اکستنشن مژه یکی از پرطرفدار ترین ها می باشد که امروزه بیش تر خانوم ها انجام می دهند . اکستنشن مژه یکی از کاربردی ترین و بهترین کارهایی است که شما می توانید انجام دهید . بر اساس پژو هش های انجام شده بر روی افراد ، اگر کسی مژه های خود را اکستنشن کند خیلی سلامت مژه هایش بهتر می شود . شاید تعجب کنید ولی این کاملا واقعی است ، چرا که ریمیل های آرایشی خیلی مضر بوده و شما با انجام اکستنشنمژه کاملا بی نیاز از این لوازم آرایشی می شوید .

قیمت اکستنشن مژه چه قدر است 

برای انجام اکستنشن مژه قیمت های متغیری وجود دارد و این مقدار از 500 هزارتومان برای مژه ها شروع می شود تا قیمت های چند ملیون توانی برای اکستنشن مژه .

دستمزد تکنسین مژه بر اساس مدل انتخابی و خلاقیتی که دارد متغیر است . بعضی افراد در این کار مثل یک برند شده و شما می توانید با پرداخت پول بیش تر اعتماد بیش تری برای خود بخرید . اما قیمت اکستنشن مژه متغیر بوده و این قیمت ها باز هم بستگی به مدل اکستنشن مژه دارد .

قیمت اکستنشن مژه رنگی 

قیمت اکستنشن مژه رنگی در سایت دلوکس پروفشنال در سال 1400 380 هزارتومان می باشد . توجه داشته باشید که این اکستنشن مناسب برای افکت های رنگی می باشد و بسیار محبوب می باشد .

قیمت اکستنشن مژه آمبره

اکستنشن مژه آمبره از شرکت دلوکس در سال 1400 دارای قیمت متغیر برای مدل های مختلف می باشد . اکستنشن مژه آمبره قیمتی برابر با 400 هزارتومان دارد .

قیمت اکستنشن مژه فست فن 

قیمت اکستنشن مژه فس فن در سال 1400 از 330 هزارتومان شروع می شود و بر اساس مدلی که انتخاب می کنید
متغیر می باشد .

قیمت اکستنشن مژه سوپر مینک 

قیمت اکستنشن مژه سوپر مینک از300 الی 400 هزارتومان می باشد . سوپر مینک هم یکی از پر طرفدار ترین اکستنشن های مژه موجود در عرصه آرایشی می باشد . قیمت ها با توجه به مدل فر شما تغییر می کند .

چرا اکستنشن مژه دلوکس پروفشنال بخریم

اکستنشن مژه دلوکس پروفشنال تنها فروشگاه رسمی دلوکس در ایران می باشد . دلوکس ایران تحت نظر دلوکس پروفشنال می باشد و شما می توانید با خیال راحت از دلوکس پروفشنال خرید کنید . دلوک پروفشنال دارای مدرک رسمی تحت لیسانس بودن دلوکس کره می باشد .

تمامی محصولات دلوکس اصل و اورجینال بوده و این مورد کاملا تضمینی بوده است . با خرید از دلوکس پروفشنال ما به شما اطمینان را هدیه می دهیم .

No comment

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *