در این مقاله می پردازیم به شامپو مژه دلوکس ، نحوه شستن ،تمیز کردن اکستنشن ، مراقبت هایی بعد از اکستنشن مژه با ما همراه باشید .

 

 

آموزش تمیز کردن اکستنشن مژه

1- اکستنشن های خود را به طور منظم تمیز کنید بعد از انجام اکستنشن مژه باید به طور مرتب آن را تمیز کنید . برای شستن اکستنشن ها زمان اختصاص دهید . اینکار را حداقل چند بار در هفته و به کمک شامپو پاک کننده ملایم مژه انجام دهید تا گرد و خاک موجود بین مژه ها را تمیز کنید .

2 – مژه های خود را از چربی حفظ کنید اجازه ندهید محصولات غنی از رطوبت همچون شامپو ، نرم کننده ، گلیسیرین یا کرم های سنگین نزدیک مژه یا خط مژه قرار گیرد زیرا چسب را شل می کند . به عنوان مثال زمانی که دوش می گیرید سر خود را به سمت عقب ببرید تا وارد چشمتان نشود .

۳- چشم های خود را نمالید از ضربه زدن یا کشیدن مژه های خود خودداری کنید ، اینکار باعث شل شدن اکستنشن ها می شود . زمانی که مژه ها را شانه می کنید مراقب باشید ، ممکن است مژه های طبیعی را از بین ببرید . اگر اکستنشن ها اذیت تان می کند از یک فرد حرفه ای برای خارج کردن آن ها کمک بگیرید .

۴- به دقت آرایش چشمتان را انجام دهیدمشکلاتی که برای سلامت چشم ایجاد می کند ، گرفته شود

بعد از اکستنشن مژه باید از یک شوینده خوب و بدون الکل و روغن استفاده کنید .روغن اضافی می تواند چسب اکستنشن مژه را تجزیه کند .

 

 

 

معرفی بهترین شامپو پاک کننده مژه

کمپانی دلوکس با تولید شامپو پاک کننده مژه دلوکس پروفشنال یک پاک کننده کامل برای پوست حساس دور چشم و مژه های نازک و ظریف ، ضامن مراقبت چشم و مزه هاس شماست

انواع شامپو پاک کننده مژه دلوکس ، با بهره گیری از تکنولوژی میکرو ، به منظور پاک کنندگی کامل پوست حساس دور چشم و مستعد سوزش و مژه های نازک و ظریف ، ماندگاری بالا مخصوص پاک کردن آرایش و نگهداری اکستنشن و کاشت مژه می باشد

شامپو پاک کننده مژه EGF دلوکس پروفشنال

 

شامپو پاک کننده مژه EGF دلوکس پروفشنال فوم حبابی پاک کننده EGF مناسب پوست دور چشم حساس و مستعد سوزش و مژه های نازک و ظریف می باشد ، استفاده از فوم پاک کننده دلوکس بصورتی امن و ملایم با شستشوی کامل
پوست و دور چشم و مژه را پاک و تمیزه نموده و آنها را نرم و لطیف می سازد . حاوی ذرات غنی و ملايم ، کاهش دهنده سوزش پوست دور چشم و مژه ، تمیز کننده کامل دور چشم حساس و مژه نازک و ظریف می باشد مزایای شامپو پاک کننده مژه EGF دلوکس پروفشنال
این فوم منحصر به فرد دارای EGF بطور موثری چربی و پروتئین های موجود روی خط مژه را ، بدون ضعيف کردن پیوند های اکستنشن مژه از بین می برد . نظافت مناسب مژه ها به منظور پیشگیری از مشکلات چشمی ضروری است

چرا از شامپو اکستنشن استفاده کنیم؟

افزایش میزان باکتری یا ph پوست تا حدی خارج از تعادل است ، میتوان با قطعیت گفت که برای هر اکستنشن مژه ای ، باید محصولی پوششی و حمایتی در جهت بهداشت چشم و تمدید دوام اکستنشن های مژه در اختیار داشت شامپو پاک کننده ملایم مزه دلوکس پروفشنال حاوی ذرات غنى و ملایم ، کاهش دهنده ی سوزش پوست دور چشم و مژه تمیز کننده کامل دور چشم حساس و مژه ظریف با ترکیبات طبیعی و پاک کنندگی کامل و نرم و مرطوب کننده می باشد
برای خرید شامپو مژه (لش واش ) کلیک کنید

شست و شوی مژه چه مزایای دارد 

این درست است که بعد از اکستنشن نمی توانید مژه های خود را خیس کنید. که اگر این کار را انجام دهید، آب یکپارچگی چسب را به خطر می اندازد و همه آن مژه های زیبا را از دست خواهید داد. اما این نمی تواند فراتر از واقعیت باشد. شما باید مژه های خود را اگر نه هر روز، حداقل یک روز در میان با یک شامپو مخصوص مژه تمیز کنید!

مژه های تمیز و دوام بیش تر 

تجمع چربی، پوست، کثیفی و آرایش روی اکستنشن‌های شما باعث ریزش زودرس می‌شود و می‌تواند چسب را از بین ببرد. مژه‌های شما برای محافظت از چشم‌های شما، مواد زائد را جذب می‌کنند و اکستنشن‌های شما نیز همین کار را می‌کنند. بنابراین مطمئن شوید که این ناخالصی ها را پاک می کنید. اگر این کار را نکنید چه اتفاقی می افتد؟

عفونت و باکتری

بنابراین می دانیم که مژه ها از چشمان شما در برابر مواد زائد محافظت می کنند، همچنین از چشمان شما در برابر عفونت محافظت می کنند. با گذشت زمان این تجمع می تواند منجر به بلفاریت شود. بلفاریت التهاب پلک ها است که معمولاً زمانی ایجاد می شود که غدد چربی ریز در پایه مژه مسدود می شوند. این باعث ایجاد پوسته های شوره مانند می شود که در اطراف پایه مژه ها پیچیده می شود. پلک ها ممکن است قرمز، متورم یا احساس درد به نظر برسند. این همچنین می تواند باعث از بین رفتن زودرس مژه های طبیعی شما شود. شستن مژه ها از ایجاد این تجمع جلوگیری می کند.

قدرت چسبندگی بیش تر 

یکی دیگر از دلایل تمیز نگه داشتن مژه ها این است که مطمئن شوید بهترین پیوند را بین مژه طبیعی، چسب و اکستنشن مژه دارید. آیا تا به حال سعی کرده اید روی سطحی که تمیز نیست چسب بزنید؟ نوار چسب به زباله ها می چسبد و سطح آن باعث ریزش آن نمی شود. هنگامی که یک پسوند را اعمال می کنیم، همین اتفاق می افتد. اگر سطح مژه شما تمیز نیست، چسب به مواد زائد چسبیده و نه مژه طبیعی، باعث می شود که به سرعت از بین برود. اطمینان از شسته شدن مژه ها قبل از قرار ملاقات باعث می شود که بهترین ماندگاری ممکن را داشته باشید.

ما عاشق استفاده از پاک کننده فوم حمام بوربولتا هستیم. اگر آرایش می‌کنید، به عنوان اولین قدم از پاک‌کننده‌های آرایش بدون روغن استفاده کنید.
1- پمپ پاک کننده را در دستان خود بریزید. فوم را با یک برس آرایشی تمیز، نرم و کرکی بچرخانید سپس به آرامی روی پلک ها و از میان مژه ها بمالید. مطمئن شوید که دقیقاً در پایه اکستنشن مژه خود (بالا و زیر) قرار می گیرید زیرا این همان جایی است که بیشترین تجمع مژه ها در آن اتفاق می افتد. از برس آرایشی خود برای شستشوی پلک ها با آب خنک استفاده کنید. با دستمال خشک کنید و سپس با یک چوب ریمل تمیز آن را شانه کنید.

8 Comments

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *