نحوه صحیح چسباندن اکستنشن مژه

هر  مژه کاری  می خواهد به پیوند کامل بین مژه های طبیعی و اکستنشن دست یابد. اما حتی بهترین مشاوره ها و طراحی عالی می تواند با ریزش زودرس پایان یابد. این عارضه جانبی استرس زا می تواند هر مژه کاری را ناامید و سردرگم کند.

اگر با حفظ اکستنشن مژه برای مشتریان خود مشکل دارید، تنها نیستید. برای کمک به آرامش خاطر شما، کارشناسان ما نکات کلیدی چسباندن مژه و قرار دادن مژه ها را برای مشتریان جمع آوری کرده اند.

به خواندن ادامه دهید تا یاد بگیرید چگونه حفظ خود را بهبود ببخشید و مشتریان خود را با هر برنامه راضی کنید.

 

مژه ها را  با فاصله 0.5 میلی متری از پوست در امتداد خط مژه بچسبانید

 

اکستنشن ها باید در امتداد مژه طبیعی و در فاصله 0.5 میلی متری از پوست در امتداد خط مژه قرار گیرند. اگر پسوندها به درستی در فاصله مورد نیاز قرار نگیرند، این می تواند به دو مشکل منجر شود:

اگر اکستنشن مژه خیلی نزدیک به پوست قرار گیرد، چسب در واقع می‌تواند به داخل پوست نفوذ کند و باعث درد شود، همچنین مژه می‌تواند هر بار که مشتری چشم خود را باز و بسته می‌کند، ساییده شود. این اتفاق بسیار ناراحت کننده می باشد و حتی ممکن است منجر به تورم، قرمزی و پف کردن ناحیه چشم  که مشغول اکستنشن کردید شود.

ثانیاً، اگر مژه ها بیش از حد در امتداد مژه طبیعی چسبیده باشند، یک شکاف قابل مشاهده باقی می ماند. هنگامی که این اتفاق می افتد، کثیفی و روغن می تواند در زیر اکستنشن مژه محبوس شود. در نتیجه مژه ها  زودتر از زمان تعیین شده از بین بروند. حتی می توانید ست مژه جدید را روی براش مژه خود بگیرید و آن را بردارید.

 

اطمینان حاصل کنید که پایه اکستنشن کاملاً متصل است

مهم نیست از چه فر، طول و جهتی که استفاده می کنید، مهم است که مطمئن شوید پایه اکستنشن مژه کاملاً به مژه طبیعی و حداقل 2 میلی متر چسبیده است .

 

اگر مراقب نباشید، می توانید آن را در زاویه نامناسبی قرار دهید و پایه مژه طبیعی می تواند بچسبد. هنگامی که این اتفاق می افتد، کثیفی و روغن می تواند در زیر اکستنشن مژه به دام بیفتد. در نتیجه مژه ها می توانند زودتر از موعد از بین بروند. حتی می توانید ست مژه جدید را روی برس مژه خود بگیرید و آن را بردارید.

برخی از مژه های طبیعی خمیده یا به پهلو رشد می کنند. ممکن است وسوسه شوید که روی تک تک مژه ها اکستنشن مژه انجام بدهید، اما به خاطر چسبندگی بهتر، آنها را کنار بگذارید! مژه های خم شده سطح چسبندگی کافی را به شما نمی دهند و احتمالاً زودتر از موعد می ریزند.

 

قانون 90 درجه

 

قوانین 90 درجه به سادگی به این معنی است که هر اکستنشن مژه باید در زاویه 90 درجه قرار گیرد. مطمئن شوید که مژه را 90 درجه از پلک بچسبانید به جای اینکه جهت مژه های طبیعی یا وضعیت بدن خود را نسبت به مشتری دنبال کنید.

جهت زاویه مناسب اکستنشن مژه

 

برخی از افکت ها مثل چشم گربه ای از شما می خواهند که مژه را بازتر از زاویه 90 درجه قرار دهید. با این حال، حتی در این حالت، از گوشه داخلی تا مرکز چشم باید با زاویه 90 درجه مژه به کار برد. (گوشه بیرونی می تواند زاویه وسیع تری داشته باشد تا جلوه بالدار ایجاد کند)

هنگامی که اکستنشن مژه با زاویه بازتر از 90 درجه در گوشه داخلی قرار می گیرد، نه تنها جذاب به نظر نمی رسد بلکه می تواند باعث ناراحتی مشتری نیز شود.

 

آیا می توانم اکستنشن مژه را از پهلو بچسبانم؟

 

هیچ قانون مکتوبی در اکستنشن مژه وجود ندارد که از کدام جهت باید اکستنشن را بچسبانید. اشکالی ندارد که از پهلو و پایین نیز وصل شود. فقط مطمئن شوید که پایه اکستنشن موازی با مژه طبیعی باشد و سطح چسبندگی کافی داشته باشید.

 

تکنیک چسباندن اکستنشن مژه از همه جهات

 

پیوستن از بالا: رایج ترین و محبوب ترین روش. به ویژه برای مژه های طبیعی صاف و رو به پایین به خوبی کار می کند.

چسباندن مژه از پهلو: مزیت روش چسباندن جانبی این است که مژه ها را پرتر می کند. این به ویژه بر روی مشتری با مژه های طبیعی ناکافی خوب عمل می کند. با این حال، اگر مشتری شما مژه های طبیعی مجعد دارد، این روش را انتخاب نکنید . هنگامی که مژه های طبیعی دارای فرهای قوی هستند، به سختی می توان سطح چسبنده کافی از کناره را دریافت کرد.

چسباندن از پایین: این دومین روش پرطرفدار پیوست پس از پیوست بالا است. این به ویژه برای مشتریانی که مژه های طبیعی به سمت بالا و مجعد دارند، به خوبی کار می کند.

 

نکته تکمیلی

 

اگر مشتری شما دارای مژه‌های طبیعی بلوند بسیار روشن است، چسباندن اکستنشن مژه‌های رنگ تیره ممکن است ریشه‌های رنگ روشن آن‌ها را در معرض دید قرار دهد و چندان خوب به نظر نمی رسد . این نقص زمانی که مژه ها کمی رشد کنند بیش تر نیز می شود.

از روش چسبندگی بالا در لایه های بالایی مژه های طبیعی و از روش چسباندن پایین در لایه پایین استفاده کنید. به این ترتیب شما تارهای مژه را از همه جهات پوشانده و مخفی کرده اید.

No comment

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *