چگونه می توانیم مژه هایی بی نقص داشته باشیم و از ریزش مژه به صورت متعدد جلوگیری کنیم . با ما همراه باشید تا به بررسی تمامی این عوامل بپردازیم .

یک ظاهر زیبا برای زمانی طولانی 

راحتی بیدار شدن هر روز صبح بدون نیاز به ریمل را تصور کنید . اکستنشن مژه دقیقاً برای این کار است! اگر به این فکر می کنید که به طور متوسط ​​چقدر طول می کشد، پاسخ این است: بستگی به تکنیک دارد. معمولاً برای مژه زدن یک به یک، مدت زمان آن حدود سه هفته بعد از یک یا دو ساعت نشستن است.

آیا آنها همیشه سه هفته دوام می آورند؟ یا می توانند کمتر دوام بیاورند؟

عوامل محیطی، عادات بد و نگهداری خشن می توانند بر طول عمر اکستنشن مژه تأثیر بگذارند. درست است که مدت زمان متوسط ​​آن سه هفته است، همچنین به این دلیل که با رشد طبیعی مژه های جدید جایگزین می شوند، اما گاهی اوقات لازم است که زودتر از موعد به پر کردن مجدد متوسل شوید . چرا این اتفاق می افتد؟ بیایید با هم دلایلی را که می تواند منجر به ریزش زودهنگام اکستنشن مژه شود را ببینیم.

  • استفاده از بخار : دوش بسیار داغ بلافاصله پس از انجام درمان، آئروسل و موارد دیگر می تواند باعث ریزش اکستنشن مژه شود.
  • ریزش : بیش از حد ، به خصوص اگر به تازگی یک جلسه اکستنشن مژه با اکستنشن انجام داده باشید، کاملا مضر است.
  • لمس وسواس گونه مژه ها : این کار می تواند آنها را ضعیف کند و در نتیجه باعث ریزش آنها شود.
  • اشعه ماوراء بنفش : تماس با اشعه ماوراء بنفش در 48 ساعت پس از استفاده می تواند منجر به از بین رفتن اکستنشن شود.

تخصص و مهارت

با این حال، آنچه واقعاً باعث تفاوت در مدت زمان اکستنشن مژه می شود، شایستگی و مهارت آرایشگران واجد شرایط است. یک مرکز پیشرفته نه تنها بهترین تکنیک ها را برای به دست آوردن نتیجه ای باورنکردنی می شناسد، بلکه از محصولات درجه یک استفاده می کند که دوام فراتر از انتظار را تضمین می کند.

زمان انجام ترمیم 

اگر اکستنشن مژه به خوبی انجام شود، می تواند تا یک ماه دوام بیاورد ! برای اینکه آن اثر طبیعی، کامل و اغوا کننده را از دست ندهید، لازم است برای انجام روتوش یا پر کردن مجدد یک نوبت رزرو کنید. در طول این جلسه، اپراتور برای پر کردن فضاهای خالی که مژه های مصنوعی از کار افتاده و افتاده اند، با تقریباً صد ضربه مژه می رود. توصیه بعد از هر جلسه، چه برای اولین بار زدن و چه برای پر کردن مجدد، این است که تا 48 ساعت اول هرگز مژه ها را خیس نکنید و با بخارهای بسیار داغ و قوی دوش نگیرید.

 

چگونه از ریزش مژه جلوگیری کنیم

چشم پزشکان آمریکایی می گویند برای حفظ سلامت مژه های خود باید صورت و پلک های خود را با آب و صابون ملایم بشویید. علاوه بر این، یک رژیم غذایی سالم که شامل پروتئین، میوه، سبزیجات و آهن باشد، علاوه بر اینکه برای سلامتی مفید است، به شما کمک می کند مژه هایتان را سالم و پر نگه دارید.

 

با این حال، باید به پاکسازی و محصولاتی که برای پاک کردن آرایش استفاده می شود، توجه ویژه ای شود، به خصوص اگر ریمل ضد آب باشد.

ریزش مژه، نحوه استفاده خوب از فر مژه

فر مژه  باید به درستی و قبل از ریمل استفاده شود، یعنی با فر کردن آهسته و ملایم مژه ها از ایجاد ضربه و جدا شدن کامل آنها جلوگیری شود.

بهترین راه حل برای رفع ریزش مژه

مژه های ما یکی از رازهای زیبایی چشمان ما هستند: آنها نگاه را تشدید می کنند و سلاح واقعی اغواگری هستند. برای اینکه همیشه مژه های بی نقصی داشته باشید، راه حل های مادربزرگ همیشه معتبر است:   روغن کرچک را بعد از پاک کردن آرایش و برس زدن ملایم مژه ها در شب  استفاده کنید و خواهید دید که نتیجه شگفت انگیز خواهد بود.

یکی دیگر از داروهای طبیعی که برای تقویت مژه ها توصیه می شود روغن زیتون است که همیشه شب ها قبل از خواب استفاده کنید.

بهترین راه حل برای مبارزه با ریزش مژه اینها و صبر زیاد است. مژه ها به طور طبیعی رشد می کنند و می ریزند ، اما درمان های طبیعی همیشه تنها راه برای تقویت و رشد سریع مژه های شما بوده است.

No comment

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *