لیفت مژه یکی از مناسب ترین روش های موجود برای بانوانی بوده که به دنبال افزایش جذابیت ظاهر خود هستند. امروزه با پیشرفت علم و تکنولوژی روش های زیادی برای افزایش زیبایی ظاهری ابداع شده است. در حال حاضر یکی از جدید ترین روش هایی موجود برای افزایش جذابیت ظاهری لیفت کردن مژه است.

بهره گیری از این روش در سال های اخیر در میان بانوان بسیار مرسوم شده است. زیرا استفاده از آن نسبت به سایر روش ها از هزینه کمتری برخوردار می باشد. علاوه بر آن بهره گیری از لیفت مژه عوارض بسیار کمی را در بر خواهد داشت.

به همین جهت اکثر بانوانی که به دنبال ایجاد تغییرات در قسمت مژه های خود هستند معمولا این روش را انتخاب می کنند. با استفاده از لیفت کردن مژه می توان مژه های خود را به حالت های گوناگون در آورد. همچنین بهره گیری از این روش برای بلند کردن مژه ها گزینه مناسبی خواهد بود.

بهتر است بدانید که در حال حاضر از لیفت کردن مژه برای بهبود وضعیت مژه های کم پشت و بی حالت استفاده می شود. به همین علت استفاده از روش لیفت کردن مژه می تواند باعث پرپشت شدن مژه ها و همچنین خوش فرم شدن آن ها شود.

به طور کلی استفاده از لیفت مژه روش بسیار مناسبی برای کسانی است که به دنبال بیشترین تغییر همراه با کمترین عوارض هستند. زیرا معمولا موادی که در طی فرایند لیفت کردن مژه استفاده می شود برای تقویت مژه ها بسیار مناسب خواهند بود.

 

نحوه انجام لیفت مژه

انجام لیفت مژه به این صورت خواهد بود که در ابتدا محل مژه ها باید توسط مواد تمیز کننده به خوبی تمیز شود. پس از آن یک پوشش سیلیکونی مخصوص در قسمت بالای مژه ها قرار خواهد گرفت که این پوشش باید به وسیله چسب مخصوص به مژه ها چسبانده شود.

چسبی که در طی فرایند لیفت کردن مژه استفاده می شود از نمونه چسب های قابل استفاده برای چسباندن مژه مصنوعی است. در نهایت با استفاده از شانه مخصوص تمامی تار های مژه در محل اصلی خود قرار خواهند گرفت.

در مرحله پایانی لیفت کردن مژه برای حالت دادن به مژه ها از یک محلول مناسب و کاملا بی خطر استفاده می شود. محلول مورد نظر از ویژگی مشابه با لوسیون برخوردار بوده که جهت حالت دادن و نرم کردن مژه ها به کار برده می شود.

ناگفته نماند که این محلول باید به مدت زمان 6 الی 12 دقیقه بر روی مژه ها باقی بماند. لیفت کردن مژه باید توسط افراد حرفه ای و با تجربه انجام شود. زیرا در صورت بروز هرگونه اشتباه در هنگام انجام آن امکان حاصل نشدن نتیجه دلخواه وجود خواهد داشت. بهتر است بدانید مواد لیفت مژه به راحتی از فروشگاه های لوازم آرایشی و بهداشتی همچون دلوکس ایران قابل خرید خواهند بود.

 

انواع لیفت مژه کدامند؟

در حال حاضر از روش های گوناگونی برای لیفت کردن مژه استفاده می شود که انتخاب هر یک از آن ها امری سلیقه ای می باشد. زیرا ممکن است استفاده از یک روش برای برخی افراد گزینه مناسب تری باشد. از جمله روش های موجود برای لیفت کردن مژه می توان به موارد زیر اشاره نمود.

  • لیفت کردن مژه با استفاده از پِرم
  • لیفت کردن مژه به صورت مصنوعی
  • لیفت مژه با صابون
  • لیفت کردن مژه با استفاده از روغن کرچک
  • لیفت کردن مژه با استفاده از روغن هسته انگور
  • لیفت کردن مژه با استفاده از روغن جوجوبا
  • لیفت کردن مژه با آلوئه‌ورا

بهتر است بدانید که در تمامی روش های ذکر شده در قسمت بالا رنگ لیفت مژه به صورت مشکی خواهد بود.

 

لیفت مژه چقدر ماندگاری دارد؟

لیفت کردن مژه به عنوان یکی از روش های موقتی محسوب شده که نتایج آن پس از مدت زمانی از بین خواهند رفت. به طور معمول نتایج حاصل از لیفت کردن مژه حدود 4 الی 5 هفته باقی خواهد ماند.

پس از آن نیاز است تا بانوان یکبار دیگر از روش لیفت کردن مژه برای تقویت و حالت دادن به مژه های خود استفاده نمایند. البته میزان ماندگاری نتایج حاصل از لیفت کردن مژه در هر فرد با فردی دیگر متفاوت خواهد بود. به عبارتی دیگر برخی نتایج لیفت کردن مژه در برخی از افراد دوام کمتری دارد و در افراد دیگر ماندگاری بیشتری خواهد داشت.

 

لیفت مژه در بارداری به چه صورت خواهد بود؟

دوران بارداری به عنوان یکی از حساس ترین دوران موجود در زندگی بانوان محسوب می شود. در این دوران باید انجام برخی فعالیت ها زیر نظر پزشک متخصص صورت گیرد. لیفت کردن مژه ها یکی از مواردی است که پزشکان متخصص بانوان باردار را از انجام آن منع می کنند.

همچنین پزشکان توصیه می کنند تا مادران باردار این امر را به بعد از زایمان و حتی پس از اتمام دوران شیردهی موکول نمایند. زیرا استفاده از مواد شیمیایی هنگام لیفت کردن مژه ها می تواند منجر به بروز مشکلاتی برای جنین شود. به همین منظور بهتر است قبل از لیفت کردن مژه ها حتما با پزشک خود در این خصوص مشورت نمایید.

 

عوارض لیفت مژه

همانطور که در بخش ابتدایی این مطلب عنوان گردید لیفت کردن مژه ها عوارض جدی نداشته اما ممکن است در برخی از افراد مشکلاتی را به وجود آورد. به همین منظور برخی از عوارض استفاده از لیفت کردن مژه عبارتند از :

  • بروز عفونت های چشمی
  • ایجاد حساسیت و آلرژی نسبت به مواد لیفت
  • عدم نتیجه گیری دلخواه
  • آسیب رسیدن به مژه ها
  • ایجاد خارش و قرمزی در چشم

 

فرق لیفت و لمینت مژه چیست؟

یکی از سوالاتی که ممکن است برای بسیاری از افراد ایجاد شود تفاوت لیفت و لمینت مژه است. معمولا بسیاری از افراد به علت عدم آگاهی نسبت به لیفت و لمینت مژه این دو روش را با یکدیگر اشتباه می گیرند.

البته ناگفته نماند که هر دوی این روش جهت بالا کشیدن مژه ها به کار گرفته می شوند. لیفت کردن مژه جهت خوش فرم کردن و همچنین پر پشت کردن مژه ها به کار برده می شود و در مقایسه با لمینت مژه عوارض زیادی را برای فرد در بر نخواهد داشت.

اما لمینت مژه به عنوان یکی از روش های مناسب جهت بلند کردن مژه ها و همچنین افزایش ضخامت مژه ها استفاده می شود. به طور کلی استفاده از لیفت مژه یا لمینت مژه کاملا بستگی به شرایط و هدف فرد از انجام آن خواهد داشت.

اگر هدف پر پشت کردن مژه ها و تقویت آن ها باشد استفاده از روش لیفت کردن مژه گزینه مناسبی می باشد. اما اگر هدف از اعمال تغییرات در مژه ها تنها بلند کردن مژه ها و افزایش ضخامت آن ها باشد استفاده از لمینت مژه مورد ایده آلی خواهد بود.

 

هزینه لیفت مژه

هزینه انجام لیفت مژه به عواملی همچون کیفیت و برند مواد لیفت، موقعیت کلینیک و غیره بستگی خواهد داشت. همچنین قیمت لیفت مژه را فاکتور هایی همچون برند و نوع مواد بکار رفته در ترکیبات آن تعیین می کند.

با این تفاسیر اگر به دنبال خرید مواد لازم جهت لیفت کردن مژه در منزل هستید پیشنهاد ما خرید از فروشگاه دلوکس ایران خواهد بود. دلوکس ایران یکی از فروشگاه های با تجربه و معتبر در سطح کشور بوده که تا به امروز توانسته رضایت اکثر مشتریان خود را بدست آورد. همچنین تمامی محصولات قابل ارائه در این فروشگاه از کیفیت اصل برخوردار هستند. یکی از نقاط قوت مجموعه دلوکس ایران ارائه کالای اصل با هزینه خرید مناسب است.

کار لیفت مژه چیست 

کار لیفت مژه در واقع افزایش فر و حالت برای بهتر وایستادن مژه های شما و هم چنین حفظ مژه های شما با همان ظاهر طبیعی اما با نمایی پر تر و حجیم تر می باشد . از سوالاتی که شما در صفحه ما پرسیدید و در مورد ماندگاری لیفت مژه است که با لیفت کردن مژه های خود حداکثر 6  تا الی هشت هفته بدون نیاز به مراجعه مجدد از مژه های خود لذت ببرید . اما در بعضی از افراد هم این مقدار طبق مطالب پیشین کم تر هم می شود . لیفت مژه هیچ ضرری برای شما نخواهد داشت
در صورتی که شما از مواد ائلیه استاندارد و بدون ضرر استفاده نمایید چرا که مواد شیمیایی موجب آسیب یا شکستگی می شوند . اگر به دنبال کیت لیفت ابرو و مژه بدون ضرر و با ماندگاری بالا هستید ما کیت لیفت ابرو و مژه دلوکس پروفشنال را پیشنهاد می کنیم .

No comment

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *