در این مطلب می پردازیم به اساسی ترین نکاتی که شما باید بدانید و در ورت ندانستن آن ، اشتباهات زیادی را مرتکب می شوید . با ما همراه باشید تا به بررسی این موضوع بپردازیم .

 

زاویه مناسب 

تعداد کمی از افراد تازه وارد به این حرفه می توانند زاویه مناسب را انتخاب کنند و برای اولین بار جهت مژه ها را درست کنند. همه چیز با تمرین و تمرین همراه است.

دومین تفاوتی که در آن خطاها اغلب رخ می دهند تورفتگی است

فرورفتگی ناهموار، خیلی بزرگ یا کوچک – همه اینها بر نتیجه کار تأثیر منفی می گذارد.

چگونه خطا را رفع کنیم؟

در طول عمل فاصله را با دقت کنترل کنید. فرورفتگی 0.5-1 میلی متر ایده آل در نظر گرفته می شود.

جداشدن پایه مژه

اشتباهی حیاتی که مژه های طبیعی را زخمی می کند. یکی از رایج ترین اشتباهات مبتدیان زمانی است که پایه مژه مصنوعی به اندازه کافی با پایه مژه طبیعی مطابقت ندارد. به دلیل استفاده نادرست مژه ایجاد می شود و باعث ایجاد احساس ناراحتی در مشتری می شود. در نتیجه، مژه ها می توانند خیلی زودتر از آنچه انتظار می رود می ریزند. آسیب به مژه های طبیعی وحشتناک ترین نتیجه چنین اشتباهی است.

چگونه این مشکل را رفع کنیم

مژه هایت را درست کن! پایه های مژه مصنوعی و طبیعی باید موازی یکدیگر باشند.

نامتقارن بودن ابروها

یک مشکل رایج برای تازه کارها. مژه های روی چشم با یکدیگر متفاوت هستند و متقارن به نظر نمی رسند.

چگونه مشکل را بر طرف کنیم

روی پچ، می توانید جهت نوک مژه های مصنوعی را بکشید، به طور متقارن روی دیگری تکرار کنید و در طول عمل روی آنها تمرکز کنید.

ایزوله کردن مژه پایین.

نصب نادرست پچ هیدروژل روی مژه های پایین اغلب منجر به چسباندن می شود و همچنین روند اکستنشن را بسیار پیچیده می کند.

یکی دیگر از مشکلات رایج ریزش سریع مژه ها است. چرا این اتفاق می افتد؟

چربی زدایی و پاکسازی ناکافی قبل از عمل اکستنشن؛
نقض تکنیک اجرای برنامه افزودنی (خطاهایی که در بالا مورد بحث قرار گرفتیم)؛
چسب نادرست انتخاب شده است یا شرایط این روش نقض می شود.
نکته اصلی در هنگام انجام روش توسعه این است که عجله نکنید، پس یک نتیجه خوب شما را منتظر نخواهد گذاشت! از اشتباهات دیگران درس بگیرید و به یاد داشته باشید که هیچ محدودیتی برای کمال وجود ندارد. 🙂

 

 

1. از اشتباهات دیگران درس بگیرید، در کار خود دقت کنید، اکستنشن مژه را با کیفیت بالا انجام دهید. این تنها راهی است که می توانید به نتایج بالایی برسید و مشتریان را به خود گره بزنید.

اشتباهات رایج و مهم 

اشتباه شماره 1:

متاسفانه اکثر صنعتگران فقط با یک موچین کار می کنند. اصل کار آنها را می توان به شرح زیر توصیف کرد: آنها یک مژه مصنوعی را در چسب فرو کردند و آن را روی مژه های طبیعی گذاشتند. و همه چیز درست به نظر می رسد، اما! بدون انتخاب جداگانه مژه خود مشتری، که باید مژه مصنوعی را روی آن بچسبانید، با موچین دوم، استادان به سادگی تمام مژه ها را به هم می چسبانند.

نتیجه:

چند روز پس از عمل، مژه ها به تکه های جداگانه می ریزند که در جهات مختلف بیرون می آیند و با یکدیگر اشتباه می شوند. آنها شانه نمی کنند، پوشیدن آنها غیرممکن و ناراحت کننده است. مژه های هر فرد باید به روز شود، یعنی بیفتد و در جای خود مژه های کوچک ظاهر شود. پس از چنین خطایی در طول عمل، مژه ها فرصتی برای ریزش ندارند، زیرا به بقیه چسبانده می شوند. آنها محموله های غیر ضروری اضافی هستند. علاوه بر این، مژه های جوان در حال رشد می توانند مژه های بلندتر، اما هنوز کهنه نشده را بیرون بیاورند، زیرا به آن چسبانده شده و آن را بیرون می کشند.

 

اشتباه شماره 2:

استاد با چسباندن مژه های مصنوعی 0.5 – 1 میلی متر از پلک فرورفته نمی کند. این روش فقط در اکستنشن تیرها قابل استفاده است که در آن چسب ترکیب متفاوتی دارد. به دلایل ایمنی، چسب اکستنشن مژه نباید روی پوست قرار گیرد.

نتیجه:

مژه چسبانده شده به پلک، پوست را می کشد. مشتری احساس ناراحتی می کند. مژه ها خراشیده می شوند، چشم ها خارش دارند. این خطای استاد مخصوصا در هنگام چشمک زدن احساس می شود. این روش به پیاز موهای طبیعی و پوست پلک ها آسیب می رساند.

 

اشتباه شماره 3:

استاد کمتر از یک ساعت برای مشتری وقت گذاشت. یک روش خوب اجرا شده نمی تواند اینقدر زمان ببرد. به طور متوسط، یک مژه ساز با تجربه به ۲ تا ۳ ساعت زمان نیاز دارد تا یک مژه مصنوعی روی هر مژه طبیعی رشد دهد.

نتیجه:

نتیجه چنین اکستنشن مژه اکسپرس می تواند هر چیزی باشد. اما بعید است که مشتری کار باکیفیت ببیند، مگر اینکه سوپرمن، که توانایی ماوراء طبیعی انجام همه کارها را یک مرتبه سریعتر از یک فرد معمولی دارد، مژه های خود را افزایش نداده باشد.

 

اشتباه شماره 4:

استفاده از مواد ارزان قیمت و تست نشده هر محصول باید گواهی کیفیت داشته باشد. فریب قیمت جذاب را نخورید. استفاده از مواد آزمایش نشده می تواند منجر به عواقب جدی شود.

نتیجه:

مشتری ممکن است آلرژی داشته باشد. مژه ها باید فوراً برداشته شوند و به پزشک مراجعه کنند. اگر آلرژی وجود نداشته باشد، مواد بی کیفیت تضمین نمی کنند که مژه ها بیش از 24 ساعت دوام بیاورند.

 

اشتباه شماره 5:

استاد مژه را ضعیف می گذارد یا از چسب بد استفاده می کند. نتیجه جدا شدن ریشه مژه های کشیده است.

نتیجه:

این اشتباه استاد است که منجر به ناراحتی می شود و مدت زمان اثر عمل را کاهش می دهد. خود مشتری می تواند به راحتی ریشه های لایه برداری شده را هنگام شانه زدن بگیرد.

 

اشتباه شماره 6:

هیچ یک از خطاهای فاحش دیگر استاد که در بالا ذکر شد باعث ایجاد شکاف هایی در ردیف مژه ها مانند چسباندن نمی شود. هر بار در پایان روش، خود را از نظر وجود چسب بررسی کنید. و برای خود یک قانون بگذارید که بلافاصله کار را با کیفیت بالا انجام دهید و از چسباندن خودداری کنید تا بعداً وقت خود را برای جداسازی (حذف) آنها تلف نکنید. پس از همه، به جای هر مژه برداشته شده، باید یک مژه جدید قرار دهید. نتیجه کار مضاعف و اتلاف وقت است.

نتیجه:

شکاف های ردیف مژه شلخته به نظر می رسند. اثر مژه های پرپشت از بین می رود که مشتری برای آن می آید. یک استاد وظیفه شناس باید اشتباه خود را در طول عمل اصلاح کند.

 

از اشتباهات دیگران درس بگیرید، در کار خود دقت کنید، اکستنشن مژه را با کیفیت بالا انجام دهید.

No comment

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *