راه های زیادی برای حرکت دادن مژه ها وجود دارد. تفاوت اکستنشن مژه و لیفت مژه؟ هر دو برنامه مزایا و معایب خود را دارند. ما به شما نشان خواهیم داد که چه چیزی این دو روش را به طور خاص متمایز می کند.


تفاوت بلند کردن مژه و بلند کردن مژه

لیفت مژه : به طور خلاصه، لیفت مژه مانند کاشت مژه است. فرض کنید فقط باید هر 6 تا 8 هفته از فر مژه خود استفاده کنید.


فواید لیفت مژه

با لیفت مژه، فقط مژه های طبیعی حالت می گیرند. مراقبت از مژه ها نیز بسیار آسان است. نیازی نیست نگران درست کردن آب باشید. پس از 24 ساعت اول پس از درمان، تماس با آب مشکلی ندارد. همچنین می توانید به استفاده از محصولات مبتنی بر روغن خود ادامه دهید. هیچ تاثیر منفی روی مژه ها ندارند.

لیفت مژه چقدر طول می کشد؟
این درمان نسبت به اکستنشن مژه زمان کمتری می برد. لیفت مژه معمولا بین 45 تا 60 دقیقه طول می کشد. اثر تا 8 هفته باقی می ماند.


مضرات لیفت مژه

با لیفت مژه نمی توانید مژه های حجم دهنده داشته باشید. تاثیر لیفت مژه بسیار طبیعی است زیرا فقط مژه های خود شما بلند می شوند. برای افرادی که مژه های کوتاه دارند، لیفت مژه تاثیر چندانی ندارد.


بلند کردن مژه مژه های شکسته

اگر مژه ها بعد از لیفت مژه شکسته شوند، لوسیون ها زمان نوردهی بسیار طولانی دارند. مژه‌ها تنها زمانی بهبود می‌یابند که مژه‌های شکسته در چرخه طبیعی مو بیفتند و دوباره مژه‌های جدید تشکیل شوند.


تفاوت بلند کردن مژه و بلند کردن مژه

اکستنشن مژه: اکستنشن مژه از اکستنشن مژه بسیار ظریفی که به پایه مژه های طبیعی چسبانده می شود ایجاد می شود. ظاهرها را می توان به صورت جداگانه به دلخواه ایجاد کرد. اندازه، طول و شکل با توجه به ایده‌ها تنظیم می‌شوند و از ظاهر ظریف تا ظاهر دیوا حجم را در بر می‌گیرند. اکستنشن مژه عالی است زیرا می توانید خودتان آن را حالت دهید.


مزایای اکستنشن مژه

اکستنشن مژه ظاهری جذاب را تضمین می کند. آنها به مژه های طبیعی متصل می شوند و می توانند به دلخواه ایجاد شوند. آنها باعث می شوند به نظر برسد که مژه های شما بسیار بیشتر از آنچه در واقع دارید دارید. چه کسی نمی خواهد مژه های خود را دو برابر کند؟ اکستنشن مژه با فرم چشم و ساختار مژه سازگار است. اکثر سالن های زیبایی بسته به ظاهری که شما ترجیح می دهید مژه های کلاسیک و حجم دهنده ارائه می دهند. اکستنشن مژه باید بین سه تا چهار هفته با مراقبت مناسب دوباره پر شود. با مژه های بلند دیگر نیازی به ریمل نیست.


معایب اکستنشن مژه

تفاوت بین اکستنشن مژه و لیفت مژه – هزینه اکستنشن مژه بیشتر از لیفت مژه است. لازم به ذکر است که قرار ملاقات های پر کردن مجدد برای اکستنشن مژه نیز به طور قابل توجهی ارزان تر است. مدت زمان استفاده از اکستنشن مژه بیشتر از لیفت مژه است. هنگام مراقبت از مژه ها باید به چند نکته توجه کنید. به عنوان مثال، محصولات مبتنی بر روغن می توانند چسب را از بین ببرند و نباید با مژه های کشیده استفاده شوند.


نتیجه

تفاوت بین اکستنشن مژه و لیفت مژه، چندین مزایا و معایب دارد. سلیقه ها متفاوت است و هرکسی باید خودش تصمیم بگیرد که کدام روش بهتر است. مژه های بلند برای هر خانمی مناسب است، چه طبیعی با لیفت مژه و چه با اکستنشن مژه بسیار چشمگیرتر.

No comment

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *