در این مطلبی می خواهیم به معرفی انواع فن ها بپردازیم . فن ها به چند دسته تقسیم می شوند ؟ چگونه باید از فن ها استفاده کنیم ؟ برای رسیدن پاسخ سوال های خود با ما همراه باشید . فن ها یکی از مهم ترین و اصلی ترین موارد در اکستننشن مژه می باشند .

فن های باریک یا narrow fan

وقتی میخواهید یک کاراکستننشن مژه  حجیم و با تراکم بالا داشته باشید، این فنها در افزایش حجم بسیار کمک میکنند
این مدل بیشتر در نمونه های مدلینگ مورد استفاده قرار میگیرند ! اندازه سر این فنها حتی در تعداد تارهای بالا هم نهایت ۳-۴میل باید باشند

فن های متوسط یا MEDIUME FAN

فن های متوسط نمونه کاراکستنش مژه شما را  طبیعی تر جلوه میدهند . پس برای داشتن یک اکستنشن مژه طبیعی این عمل را انجام دهید . فن های متوسط کمی از ارتفاع سایز شما رو کم میکنند و اجازه عبور نور رو به پشت پلک میدهند! اندازه فن های متوسط  حتی در حجم های مگاوالیوم نهایت ۵ انذازه دارند . از این مدل فن های انتظار ارتفاع زیاد را نداشته باشید .

فن های پهن یا WIDE FAN

حجم مژه سبک تر به نظر میرسد و برای افرادی که حجم مژه هاشون کم هست استفاده میشود .مناطقی از مژه طبیعی افراد که دچار ریزش شده با این فن ها پوشش داده میشود .در فن های پهن شما مجاز هستید در این فن ها تا ۶ میل هم عرض داشته باشید . و در نظر بگیرید که با باز شدن فن ها سایزهاتون کوتاه تر به نظر میرسد .

در پایان 

در سالهای ۲۰۱۸ – ۲۰۲۰ فن های پهن مد بودند اما در سال ۲۰۲۱ فن های باریک مد شدن واکثر افراد ترجیح می دهند که اکستنشن مژه خود را بیش تر نزدیک به نمونه های واقعی فن سازی کنند . به همین دلیل خیلی در باز کردن فن ها در کار خود  افراط نمی کنند .

2 Comments

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *