روزانه چند مژه می ریزد؟

به طور متوسط ​​هر روز حدود پنج مژه طبیعی می ریزیم . در یک هفته، به 35 مژه می رسد. (این حدود 20٪ از اکستنشن مژه است). این ریزش مژه طبیعی و سالم در نظر گرفته می شود.
مژه ها یک چرخه رشد و انتقال را پشت سر می گذارند، سپس استراحت می کنند و تکرار می کنند.

قبل از اینکه اکستنشن مژه انجام دهم مژه های من هرگز به این اندازه ریزش نداشتند چرا مژه هام انقدر میریزه ؟

رشد و ریزش طبیعی مژه ها در یک چرخه اتفاق می افتند. ما هرگز بدون مو نمی مانیم، و هرگز متوجه نمی شویم که در حال ریزش مو هستیم. فقط وقتی که اکستنشن مژه‌های بلند، روی مژه‌های طبیعی میذارید، زمانی که چند تا از آن‌ها می‌ریزند، بیشتر به چشم می‌آید!

 

فاز رشد اولیه

این مرحله ای است که رشد مژه ها از پوست شروع می شود . شما به سختی می توانید این مرحله از مژه ها را ببینید. مژه ها ضعیف و فاقد قدرت هستند. در مرحله رشد اولیه باید از چسباندن مژه های مصنوعی روی مژه های طبیعی خودداری شود. اضافه کردن وزن یا استرس روی این مژه های کوچک می تواند چرخه رشد مژه را در آینده سرکوب کند.

 

مرحله رشد (80-95 درصد مژه ها)

 

در این مرحله مژه ها پس از عبور از سطح پوست ضخیم تر و بلندتر می شوند. مژه ها در این مرحله مقداری انعطاف پذیری و استحکام را نشان می دهند که می‌توانید اکستنشن مژه را انجام دهید اما از آنجایی که آنها به طور فعال و به سرعت رشد می کنند، در عرض دو تا سه هفته منجر به نامرتبی مژه ها میشوند.

مرحله رشد کامل (1-5 درصد مژه ها)

 

این مرحله ای است که رشد مژه ها متوقف می شود. این مرحله مناسب برای چسباندن اکستنشن مژه است.

 

مرحله استراحت (10 درصد مژه ها)

 

این مرحله ای است که در آن مژه به چرخه زندگی خود پایان می دهد و برای رشد مژه جدید آماده می شود. از چسباندن مژه های مصنوعی به مژه ها باید خودداری کرد زیرا ماندگاری زیادی ندارند که منجر به ریزش سریع مژه های اکستنشن می شود.

در برخی از زمان‌های سال، مژه‌های مشتریان شما ممکن است با افزایش ریزش مواجه شوند، مخصوصاً در ماه‌های پایانی پاییز . این پدیده رایج به عنوان ریزش فصلی شناخته می شود .

سخت کوشی مشتری در مورد بهداشت شخصی و مراقبت های بعد از مژه بر حفظ اکستنشن تأثیر می گذارد. در حالی که نمی توانید رفتار مشتریان خود را در خارج از سالن کنترل کنید، اما باید تاکید کنید که مراقبت های بعد از اکستنشن مشتری، مانند پاکسازی مژه ها برای جلوگیری از ریزش فصلی مژه ها بسیار مهم است. تمیز کردن صحیح و منظم مژه ها با یک شوینده مژه می تواند از آلوده شدن، مسدود شدن و عفونی شدن منافذ موجود در خط مژه جلوگیری کند.

No comment

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *