سفیدک زدن در اکستنشن مژه یکی از بدترین اتفاقی است که می تواند برای یک اکستنشن کار بیفتد و کار او را به طور خیلی فجیهی نابود کند . با ما همراه باشید تا نسبت به رفع سفیدک اکستننشن مژه اقدام کنیم .

سفیدک چسب مژه

اولین و راج ترین نوع سفیدک در برخورد بخار ، رطوبت آب اشک و بخار است که در اثر تماس با چسب مژه حساسیت نشان داده و به صورت گلوله های سفید روی مژه نمایان می شود .  برای جلوگیری از این مشکل نباید اجازه بدهیم که که حین کار رطوبت به اکستنشن مژه برخورد کند . تمام عواملی که موجب ایجاد رطوبت می شود سبب تشکیل این سفیدک ها روی مژه می شود . حتی تعریق دست هم می تواند با چسب ایجاد رطوبت کند و تشکیل سفیدک کند .

رفع سفیدک مژه هنگام اکستنشن مژه و کار با چسب 

برای جلوگیری از ایجادسفیدک روی مژه و ایجاد برفک روی اکستنشن مژه نسبت به حذف رطوبت اقدام کنید . در قدم بعدی اگر کار از کار گذشت و این مقدار بیش تر شد شما مجبورید با دو پنس مژه ها را جدا کرده و مژه های جدید جای گذاری کنید .

سفیدک هنگام ریموور اکستنشن مژه 

یکی از شایع ترین مواردی که برای تقریبا همه اکستنشن کاران اتفاق افتاده است ایجاد سفیدک روی مژه هنگام استفاده از ریموور اکستننش مژه می باشد . ریموور یک مایع بسیار حساس می باشد که برای استفاده از آن نیاز به مهارت بالایی دارید . برای کم تر شدن این مشکل از کرم ریموور استفاده کنید . باز هم دلیل ایجاد این مشکل ایجاد رطوبت با مواد به کار رفته در اکستنشن مژه می باشد .

حل مشکل سفیدک مژه در هنگام استفاده از ریموور اکستنشن مژه

در ابتدا آرامش خود را حفظ کرده و سپس به وسیله دو میکرو براش آغشته به وازلین با آرامش تمام مواد سفیدک زده رو حل می کنیم و تمام موارد را با پنس جدا می کنیم .

سفیدک پد یا دستمال 

سفیدک ید یا دستمال به و با پنس گاهی وقتی مژه ای به پد میچسبد و شما آن را و با پنس از پد جدا میکنید میبینید که با تکه ای از پد جدا شده سفیدی روی مژه برجای مانده است . یا وقتی میخواهید چشم مشتری رو حین کار خشک کنید دستمال رو زیر مژه ها میزارید و پرزهای دستمال به چسب میچسبد و ایجاد سفیدک میکند . در چنین حالتی شما باز هم مجبورید مژه های سفید شده رو با پنس جدا کنید و مجدد روش مژه جدید بزارید .

نکات مهم هنگام کار با چسب اکستنشن مژه

شما وقتی مهارت کار با چسبهای ۰/۵ تا ۱ ثانیه رویا میگیرید  باید به شرایط دمایی و رطوبت محیط همدقت لازم را داتشه باشید .

به طور مثال اگر قرار است در جایی متفاوت از این شرایط دمایی یا رطوبتی فعالیت کنید ۲ تا کار میتوانید انجام دهید .

۱- با توجه به کاهش یا افزایش دما و رطوبت منطقه جدید سرعت چسبتان را  چند صدم تغییر بدهید ب طور مثال :

اگه قراراست  در منطقه شرجی با رطوبت بالای ۶۰٪ کار کنید بجای ۰/۵ تا ۱ ثانیه ، سرعت ۱تا ۲ ثانیه ان چسب را  تهیه کنید تا با هما ن کیفیت و سرعت قبلی بتوانید کار خود را به اتملم برسانید .

۲- اگه میخواهید از همان چسب خودتان استفاده کنید با توجه به شرایط جدید باید خودتان را وقف بدهید و سازگار کنید  به طور مثال : 

اگر در منطقه خیلی خشک مثل یزد با رطوبت بسیار اندک فعالیت میکنید و همان چسب ۰/۵ ثانیه در اختیاردارید باید بجای ۳-۴ ثانیه حدود ۱۰ ثانیه یا بیشتر مکث داشته باشید و بعد پنس را رها کنید

No comment

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *