محبوب ترین سبک اکستنشن مژه از نظر طول و حجم و ضخامت چه افکتی می باشد . چه افکتی برای مشتری ها جذاب تر می باشند . اکستنشن مژه تنوع زیادی دارد و این تنوع مدیون این تنوع در اندازه و حجم می باشد . با ما همراه باشید تا در ادامه جذاب ترین مدل رو به شما معرفی کنیم .

محبوب ترین افکت 

پاسخ سوال شما این است که  CC 0.07 12mm. C curl طبیعی ترین ظاهر را به چشم های شما می دهند .  و D curl کمی دراماتیک تر است. بنابراین، CC curl برای اکثر مشتریان توصیه می شود، زیرا اجازه می دهد تا چشم را بدون مصنوعی به نظر رسیدن چشمانتان را باز نمایید .
هنگام انتخاب از بین ضخامت‌های 0.15، 0.10، 0.07 و 0.05، اکثر مژه کارها  ضخامت 0.07 را انتخاب می کنند .  زیرا هم برای حجم و هم برای جلوه طبیعی دو بعدی ایده‌آل است. طول 12 میلی متر برای اکثر مشتریانی که به
دنبال مژه های طبیعی هستند و زرق و برق بیش تری نسبت به افکت کلاسیک می باشند .

CC 0.07 ، 12 میلی متراکستنشن مژه اغلب با مژه های 11، 10، 9 و 8 میلی متری در ست های طبیعی و جذاب ترکیب می شود. آنها همچنین با مژه های 13 و 14 میلی متری در هنگام استفاده چشمگیر مژه مخلوط می شوند که باعث می شود این طول بیشتر در کاربرد اکستنشن مژه مورد استفاده قرار گیرد.

مژه های 12 میلی متری  CC 0.07 از الیاف مصنوعی ساخته شده اند که ، این مژه های مشکی غنی و خالص ظاهری نرم و طبیعی دارند. فر و جهت همیشه در هنگام استفاده و کاشت  ثابت می ماند، که باعث می شود مژه های  دلوکس پروفشنال  یکی از مطلوب ترین محصولات در سراسر جهان باشد.

طول 12 میلی‌متر معمولاً به‌عنوان طول پایه (بیشترین سطح را در طول کاربرد پوشش می‌دهد) توسط بسیاری از تکنسین‌ها استفاده می‌شود که CC 0.07 را 12 میلی‌متر می‌کند.

یک اکستنشن کار خوب باید حتما این موارد را انجام دهد 

نوع مژه‌هایی که می‌توانید داشته باشید بستگی به طول و استحکام مژه‌های طبیعی شما دارد. استفاده از مژه‌هایی که برای مژه‌های شما خیلی بلند یا ضخیم هستند در درازمدت می‌توانند باعث آسیب شوند ، بنابراین باید مطمئن شوید که
اکستنشن‌های شما خیلی بلندتر یا ضخیم‌تر از مژه‌های طبیعی شما نیستند این به این معنی است که شما حتما باید تعادل را در انتخاب افکت رعایت نمایید .

به طور معمول، مژه های تک یا کلاسیک به این معنی است که یک اکستنشنبا تراکم کم  به یک مژه تکی و طبیعی متصل است. اگر می‌خواهیدمژه های شما ظاهری حجیم داشته باشند . فناوری مژه می‌تواند چند تار موی اکستنشن را روی یک مژه تکی و طبیعی اعمال کند که معمولاً به آن مژه‌های فن دار یا حجم‌دهنده می‌گویند. در اکستنشن مژه هیبریدی تنوع بیش تر می شود . شما در این سبک می توانید با اضافه کردن و یا کم کردن فن ها به افکت خود تنوع دهید . 

آیا می توان روی اکستنشن مژه ریمل زد 

شما اکستنشن مژه را انجام می دهید تا ریمل استفاده نکنید و اگر قرار باشد که ریمل استفده نمایید پس اکستنشن کردن کار بیهوده ای است . ریمل باعث جمع شدن مژه ها می شود
و این کار موجب سفت شدن و تمیز کردن آن به زحمت می اندازد شما را . پس این کار را هچ وقت انجام ندهید .

No comment

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *