اکستنشن مژه دارای ریزه کاری هایی است که شامل عوامل محیطی و خارجی می شود که دانستنش آن ها هم به شما که یک اکستنشن کار هستید و هم چنین شمایی که تمایل دارید که یک اکستنشن مژه بی دردسر با تمام پارامترها و استانداردهای تعیین شده دارید . با ما همراه باشید تا به بررسی این عوامل بپردازیم .

محیط کار

درجه رطوبت، دما و کیفیت هوا عوامل مهمی هستند که باید در هنگام انجام خدمات اکستنشن مژه در نظر گرفته شوند .

همانطور که می دانیم، هر چسب برای اکستنشن مژه به درجه رطوبت و دمای خاص خود نیاز دارد تا در حالت بهینه کار کند. دمای ایده آل بین 19-23 درجه و درجه رطوبت بین 45 تا 75 درصد خواهد بود.

به لطف یک دماسنج که ما را راهنمایی می کند، به راحتی می توانیم این مراحل را دنبال کنیم. در صورت نیاز، می توانید یک مرطوب کننده تهیه کنید که امروز به راحتی می توانیم آن را پیدا کنیم. این به شما کمک می کند تا سطح رطوبت را کنترل کنید.

آماده سازی مژه ها

بهترین شرایط برای کارکرد چسب این است که سطحی تمیز و بدون چربی داشته باشد. کثیفی مانعی بین چسب و مژه طبیعی ایجاد می کند که پیوند را سخت تر می کند.

برداشتن مژه ها بسیار مهم است، زیرا آلودگی هایی در محیط وجود دارد که نمی توانیم آنها را ببینیم اما به تمام قسمت های بدن ما می چسبد. باید از پاک کننده آرایشی استفاده کنید که چرب نباشد زیرا روغن در این موارد باعث می شود چسب ما ماندگار نشود.

پس از پاک کردن آرایش از روی چشم ها، بهتر است آنها را خشک کنید تا رطوبتی که ممکن است محصول از خود به جا گذاشته باشد، از بین برود.

پرایمر مناسب انتخاب کنید

استفاده از پرایمر برای اکستنشن مژه بعد از پاک کردن آرایش مرحله مهمی است که نباید از آن بگذریم. پرایمر اکستنشن مژه دارای غلظت کمی از الکل است که به کم آبی مژه طبیعی کمک می کند که به چسب اجازه می دهد تا اکستنشن را به مژه طبیعی بسیار بهتر بچسباند.

همچنین به یاد داشته باشید که وقتی اکستنشن ها را پر می کنیم باید با زدن پرایمر مژه های طبیعی را آماده کنیم.

پرایمر اکستنشن مژه

مقدار مناسب چسب مژه چقدر است؟

استفاده بیش از حد از چسب برای اکستنشن مژه به همان اندازه مضر است که استفاده کم آن مضر است. مقدار مناسب چسب برای اکستنشن مژه مو به مو 2-3 میلی متر در پایه است. برای افزایش حجم، چسب به عمق 1 میلی متر توصیه می شود و همیشه به خوبی پایه آنها را به هم وصل می کند.

اگر چسب زیادی روی اکستنشن دارید، آن را روی خود حلقه قرار دهید، اما هرگز روی وصله ، زیرا این کار باعث می‌شود چسب بیش از حد از اکستنشن پاک شود.

با آرامش و مرحله به مرحله این کار را انجام دهید

اکثر چسب‌های اکستنشن مژه ، به جز چسب‌های ضد حساسیت، در صورت تماس در عرض 1-2 ثانیه خشک می‌شوند. چیزی که توصیه می شود این است که ابتدا به دنبال تب صحیح بگردید، آن را از بقیه جدا کنید و سپس پسوند را قرار دهید.

با فشار ملایم برای چند ثانیه مطمئن می شویم که این اکستنشن کاملا چسبیده است.

انتخاب زاویه مناسب 

همانطور که می دانیم، هر مژه طبیعی متفاوت است . برخی خمیده، برخی دیگر صاف و برخی دیگر در جهت مخالف رشد می کنند، بنابراین بسیار مهم است که زاویه مناسبی برای قرار دادن اکستنشن مژه پیدا کنید.

توصیه ما این است که همیشه به دنبال انحنای کمی شبیه مژه طبیعی باشید . این باعث می شود که پیوند بسیار بادوام تر شود.

نکته بسیار مهم دیگر قرار دادن پایه اکستنشن در 1 میلی متر است. از بدو تولد مژه طبیعی، همیشه بدون دست زدن به پوست. مهم این است که هر دو پایه به خوبی به هم وصل شوند تا از هم جدا نشوند.

یکی دیگر از گزینه ها، زمانی که مشتری مژه های بسیار صافی دارد، توصیه به او این است که ابتدا لیفت مژه انجام دهد و بعد از یک هفته خدمات اکستنشن مژه را انجام دهد.

چسب 

حالا که مقدار مناسب چسب و زاویه کامل را پوشش دادیم،  قبلاًبه این اعتقاد داشتند که باید مژه های طبیعی را با چسب رنگ آمیزی کنیم و دلیل آن این بود که چسب ها دیر خشک می شوند.

اکنون که چسب های سریع خشک شونده داریم، نیازی به انجام فرآیند به این شکل نیست. بسیار آسان است: اکستنشن را به چسب آغشته کنید، اضافی آن را بردارید (فقط در صورت لزوم) و آن را در زاویه ای قرار دهید که با مژه طبیعی کامل به نظر می رسد. اطمینان حاصل کنید که پیوند بین پایه اکستنشن و پایه مژه طبیعی عالی است. آن را به مدت 1 ثانیه نگه دارید و رها کنید.

پس از چسباندن پسوند، نباید آن را حذف کنیم. در صورت لزوم، ما همیشه این کار را با یک پاک کننده اکستنشن مژه انجام می دهیم .

اکستنشن مژه

مراقبت 24 ساعته 

اگر نمی دانستید ، چسب حدود 24 ساعت طول می کشد تا کاملا خشک شود. به همین دلیل است که باید به مشتری بگوییم که برای جلوگیری از ریزش زودرس اکستنشن مژه بسیار مهم است که در 24 ساعت اول از آب، کرم یا آرایش روی ناحیه چشم استفاده نکند . بعداً اگر می خواهید ریمل بزنید حتماً باید یک ریمل خاص باشد که با اکستنشن مژه استفاده کنید و برای پاک کردن آرایش باید از پاک کننده آرایشی استفاده کنید که چرب نباشد.

No comment

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *