چگونه می توانیم از فرهای M و L در مژه های مشتری استفاده کنیم . این کار را چگونه می توانیم انجام دهیم و این فرها متناسب با چه نوع چشم هایی هستند .

فر مژه چه تاثیری در ظاهر مژه ها دارد 

مطمنا مشتری شما نظراتی در مورد سبک و نوع فری که میخواهند داشته باشند به شما بدهند و شما نیز باید مشتی را به مسیری درست هدایت کنید .  اما اما شما به عنوان یک مژه کار می دانید که  عوامل زیادی مانند شکل چشم، استایل شخصی و محصولات وجود دارد.

یکی از مهمترین این عوامل فر مژه استکه خروجی نهایی مژه های شما را تعیین می کند .موارد زیادی در فرهای مژه وجود دارد که با ترکیب این آثار بهترین ها را می توانید رغم بزنید .

اگر پیشنهاد شما فقط به فرهای C و D محدود می شود، و احساس می کنید که می خواهید تنوع بیشتری را برای مشتریان خود ارائه دهید، پس این مقاله برای شما مناسب است. برای شنیدن همه چیز در مورد مدل های جدید فر مژه، به خصوص فرهای مد روز مانند L، L+، M، و نحوه استفاده از آنها در ادامه مطلب با ما همراه باشید .

فر M:

تفاوت عمده بین M و L/L+ curl در پایه آن است. پایه مستقیم  M کوتاهتر از حلقه L و L+ است.

L-curl:

L curl در اصل یک حلقه C با پایه صاف است.

L + فر:

شبیه به L curl، L+ curl در اصل یک فر D با پایه صاف است.

لیفت با نمای اکستنشن

در حالی که فرهای سنتی C و D نتایج ملایم‌ تر و زنانه‌تری ارائه می‌دهند، فرهای بلند مانند فرهای L، L+ و M ظاهری تیز، تند و بد خلق می‌کنند. در زیر به تفاوت بین فرهای نرمتر و فرهای بلندتر نگاهی بیندازید:

زمان استفاده از فرهای بلند کننده (L، L+، M curls)

به دلیل زاویه چشمگیر رو به بالا، بلند کردن فرها جلوه ای شیک با چشمان درشت ایجاد می کند. با این حال، اگرچه ممکن است در ترند باشند، فرهای بلندکننده چشم مانند فرهای L، L+، M برای همه مناسب نیستند.

M curl روی مشتریانی با مژه های طبیعی که شیب آنها به سمت پایین است، بهترین  شکل را دارد. برای مشتریانی که پلک‌های کلاه‌دار دارند توصیه نمی‌شود، زیرا پایه کوتاه و صاف کرل M در زیر پلک مدفون می‌شود.

همچنین، فر M برای مشتریانی که مژه های طبیعی دارند و دارای شیب به سمت بالا هستند، مناسب نیست. از آنجایی که حلقه M چنین زاویه‌ای رو به بالا ایجاد می‌کند، مژه‌ها بیش از حد برجسته می‌شوند (تقریبا مستقیماً رو به بالا هستند).

L و L+ curl برای ارائه یک جلوه چشم درشت به مشتریانی که پلک‌هایافتاده ، چشم‌های  چف کرده، چشم‌های عمیق فرو رفته، و مشتریان مسن‌ تر با پلک‌های افتاده ارائه می‌کنند، ایجاد شده‌اند. L+ کمی فرفری تر از L است.

با این حال، به دلیل بلند بودن پایه صاف آنها، اگر روی مژه هایی استفاده شود که دارای شیب رو به پایین هستند، سنگین و نامطلوب به نظر می رسند.

آیا می توانید فرهای L، L+، M را با سایر فرهای سبک تر ترکیب کرد 

بله حتما! مخلوط کردن فر یکی از سرگرم کننده ترین بخش های هنر انجام مژه می باشد . در واقع، فرهای تیز و بلند کننده زمانی که با فرهای C نرمتر ترکیب شوند، کاملاً شگفت انگیز به نظر می رسند. توصیه می‌کنیم از فرهای نرم‌تر در طول‌های کوتاه در گوشه داخلی چشم استفاده کنید، در مرکز آن ترکیب شده و به سمت لبه بیرونی چشم‌ها به فرهای تیزتر تبدیل شوید. این یک جلوه بسیار جالب خط چشم ایجاد می کند.

حرف آخر 

حرف آخر اینه که شما حتما باید سبک خودتون را داشته باشید و حتما با توجه به نظر و خواست مشتری فر مژه را انتخاب نمایید . با رعایت موارد فوق میتوانید بهترین ها را انجام دهید . برای دیدن آموزش های بیشتر به بخش وبلاگ مراجعه نمایید .

No comment

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *