امروزه زیبایی چهره بسیار مهم است و بر کسی پوشیده نیست که این موهای کوتاه و باریک موجود در صورت چقدر در زیبایی موثر هستند. داشتن ابروهایی پرپشت و تمیز م مرتب چهره را جذاب تر خواهد کرد. یکی از روش هایی که به شما کمک می کند تا موهای ابروان شما همیشه مرتب به نظر برسد انجام لیفت ابرو می باشد.

حتما می دانید که اگر چین و چروک های میان ابروان و پیشانی از بین بروند و ابروها کمی به سمت بالا کشیده تر شوند، صورت تان زیباتر می شود و چشمان تان هم بازتر. کشیدگی ابروها و گشوده تر شدن چشمان یعنی زیبایی دائمی.

 

لیفت ابرو

لیفت کردن ابرو  یعنی بالاکشیدن موهای ابرو . به عبارتی ساده تر یعنی کشیدن تک تک تار های موی ابرو به سمت بالاب با این روش شما دارای ابرو هایی با ظاهری طبیعی دارید و چهره شما را جوان تر نشان داده می شود.

مراحل لیفت ابرو با مواد

بالا کشیدن موهای ابرو با مواد به این صورت انجام می شود که ابتدا با برس ابرو، ابروهایتان را به سمت بالا مرتب کرده سپس با برس مخصوص لیفت کردن ابرو تمام تار های موی ابرو را به سمت بالا کشیده و حالت می دهند، سپس با چسب لیفت مخصوص ابرو، آن ها را فیکس می کنند، بعد از مدت زمان معلوم و مشخص شده با میکرو براش چسب را از روی ابرو ها پاک می کنند.

سپس ماده ی فیکس کننده را به مدت 15 دقیقه روی ابرو ها گذاشته و با کاور نایلونی می پوشانند. بعد از این زمان گفته شده مواد را پاک می کنند و اگر متقاضی تمایل داشته باشد فیکس رنگ را بر روی آن ها قرار می دهد وگرنه از فیکس رنگ استفاده نمی شود.

توجه داشته باشید که بعد از اتمام لیفت کردن ابرو نباید به ابرو ها رطوب و آب بخوره و باید به مدت 24 ساعت حمام نرید تا این مواد به خوبی بر روی موهای ابرو بماند تا ماندگاری بیشتری داشته باشد.

مدت زمان انجام لیفت ابرو

زمان انجام لیفت با از مقتی که مواد را بر روی ابرو ها قرار می دهند نیم ساعت تا چهل دقیقه زمان نیاز دارد این زمان بسته به جنس موی ابرو هر کس متفاوت است اما به طور کلی بین نیم ساعت تا چهل دقیقه زمان میبرد.

 

ماندگاری لیف ابرو

ماندگاری آن خیلی طولانی نیست تقریبا هر ماه باید تمدید شود اما بسته به جنس مو ابرو ها برای برخی تا دوماه یا یک ماه نیم هم ماندگاری خواهد داشت.

خرید مواد لیفت ابرو

خرید مواد لیفت ابرو باید از مجموعه های معتبر صورت گیرد مجموعه دلوکس یکی از معتبر ترین مجموعه در این زمینه می باشد و تمام محصولات خود را با کبفیت عالی به فروش می رساند.

گاهی پک مواد لیفت کردن ابرو خیلی کامل تر و مجهزتر هستند ولی به طور کلی این مواد شامل: برس ( براش ) ابرو، چسب لیفت، میکرو براش ابرو، ماده ی فیکس کننده و فیکس رنگی می باشند.

به هیچ وجه لیفت ابرو  با مواد را خودتان انجام ندهید زیرا ممکن است ابرو هایتان را کاملا بسوزانید و عوارضی را به وجود بیاورید که غیر قابل جبران باشند. شناخت ماده مناسب و با کیفیت کار هر کسی نیست از این رو ما سعی کرده ایم از مواد با کیفیت استفاده کنیم.  مجموعه ما از بهترین و معتبر ترین برند های مواد آرایشی استفاده می کند فقط کافیست با ما تماس بگیرید و مواد مورد نظر خود را سفارش دهید.

 

ژل لیفت ابرو

ژل لیفت کردن ابرو دارای ماده بسیار مقوی، حالت دهنده ای و ضد موخوره و ضد ریزش برای ابروست، از این ژل برای حالت دادن ابرو ها استفاده می شود.

 

لیفت ابرو مناسب چه کسانی

  • افرادی که ابرو های خود را تاتو کردن 
  • افرادی که می خواهند ابرو هایی مرتب و خوش فرمی داشته باشند 
  • افرادی  که ابروهای کم پشت و نامرتب و افتاده دارند
  • افرادی که به دنبال ابروهایی پر رنگ و پهن هستند

 

مزایای لیف ابرو 

در این قسمت به بررسی فواید لیفت ابرو می پردازیم:

  • تغییر حالت دادن ابرو ها و شکل دادن به آن ها.
  • مرتب شدن ابروها
  • تقویت ابروها
  • بی خطر بودن 

 

عوارض لیفت ابرو

لیفت کردن ابرو نتها ابرو های شما را زیباتر می کند بلکه باعث تقویت تار موی ابرو های شما می شود اما باید به این نکته توجه داشته باشید که موادی که برای لیفت ابرو استفاده می شود بسیار مهم هستند اگر مواد با کیفیتی نباشد باعث ریزش ابرو های شما می شود.  ضرر لیفت ابرو بر اساس نوع موادی که استفاده می شود بستگی دارد.

قیمت لیفت ابرو

هزینه لیفت ابرو بر اساس کیفیت و برند یا مارک موادی که استفاده می شود بستگی دارد. جهت کسب اطلاع از قیمت انواع مواد لیفت کردن ابرو با ما تماس بگیرید. دلوکس یکی از بهترین مجموعه ها در زمینه فروش انواع مواد آرایشی می باشد.

No comment

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *