مدت ماندگاری اکستنشن مژه


اکستنشن مژه چیست؟

با اکستنشن مژه، مژه‌های مصنوعی به‌طور دائم ( ۳ تا ۵ هفته ) به مژه‌های خودتان چسبانده می‌شوند شبیه به اکستنشن موبا دلوکس همراه باشید تا به بررسی این موضوع بپردازیم .

آیا اکستنشن مژه مضر است؟

خیر، اگر به چند نکته توجه کنید، اکستنشن مژه ضرری ندارد. می‌توانید تمام مزایا و معایب، مانند مزایا: مژه‌های بلند، صرفه‌جویی در زمان (بدون نیاز به آرایش)، ضد آب یا معایب: هزینه‌های بالا، مراقبت‌های ویژه، بدون مواد آرایشی روغنی را در اینجا بیابید .

آیا خودتان می توانید اکستنشن مژه را انجام دهید؟

اگر می خواهید در هزینه ها صرفه جویی کنید، می توانید اکستنشن مژه خود را خودتان انجام دهید. مطمئناً شما هرگز به نتیجه عالی مانند یک حرفه ای نخواهید رسید. شما می توانید تمام اطلاعات در مورد این (به عنوان مثال به کدام چسب مژه و کدام مژه نیاز دارید) و دستورالعمل های دقیق را در اینجا بیابید .

اکستنشن مژه

چگونه مژه ها را بدون اکستنشن بلند کنیم؟

اگر می خواهید مژه های بلند و بدون چسبیدن به مژه مصنوعی داشته باشید، می توانید از سرم مژه نیز استفاده کنید. این باعث رشد طبیعی مژه های شما می شود. علاوه بر این، می توانید با لیفت مژه، جلوه مژه های بلند را تقویت کنید. در اینجا می توانید اطلاعات بیشتری کسب کنید .

اکستنشن مژه قبل و بعد

برای مدت طولانی، ابروهای پر به عنوان ایده آل زیبایی در نظر گرفته می شد – امروزه مژه های بلند هستند. جای تعجب نیست، زیرا اکستنشن مژه به هر خانمی ظاهری نفس گیر و حالتی قوی می بخشد. فرقی نمی‌کند چه فرم چشمی دارید، چه چشم‌های گربه‌ای سکسی یا چشم‌های گرد عروسکی، مژه‌های دائمی همیشه می‌توانند به صورت جداگانه با خط مژه‌های شما تطبیق داده شوند و در نتیجه ظاهری طبیعی به شما القا کنند . اما تعداد بسیار کمی از زنان مژه های کاملاً منحنی، سیاه و بلند و بلند دارند، به همین دلیل است که بسیاری تصمیم می گیرند با یک ترفند زیبایی به شما کمک کنند.

با اکستنشن دائمی مژه ، مژه های مصنوعی با چسب مخصوص به مژه های خود به طور دائمی ، شبیه به اکستنشن مو، اعمال می شود. یعنی مژه مصنوعی روی مژه طبیعی چسبانده می شود.

بهترین راه برای انجام اکستنشن مژه مراجعه به یک استودیو لوازم آرایشی یا مژه مناسب است . در اینجا، یک آرایشگر حرفه ای مژه، ظاهر ریمل را بدون هیچ گونه ریمل یا فر کننده مژه برای شما تداعی می کند.

مزایا و معایب اکستنشن مژه

شما هرگز اکستنشن مژه انجام نداده اید و از خود می پرسید:
آیا مژه های دائمی برای من مناسب هستند؟ حتی اگر اکستنشن مژه مزایای زیادی داشته باشد، همیشه راه حل بهینه برای همه نیست.

فواید اکستنشن مژه

مژه های بلند

واضح است ،دلیل شماره 1 برای اکستنشن مژه، ظاهر غیرقابل مقاومت و مژه های پر است.

صرفه جویی در زمان

زمان دیگر لازم نیست صبح ها برای ریمل زدن و عصرها برای پاک کردن آرایش از روی چشمانتان وقت بی پایان را جلوی آینه بگذرانید.

ضد آب

به محض اینکه چسب مژه سفت شد، مژه ها ضد آب می شوند. این یک مزیت زیبایی بزرگ است، به خصوص در تابستان یا در تعطیلات ساحل. اما آرایش چشم شما پس از سونا، ورزش یا سولاریوم نیز کاملاً مناسب است.

اکستنشن مژه معایب اکستنشن مژه

هزینه های بالا

اگر می خواهید زیبا باشید، باید رنج بکشید ،حداقل حساب شما از مژه های زیبای شما رنج می برد. به خصوص اگر برای مدت طولانی تری از اکستنشن مژه استفاده می کنید و مجبور هستید بارها و بارها آن را پر کنید.

مراقبت

ویژه حتی اگر از ریمل صبحگاهی خود صرفه جویی کنید . بدون زمان مراقبت، حتی زیباترین اکستنشن های مژه نیز مدت زیادی زنده نمی مانند. درست مانند مو، شما باید مژه های خود را هر روز شانه کنید.
اجتناب از محصولات مراقبتی حاوی روغن و چربی، چسب مژه را نرم می کند و بنابراین نباید با اکستنشن مژه شما تماس پیدا کند. این بدان معنی است که شما باید از محصولات زیبایی روغنی اجتناب کنید . حداقل در مورد مراقبت از چشم و آرایش چشم.
تمام اطلاعات در مورد مزایای اکستنشن مژه و معایب اکستنشن مژه را می توانید در اینجا بیابید .

چه مواردی در قیمت اکستنشن مژه موثر می باشد

این دو عامل اصلی تأثیرگذار به ویژه قیمت اکستنشن را تعیین می کنند:

تکنیک مورد استفاده
تعداد مژه مصنوعی

از عوامل دیگر می توان به جنس و شکل مژه ها ( مژه صاف ) اشاره کرد.

اما داروها و بیماری ها نیز می توانند تاثیر منفی بر ماندگاری اکستنشن مژه داشته باشند.

ماندگاری اکستنشن مژه

حتی اگر از اکستنشن مژه دائمی صحبت شود، رویای مژه های بلند نمی تواند برای همیشه باقی بماند. اکستنشن مژه به طور متوسط ​​3-4 هفته دوام می آورد.

مدت زمان ماندگاری اکستنشن مژه شما به بسیاری از عوامل تاثیرگذار دیگر بستگی دارد. اگر از اکستنشن مژه خود به خوبی مراقبت می کنید ، مثلاً با شامپو و برس مژه ، می توانید مژه های دائمی خود را تا 6 هفته بپوشید . ما پنج بهترین شامپوی مژه را آزمایش و مقایسه کردیم.

اکستنشن مژه

به آزمایش شامپو مژه

حداکثر در آن مرحله، مژه‌های مصنوعی شما نیز در چرخه زندگی طبیعی مژه‌های خود به همراه مژه‌های خود می‌ریزند. در اینجا نکاتی را در مورد نحوه مراقبت صحیح از اکستنشن مژه به گونه ای که دوام بیشتری داشته باشند، خواهید یافت.

در برخی موارد متأسفانه پس از مدت کوتاهی مژه های زیادی از دست می دهید . علاوه بر دلایل کلاسیک، مانند تماس با آب در 48 ساعت اول پس از درمان، خوابیدن روی شکم یا مالیدن مکرر چشم‌ها، علل دیگری نیز می‌توانند منجر به ریزش زودرس مژه شوند.

اکستنشن مژه چگونه کار می کند ؟

قبل از انجام اکستنشن مژه حرفه ای در مرحله اول به یک استودیو مژه مناسب نیاز دارید .

یک استودیو پیدا کردید و قرار ملاقات گذاشتید؟ در اینجا ما می رویم!
قبل از قرار ملاقات ، در حالت ایده آل باید بدون آرایش، یعنی بدون ریمل باشید. البته، می توانید آرایش خود را نیز در محل پاک کنید – مگر اینکه از ریمل ضد آب استفاده کنید، زیرا در این صورت باید از پاک کننده آرایش روغنی استفاده کنید که به نوبه خود تأثیر منفی روی چسبندگی دارد.

 آماده سازی

پس از رسیدن به استودیو مورد اعتماد، باید روی یک صندلی مانند ماساژ دراز بکشید.

تثبیت پلک بالا با نوارهای چسب

در مرحله اول ، مژه های پایینی شما با یک پد چشم پوشانده می شود تا از چسبیدن مژه های پایینی به مژه های بالایی در طول درمان جلوگیری شود. پد پنبه ای همچنین از چشمان شما در برابر تماس چسب مژه با غشای مخاطی چشم محافظت می کند. در مرحله دوم ، آرایشگر معمولاً پلک بالایی شما را مرتب می کند تا هر مژه مصنوعی را دقیقاً بدون لرزش و تکان دادن بکار ببرید.

درمان 

از این پس می توانید چشمان خود را ببندید و استراحت کنید در حالی که متخصص مژه از موچین های ظریف استفاده می کند تا به آرامی هر مژه مصنوعی را روی پایه مژه های طبیعی شما بچسباند.

اکستنشن مژه مرحله به مرحله

مرحله به مرحله، خط مژه شما اکنون پر می شود. بسته به پیچیدگی اکستنشن مژه شما، درمان می تواند 1 تا 2 ساعت طول بکشد . سپس می توانید به مژه های بلند جدید خود در آینه نگاه کنید و از افکت واو لذت ببرید.

 

تفاوت پرپشت شدن مژه ها

هرکسی که با اکستنشن مژه سر و کار دارد به ناچار با اصطلاح پرپشت مژه مواجه خواهد شد – اما تفاوت آن چیست؟

ضخیم کردن مژه در مقابل بلند کردن مژه

همانطور که از نام آن پیداست، ضخیم کردن مژه به این معنی است که مژه های شما به جای طولانی تر، پرپشت تر به نظر برسد. یعنی وقتی مژه ها پرپشت می شوند، مژه ها لزوما بلند نمی شوند، بلکه خط مژه شما پرپشت می شود.

بنابراین، بسیاری از زنانی که خواهان ظاهری طبیعی تر هستند، ضخیم کردن مژه را انتخاب می کنند. اما اگر می خواهید مژه های خود را بلندتر کنید، باید اکستنشن مژه را انتخاب کنید. در اینجا مژه ها نیز متراکم تر هستند، اما تمرکز اصلی روی طول مژه ها است. متوسط ​​طول مژه های طبیعی 10 میلی متر است.

اکستنشن مژه را بردارید

به عنوان یک قاعده، پس از 3 تا 4 هفته خط مژه شما اولین شکاف ها را نشان می دهد و اکستنشن مژه شما دیگر به زیبایی روز اول نخواهد بود: زمان برداشتن اکستنشن مژه است . اکستنشن
مژه را می توان به روش های مختلفی از بین برد.

سوال بزرگی که پیش می آید این است: آیا باید اکستنشن مژه را خودم حذف کنم یا یک مژه حرفه ای توسط یک آرایشگر مجرب انجام شود؟

واضح است که با حذف حرفه ای نتیجه کاملی خواهید گرفت، اما آیا خودتان نمی توانید این کار را انجام دهید؟

همه باید به این سوال پاسخ دهند که آیا آن را خودشان حذف کنند یا حرفه ای. برای اینکه بتوانید تصمیم بهتری بگیرید، در این صفحه دلایل موافق و مخالف برداشتن مژه حرفه ای و همچنین دلایل مخالف و مخالف برداشتن اکستنشن مژه را خودتان پیدا خواهید کرد.

اکستنشن مژه را بردارید

اصولاً برای همه کسانی که برای اولین بار از اکستنشن مژه استفاده می کنند توصیه می شود که مژه ها را به صورت حرفه ای پاک کنند. با این حال، اگر می خواهید به استفاده از اکستنشن مژه خود ادامه دهید، بهتر است اکستنشن مژه را پر کنید. با این حال، اگر می خواهید به مژه های طبیعی خود استراحت بدهید زیرا قبلاً بیش از 3 بار آنها را پر کرده اید، باید اکستنشن مژه خود را بردارید.

نکته: فقط به حذف حرفه ای مژه توجه بیشتری داشته باشید و هر مرحله برای شما توضیح داده شود، سپس دفعه بعد می توانید مژه های مصنوعی خود را خودتان در خانه بردارید.

اگر می خواهید خودتان اکستنشن مژه خود را بردارید ، می توانید این کار را با حلال چسب مژه (مثلاً مژه پاک کن) یا با داروهای خانگی مانند روغن و بخار انجام دهید.

پاک کننده مژه به عنوان حلال برای چسب مژه

هیچ محصولی یافت نشد

اکستنشن مژه را پر کنید
هنگامی که از آرایش دائمی مژه لذت بردید، دیگر نمی خواهید مژه های بلند خود را رها کنید. از این گذشته، چه کسی دوست ندارد به سرعت به مژه های نفس گیر عادت کند و طولانی تر بخوابد، زیرا نیازی به آرایش اضافی ندارید…

مژه ها را قبل و بعد پر کنید

بنابراین، بسیاری از خانم‌ها ترجیح می‌دهند اکستنشن مژه‌های خود را بعد از ۲ تا ۴ هفته پر کنند به جای اینکه آن‌ها را به طور کامل از بین ببرند. به عنوان یک قاعده، اولین شکاف در خط مژه پس از 3 هفته با اکستنشن مژه ظاهر می شود، زیرا مژه های مصنوعی همراه با مژه های خود در چرخه زندگی طبیعی خود می ریزند . چرخه زندگی مژه ها، یعنی سرعت رشد و ریزش مژه های طبیعی شما، برای هر فردی متفاوت است و به استعداد ژنتیکی شخصی او بستگی دارد.

اگر می خواهید اکستنشن مژه خود را پر کنید، باید بین یک پرکننده کلاسیک یا جدید تصمیم بگیرید .

با اصطلاحاً پر کردن مژه ، شکاف‌های حاصل از مژه‌های ناموفق «پر می‌شوند»، به طوری که ردیف مژه‌ها دوباره دارای طول و حجم منظم می‌شوند.

در صورت استفاده جدید ، تمام مژه های باقیمانده ابتدا برداشته می شوند و سپس به طور کامل مجدداً مانند درمان اولیه استفاده می شوند.

روش مژه ها را بردارید و پر کنید

هر چند وقت یک بار می توانید مژه های خود را پر کنید؟

برخی از خانم ها بیش از یک سال از آرایش دائمی مژه خود استفاده می کنند – اگر نمی خواهید به مژه های طبیعی خود آسیب برسانید، نباید این کار را انجام دهید.

مهم است که هر چند وقت یکبار به مژه های خود استراحت دهید و به آنها هوا بدهید تا نفس بکشند. مدت زمانی که می توانید اکستنشن مژه خود را “بدون آسیب” بپوشید به رشد و ضخامت مژه های شما بستگی دارد.

به عنوان مثال، اگر موهای بسیار نازک و شکننده ای روی سر خود دارید ، این نشان می دهد که مژه های شما ساختار و وضعیت مشابهی دارند – به عبارت دیگر، باید حداکثر 2 بار مژه های خود را پر کنید و سپس استراحت زیبایی داشته باشید. (2 تا 3 هفته) برای مژه های خود قرار دهید. با این حال، به طور متوسط ​​پس از 5 تا 6 ماه یک ماه استراحت برای زیبایی مژه ها توصیه می شود تا مژه های طبیعی بهبود یابند.

No comment

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *