در این مطلب می خواهیم به شما آموزش انتخاب ضخامت مناسب را برای افرادی که مژه های ضعیفی داشته و از تراکم بسیار کمی برخوردارند را به شما آموزش دهیم . این آموزش قطعا بسیار کاربردی می تواند باشد . چرا که در هنگام اکستنشن کردن باید تارهای مصنوعی روی یکدیگر سوار شوند و در واقع مژه ها یم ریشه برای ایستادن داشته باشند .

انتخاب سایز مناسب 

برخی از اکستنشن کاران  فکر میکنند  ضخامت های خیلی کم و‌ظریف مثل ۰/۰۵ یا ۰/۰۳ فقط ویژه تکنیک های پر حجمی مثل مگاوالیوم است . وقتی مشتری شما درخواست کار کم حجم را دارند  بلافاصله به پالت مژه های ۰/۱ و ۰/۱۵ رجوع میکنند و اصلا به مژه مشتری توجهی نمیکنند  که تا چه حد نازک ،کرکی ، ظریف و ضعیف است . این مورد موجب خراب شدن کار مشتری خواهد شد .

آیا مژه های کرکی یا نازک  مشتری میتونه ضخامت ۰/۱ رو تحمل کند یا خیر 

حالا ما این سوال را از شما داریم .آیا این کار آسیب را بیش تر می کند ؟  چرخش سریع آزاردهنده دارد ؟ و یا حتی ترمیم های زودهنگام ایجاد میکند .
با کمی درایت میشود به این نتیجه رسید که اگه مژه ای ظریف است  ماهم ظرافت به خرج بدهیم  و اگه اونقدر سبک و نازک است که  ماهم به وزن ها توجه داشته باشیم و از ضخامت های سبک استفاده کنیم .یعنی این دو رابطه ی مستقیم با یکدیگر دارند .
اگه شما با ضخامت ۰/۰۵ ،، ۳یا ۴ تار بردارید هیچ قانونی نیست که شمارو نقض کند بلکه خیلی هم در بسیاری از افراد پسندیده است. مخصوصا که در کشور ما همه روزه داره به تعداد آسیب دیده های مژه به شدت اضافه میشود که آن هم به خاطر متدهای غیراصولی که به شدت مد میشه و هزینه کمتری داره

پس برای مژه های ظریف مشتریان خودتون با ضخامت های بسیار پایین کار کنید هرچند کارهای پر حجم نمیخواهند !! اما شما برای یک اکستنشن با دوام و سالم از این قانون پیروی کنید
با ضخامت ۰/۰۵ از ۳تار تا ۷تار میتواند برای کرکی ها هم حجم بده هم سبک باشد
با ضخامت ۰/۰۳ از ۵تار تا ۱۰تار میتواند کارایی عالی و بدون آسیب داشته باشد

با رعایت نکات بالا نتایج زیر حاصل خواهد شد 

مژه ها هیچ آسیبی نخواهند دید .
ریزش زود هنگام آن ها رفع خواهد شد .
مژه ها نمی چرخند .
ترمیم زود به زود هم نیازی نخواهند داشت .

اما کار کردن با این ضخامت هاهم نیاز به پنس های دقیقی داره که بتونه تارهارو منظم بگیره و برداره و فن سازی باهاش راحت انجام بشود!! در برخی مواقع شما فن سازی بلدید اما اصلا نمیتونید با پنستون تو این ضخامت ها کار کنید!! در این صورت باید پنس مناسب بخرید . خرید پنس خوب با کیفیت بالا می تواند هم سرعت کار شما را بالا ببرد و هم در تمیز در آمدن کار شما کمک بسیاری بکند . یه کمک یک پنس خوب می توانید به راحتی لاین ها را تفکیک کنید و به تمامی تارهای مژه دسترسی پیدا کنید .

No comment

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *