برای لیفت صورت و درمان افتادگی پوست حتما نیاز نیست که صورت خوود را با استفاده از روش های تزریق چربی و بوتاکس درمان کنید . این روش های زیبایی همیشگی نیست و شما را درگیر هزینه های بسیار زیاد می کنند که باید به صورت مداوم انجام دهید .

لیفت صورت به روش طب سوزنی 

این تکنیک اجدادی ماهیچه های صورت را تحریک می کند و گردش بهتر انرژی را تشویق می کند. با هدف قرار دادن نقاط طب سوزنی واقع در جمجمه، گردن، ذوزنقه و صورت، لیفت صورت چینی نواحی سفت را شل می کند، در حالی که نیشگون گرفتن پوست را بلند می کند تا چین و چروک ها را صاف کرده و تخلیه لنفاوی را تحریک کند.

ماساژ کوبیدو 

که به آن ماساژ ژاپنی صورت نیز گفته می شود، کوبیدو باعث تحریک میکروسیرکولاسیون پوست، تخلیه لنفاوی و  دفع سموم می شود .این ماساژ که بین حرکات نیشگون گرفتن، مالش، ورز دادن و لغزش متناوب می شود، تنش را از بین می برد و منجر به ظاهری زیباتر می شود. نتایج از اولین درمان قابل مشاهده است و با ماساژ ماهانه قابل حفظ است.

طب سوزنی 

کار با سوزن که  آکولیفتینگ  نیز نامیده می شود، شامل قرار دادن حدود 20 سوزن بر روی نقاط صورت متصل به مریدین هایی است که از بدن عبور می کنند و اندام ها را به هم متصل می کنند. در نتیجه گردش خون و گردش سلولی افزایش می یابد. سوزن ها ماهیچه های مسئول افتادگی را منقبض و شل می کنند و همچنین پوست را تشویق می کنند تا کلاژن و الاستین بیشتری تولید کند. پس از شش تا هشت جلسه، پوست حجیم‌تر به نظر می‌رسد و ویژگی‌های آن مشخص‌تر می‌شود.

بهترین روش درمان افتادگی پوست و صورت در خانه 

بهترین روش برای درمان افتادگی پوست صورت درمان به روش خانگی و ماساژ دادن  صورت می باشد . با ماساژ دادن چاکراه های صورت و هم چنین ماساسژ صورت به صورت گردشی و کشیدن صورت با انگشتان دست پوست خود را جوان تر از همیشه نگه داردی و از زیبایی صورت خود لذت ببرید . لیفت صورت به کمک دستان شما اثری ماندگار خواهد بود و به شما کمک بسیار زیادی در رفع افتادگی پوست می کند . این کار را می توانید به دست یک متخصص ماساژ بسپارید و تاثیر آن را خیلی زود ببینید .

No comment

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *