اکستنشن مژه نمای بسیار زیبا و هماهنگی را در صورت شما ایجاد می کند . بسیاری از افراد نسبت به انجام اکستنشن مژه تمایل بسیاری دارند اما سوالاتی دارند که پاسخ به آن ها را در این مطلب برای شما آماده کرده ایم . با ما همراه باشید تا به بررسی این عوامل بپردازیم .

انتخاب اکستنشن مژه مناسب 

برای انجام یک اکستنشن خوب باید آگاهی لازم را برای انتخاب مدل مناسب داشته باشید . در ابتدا باید مدل مورد نظر خود را با توجه به آناتومی صورت خود انتخاب نمایید . این کار را آرایشگر شما بهتر می تواند انجام دهد . پس یک اکستنشن کار خوب انتخاب کنید تا بتواند مدل مناسب برای چهره ی شما انتخاب نماید و نظر خود را با نظرات یکدیگر نزدیک کنید .

آیا اکستنشن مژه به مژه های اصلی چشم من آسیب می رساند 

راز اکستنشن مژه در ابتدا استفاده از مواد اکستنشن مژه مرغوب می باشد و سپس مهارت اکستنشن کار شما در انجام اکستنشن مژه می باشد . در ابتدا اکستنشن مژه شما باید طوری قرار داده شود که نشکند و در قدم دوم مقدار مناسسبی چسب مژه در آن به کار رود . با رعایت این دو مورد هیچ آسیبی به چشمان شما نخواهد رسید .

زمان انجام اکستنشن مژه چه قدر است 

برای انجام اکستنشن مژه شما باید حدود 90 تا 120 دقیقه از زمان خود را صرف این کار بکنید . در واقع این زمان مناسب برای انجام اکستنشن مژه می باشد و اگر فردی دارای مهارت لازم و کافی باشد این مقدار از زمان می تواند مقدار خوبی باشد و در صورت نداشتن مهارت کافی این کار ساعت ها به طول می انجامد .

 

فر رنگ و حالت اکستنشن مژه را می توانیم انتخاب کنبم ؟

تمامی موارد فر ، رنگ و اکستنش مژه را می توانید شما به نسبت سلیقه خودتان انتخاب نمایید . برای این کار بهتر است که نظر مژه کار خود را هم بپرسید .

اولین بار چه اکستنشنی انجام بدهم 

برای طبیعی تر شدن صورتتان و عادی شدن آن در نظر خودتان اکستنشن ساده تری را انتخاب کنید . به طور مثال اکستنشن مژه کلاسیک همانند والیوم حجیم نبوده و ظاهری خیلی طبیعی تر به شما خواهد داد .  در دفعات بعدی می توانید هر مدلی که دوست داشتید بر روی چشمان خود قرار دهید .

هر چند وقت یک بار باید ترمیم کنم ؟

بعد از انجام اکستنشن مژه باید هر 2.5 الی سه هفته یک بار نسبت به انجام اکستنشن مژه در واقع ترمیم آن اقدام نمایید . دقت داشته باشید مژه ها را باید با فوم مخصوص یا با شامپو مژه لشورید . مژه را نکشید یا روی آن نخوابید .

با اولترا باندر اکستنشن کنید و قرطینه را حذف کنید 

خیلی ها در مورد این موضوع سوال داشتند که آیا می توان بعد از اکستنشن مژه به حمام برویم و محدودیتی ندارد ؟ در پاسخ به این سوال ما اولترا باندر را به شما معرفی می کنیم . با استفاده از اولترا باندر می توانید قرنطینه 48 ساعته را حذف کنید و بلافاصله به حمام بروید . توجه داشته باشید که اولترا باندر با حذف کردن زمان قرنطینه باعث می شود شما متحمل حساسیت ها و قرمزی چشم نشوید .

صرفه جویی در زمان آرایش و هزینه ریمل و خط چشم های گران قیمت 

شما با این کار علاوه بر این که پوستتان دیگر نیازی به آرایش های غلیظ ندارد در مرحله بعدی شما را در هزینه های اضافی هم جلو می اندازد . خیلی راحت به هر مهمانی که دوست دارید بروید و از زیبایی خود لذت ببرید .

آیا می توان اکستنشن مژه را حذف نمود 

شما بعد از مدتی اگر دلتان خواست که مژه های دیگری روی چشمانتان باشد یا اکستنشن مژه را به طور کل حذف کنید و به مژه هایتان استراحت بدهید ، خیلی راحت می توانید اکستنشن مژه خود را ریموو کنید .

No comment

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *