قیمت لیفت ابرو

قیمت لیفت ابرو

امروزه هزینه و قیمت لیفت ابرو برای رفع چین و چروک دور چشم برای بسیاری از افراد مسن و کسانی که از چین و چروک صورت رنج می برند مهم شده است. بنابراین، در این متن به بررسی کل هزینه برخی از روش های رایج لیفت ابرو پرداخته ایم. می توان تصریح کرد که در تعیین قیمت لیفت ابرو به عوامل موثر بر قیمت عمل لیفت ابرو توجه شد که نقش موثری در قیمت نهایی لیفت ابرو خواهد داشت.

قیمت لیفت ابرو با نخ (بدون جراحی)

قیمت لیفت ابرو با نخ به تعداد و نوع نخ های استفاده شده در این نوع لیفت ابرو بستگی دارد. تعداد موضوعات و نوع موضوعات موجود در این روش توسط شخص مرجع تعیین می شود. بنابراین مشتری می تواند قیمت لیفت ابرو را با هزینه دلخواه تنظیم کند و تعداد و نوع نخ ها را به پزشک اطلاع دهد. بنابراین ، هزینه لیفت ابرو برای هر فرد با توجه به سلایق شخص متفاوت خواهد بود. قابل درک است که انجام لیفت ابرو با نخ به تخصص و آموزش حرفه‌ای نیاز دارد. بنابراین انتخاب نوع نخ که نیاز به آموزش بالایی دارد، هزینه بالا بردن ابرو را افزایش می دهد.

کیفیت لیفت ابرو به مهارت جراح بستگی دارد. بنابراین اگر به فکر انجام لیفت ابرو با نخ هستید، حتما به بهترین پزشک مراجعه کنید. این موضوع قطعا هزینه لیفت ابرو شما را افزایش می دهد.

قیمت لیفت ابرو با تزریق بوتاکس

قیمت لیفت ابرو بوتاکس بستگی به تعداد واحدهای تزریقی دارد که به فرد داده می شود. به طور کلی، بوتاکس به حداقل 20 تزریق در هر ابرو نیاز دارد. در بوتاکس، تزریق به عضله ای که چشم را به سمت پایین می کشد، انجام می شود به عبارت دیگر عضله ای که چشم را به سمت پایین می کشد بر عضله ای که چشم را به سمت بالا می کشد مسلط است. بنابراین، در بوتاکس، تزریق به عضله ای که چشم را به سمت پایین می کشد، انجام می شود تزریق به این قسمت از عضله مانع از عمل این عضله و سایر عضلاتی می شود که می توانند پلک را بالا ببرند. بنابراین در اثر بوتاکس ابرو، ابروها بلند شده و پوست صاف تر و کمتر چین و چروک می شود. علاوه بر این، خستگی و افتادگی صورت نیز برطرف می شود

می توان گفت که اثر تزریق بوتاکس روی ابرو به مدت 6 ماه باقی می ماند و اثر آن از بین می رود. بنابراین فرد مبتلا باید دوباره بوتاکس ابرو انجام دهد. به نظر می رسد هزینه بزرگ کردن ابرو به این روش بالا باشد. اما لازم به یادآوری است که هزینه لیفت ابرو نسبت به هزینه جراحی مقرون به صرفه تر است و عوارض کمتری دارد.

قیمت لیفت ابرو با فیلر

قیمت لیفت ابرو با فیلر و ژل بستگی به اسید هیالورونیک دارد که به نام فیلر یا ژل به ناحیه ابرو تزریق می شود. هزینه این نوع لیفت ابرو بسته به مارک فیلر یا ژلی که انتخاب می کنید متفاوت است. بنابراین اگر فیلر یا ژل مورد نظر گران باشد، هزینه لیفت ابرو برای شما بیشتر خواهد بود. می توان توضیح داد که ماندگاری لیفت ابرو با فیلر یا ژل 6 تا 18 ماه می باشد. بنابراین، اگر بیمار بخواهد برگردد، می تواند ابروهای خود را بالا ببرد. بنابراین باید توجه داشته باشید که شرایط تعیین قیمت لیفت ابرو برای شما همانند توضیحات قبلی است.
با توجه به اینکه این نوع لیفت ابرو به مدت یکسال نیازی به تزریق مجدد ندارد، به نظر می رسد انتخاب لیفت ابرو با فیلر یا ژل هزینه لیفت ابرو را برای شما کاهش دهد. مقرون به صرفه است.
در لیفت ابرو با فیلر یا ژل، تزریقی به فیلر پوست انجام می شود تا ناحیه چربی صورت افزایش یابد. از این رو چین و چروک های پوست شما را از بین می برد و پوست دوباره صاف و شاداب می شود.

نتیجه

قیمت لیفت ابرو بسته به نوع لیفت ابرو می‌تواند متفاوت باشد. کل هزینه لیفت ابرو شامل دستمزد پزشک متخصص، فضای کلینیک، بیهوشی، لوازم جراحی و هزینه مراقبت های قبل و بعد از عمل است و تعداد تکرارهای لیفت ابرو بر هزینه لیفت ابرو برای افراد تاثیر می گذارد. توصیه ما این است که برای انتخاب نوع لیفت ابرو با یک پزشک مورد اعتماد مشورت کنید تا در آینده پشیمان نشوید.

No comment

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *