اکستنشن مژه چیست؟

اکستنشن مژه مانند مژه های نواری نیست. آنها مژه های نیمه دائمی و مصنوعی هستند که با استفاده از چسب مژه به مژه های طبیعی شما چسبانده می شوند. آنها بسته به ظاهری که می خواهید به صورت جداگانه روی هر مژه یا هر مژه دیگری قرار می گیرند.

چه تفاوتی با لیفت مژه دارد؟

لیفت مژه از مژه های مصنوعی استفاده نمی کند، بلکه تقویت کننده مژه های طبیعی شماست. از یک محلول پرکننده برای بلند کردن و فر کردن مژه ها استفاده می شود و باعث می شود مژه ها بلندتر و خوش فرم تر به نظر برسند. همچنین می توانید رنگی برای تیره شدن مژه های خود داشته باشید و ظاهر ریمل مصنوعی به آن ببخشید.

برای اطلاعات بیشتر، که تفاوت بین اکستنشن و لیفت مژه را حتما بخوانید .

چگونه برای اکستنشن مژه آماده شوم؟

قبل از اکستنشن مژه، مطمئن شوید که آرایش چشم یا محصول اضافی مانند مرطوب کننده دور چشم شما وجود ندارد. منطقه باید تا حد امکان تمیز باشد.

اگر ریمل شما ضد آب است، باید چند روز قبل از اکستنشن مژه از این کار اجتناب کنید. در غیر این صورت، ممکن است با برنامه تداخل داشته باشد.

علاوه بر این، نباید با استفاده از لنزهای تماسی در قرار ملاقات حاضر شوید، زیرا این لنزها نمی توانند در طول درمان در محل قرار بگیرند. این به این دلیل است که در صورتی که در طول درمان چیزی به چشم شما وارد شود، کار را سخت تر می کند.

آیا می توانم از لنزهای تماسی با اکستنشن مژه استفاده کنم؟

بله، پس از زدن مژه ها، می توانید دوباره از لنز استفاده کنید. با این حال، اگر هنگام استفاده از لنزهای تماسی متوجه هرگونه تحریکی شدید، توصیه می کنیم آنها را به طور حرفه ای بردارید زیرا ممکن است بهترین گزینه برای شما نباشد.

اکستنشن مژه روسی چیست؟

آنها یک نوع اکستنشن مژه سبک و بالدار با گزینه های انعطاف پذیر و قابل ساخت هستند. مژه های روسی حجم بیشتری نسبت به ست های کلاسیک دارند، زیرا درمانگر شما چند مژه مصنوعی روی هر یک از مژه های طبیعی شما می زند.

ترمیم مژه چیست؟

پر کردن مژه‌ها، استفاده مجدد از مژه‌ها در مناطقی است که ممکن است دچار ریزش مژه یا شکاف شده باشند. توصیه می‌شود که مژه‌های شما پر و خشن به نظر برسید و از «شکاف» به‌نظر نرسید.

هر چند وقت یک بار باید فیل ها را دریافت کنم؟

ما به عنوان انسان بین 90 تا 120 مژه طبیعی در خط مژه بالایی خود داریم. با این حال، اینها روزانه، به طور متوسط ​​2-5 شلاق می ریزند. توصیه می کنیم هر 2 تا 3 هفته یک بار قرار ملاقات رزرو کنید.

آیا می توانم ریمل با اکستنشن مژه بزنم؟

شما نیازی به استفاده از ریمل با اکستنشن مژه ندارید، زیرا به هر حال آنها اساسا به عنوان ریمل عمل می کنند. با اکستنشن مژه های شما پرتر، تیره تر و بلندتر به نظر می رسند.

توصیه می‌کنیم به‌کلی از ریمل پرهیز کنید، مخصوصاً با مژه‌های طبیعی‌تر و روشن‌تر، زیرا این کار به مژه‌ها وزن اضافه می‌کند و خطر ریزش آن‌ها را افزایش می‌دهد.

اگر تصمیم به استفاده از ریمل دارید، مطمئن شوید که از پاک کننده آرایش بدون چربی استفاده کرده و ملایم باشید، در غیر این صورت ممکن است باعث ریزش مژه ها شود. شما نباید از هیچ محصول روغنی در اطراف مژه های خود استفاده کنید، زیرا ممکن است چسبی که مژه ها را سالم نگه می دارد از بین برود.

از ریمل ضدآب به طور کامل اجتناب کنید زیرا این کار می تواند اکستنشن مژه شما را خراب کند و کندن آن بسیار سخت خواهد بود و در نتیجه مژه ها زود از موعد می ریزند.

چگونه از اکستنشن مژه خود مراقبت کنم؟

  • آنها را نچینید : چیدن مژه ها ممکن است آنها را ضعیف کند و حتی باعث ریزش آنها شود. این باعث ایجاد لکه‌های طاس در امتداد خط مژه شما می‌شود و برای بازگرداندن آن‌ها، پر کردن آن ضروری است.
  • مژه های خود را هر روز صبح و شب مسواک بزنید . از یک برس اسپولی تمیز برای اکستنشن مژه ها استفاده کنید. این باعث می شود مرتب و مرتب به نظر برسند. همچنین می تواند هر گونه گرده یا گرد و غبار روی مژه ها را که می تواند منجر به عفونت شود، تجزیه کند.
  • شب اول به پشت بخوابید : خوابیدن به پشت برای شب اول توصیه می شود زیرا اگر به پهلو یا پهلو بخوابید مژه های شما بیشتر مستعد خم شدن یا بدشکل شدن هستند.
  • حداقل به مدت 48 ساعت از اتاق‌های بخار، تخت‌های آفتاب‌گیر و سونا اجتناب کنید – در 24 ساعت اول باید از رطوبت اجتناب شود زیرا اجازه نمی‌دهد چسب کاملاً خشک شود. مکان‌هایی مانند اتاق‌های بخار، تخت‌های آفتاب‌گیر و سونا می‌توانند باعث ایجاد عرق شوند که ممکن است مژه‌ها را شل کند. با این اوصاف، قبل از خشک شدن مژه ها باید از ورزش شدید اجتناب کرد.

No comment

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *