از چسب مخصوص برای چسباندن به پلک های شما استفاده می کند. خشک شدن کامل این چسب 2 روز طول می کشد. در 48 ساعت اول پس از پوشیدن اکستنشن های خود به هیچ وجه دوش نگیرید یا خیس نشوید.

  • مژه کار  شما دقیقاً به شما می گوید که چه مدت باید در طول قرار خود از دوش گرفتن خودداری کنید.

دمای آب را متوسط نگهدارید

دوش آب را طوری تنظیم کنید تا دمای آب بالا نرود و بخار زیادی ایجاد نشود. بخار می تواند پیوند بین چسب و پلک شما را شل کند. اگر به دوش گرفتن بسیار داغ و بخار عادت دارید، دمای آن را خنک کنید تا چسب اکستنشن خود را هر روز ضعیف نکند. فن حمام خود را روشن کنید تا بخار سریعتر از حمام خارج شود.

  • همچنین هنگام استفاده از اکستنشن مژه باید از رفتن به سونا یا سونا بخار خودداری کنید.

صورت خود را در سینک بشورید

صورت خود را به جای حمام در سینک بشویید. فشار سر دوش شما برای اکستنشن مژه بسیار شدید است. در عوض، صورت خود را در سینک بشویید. صورت خود را با پاشیدن آب به صورت خود با دستان خود خیس کنید. پاک کننده را از روی صورت خود بشویید در حالی که از مژه های خود دوری کنید

از قرار دادن حوله به طور مستقیم خودداری کنید

به بالا و زیر مژه ها ضربه بزنید تا خشک شوند. هنگامی که صورت خود را خشک می کنید، از قرار دادن حوله به طور مستقیم روی مژه های خود خودداری کنید. این می تواند برنامه های افزودنی شما را از بین ببرد. در عوض، حوله را در بالا و زیر چشمان خود بکشید تا ناحیه خشک شود. قبل از هر گونه آرایشی اجازه دهید مژه هایتان در هوا خشک شوند.

اگر نیاز به مرطوب کردن صورت خود دارید، از قرار دادن آن بر روی پلک یا زیر چشم خودداری کنید. روغن موجود در مرطوب کننده می تواند چسب اکستنشن مژه را از بین ببرد.

استفاده از فوم شست و شوی مناسب 

از شستن صورت خود با پاک کننده های روغنی خودداری کنید. هر نوع روغنی باعث از بین رفتن چسب اکستنشن مژه شما می شود. در عوض، پاک کننده های بدون روغن را برای شستن صورت خود انتخاب کنید. پاک کننده های بدون روغن اغلب برای پوست های مستعد آکنه به بازار عرضه می شوند، زیرا به اندازه پاک کننده های روغنی منافذ شما را مسدود نمی کنند.

  • می توانید پاک کننده های بدون روغن را در اکثر فروشگاه های لوازم آرایشی خریداری کنید

استفاده از پدهای پنبه ای 

پاک کننده ها را روی یک پد پنبه ای قرار دهید تا مزاحم اکستنشن شما نشود. به جای استفاده از دستمال شستشو برای استفاده از پاک کننده های صورت، از پدهای کوچک پنبه ای برای استفاده از پاک کننده خود هنگام شستشوی صورت خود استفاده کنید. هنگام شستشوی دور چشم احتیاط کنید. تا جایی که می توانید از پاک کننده ها برای چشم های واقعی خود استفاده نکنید

استفاده از شامپو مژه

آرایش چشم خود را با پاک کننده آرایش بدون روغن پاک کنید. اگر زیاد آرایش می کنید، از پاک کننده های روغنی استفاده نکنید. در عوض، یک پاک کننده آرایش بدون چربی بخرید تا پیوند بین اکستنشن مژه و پلک شما حفظ شود. می‌توانید پاک‌کننده‌های آرایش بدون چربی همانند فوم شست و شو استفاده نمایید.

No comment

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *