در این مطلب می خواهیم بپرداریم به یکی از مشکلاتی که اکثر اکستنشن کاران با آن روبرو هستند . حتما برای شما پیش آمده است که به طرز عجیبی آخر کار تارهای اکستنشن مژه ای که می کارید مرتب در نیامده و همانند فن های حرفه ای به صورت تناوبی و یک دست نشده است و چند جهته شدن تار مژه باعث خراب شدن کار شما می شود . با ما همراه باشید تا یک اکستنشن مژه خوب و بسیار زیبا داشته باشیم .

اجرای فن های هم سان 

هم سان بودن اکستنشن مژه نیازمند چندین موارد می شود که با هم به آن ها می پردازیم . پیش تر در آموزش  مپ کشی و آموزش هایی که در پیج دلوکس پروفشنال به بررسی آن ها پرداختیم . هم سان بان بودن فن ها چگونه انجام شود ؟

تعداد تارهای برابر در مرتب شدن اکستنشن مژه 

در اکستنشن مژه شما باید ابتدا تارهای مژه فرد را مورد محاسبه قرار بدهید . سپس اقدام به انتخاب تعداد مناسب برای اکستنشن مژه خود بکنید . شفاف است زمانی که فردی دارای فن های کمی باشد و شما از فن های با تعداد بالاتر می توانید استفاده کنید و زمانی که مشتری از تارهای بیش تری برخوردار است به نسبت سلیقه و نمای کار شما باید از تعداد تارهای کم تری در این فن نسبت به اکستنشن مژه استفاده نمایید .

پس خیلی مهم که در هر تکنیکی یک بعد را انتخاب کنیم و روی تمام تعداد تارهای مشتری همان مقدار کنید . پس راعایت این نکته موجب جلوگیری از چند بعدی شدن اکستنشن مژه می شود . هم چنین شما کم و زیاد کردن تارهای مژه خطای دید در چشم مشتری ایجاد می شود ، به طوری که انگار شما یک سمت را بیش تر کار کرده اید و حجم بیش تری دارد و سمت دیگر کم حجم در چشم مخاطب دیده می شود .
البته که بعضی کارها با ریتم کم و زیاد یا کم حجم و پر حجم کار می شود اما مهم رعایت اصول است .

هم اندازه بودن فن ها 

شما در اکستنشن مژه نباید فن ها را بازو پهن و فن بعدی را باریک بگذاریم . و بدون در نظر گرفتن اندازه عرض فن قبلی متفاوت عمل کنیم و همه یفن ها باید به یک اندازه باز شوند .

در بعضی از مدل ها استفاده از فن های متفاوت بسیار می تواند در  زیبای کار شما موثر باشد . اما باز هم باید طبق اصول و یک ریتم خاص به این موضوع پرداخت . اگر شما با اندازه های متفاوت فن های خود را درست کنید و روی مژه ی مشتری قرار دهید دوباره شما یک اکستنشن مژه نامرتب خواهید داشت .

این مورد در مورد ارتفاع یا قد مژه هم صدق می کند . کافی است با حواس پرتی یک میل از مژه ها را کوتاه تر یا بلند تر قرار دهید و این امر موجب خراب شدن کار شما می شود .

راز مرتب و یک دست شدن تارهای مژه

در پایان مطلب به این نتیجه می رسیک که زمانی که شما تعداد تارها نظم مناسب برای چسپاندن و ردیف های مشخص برای چینش اکستنشن مژه داشته باشید هرگز اکستنشن مژه شما خراب نمی شود . رعایت نظم و انتخاب تعداد و اندازه مشخص در این کار موجب تمیز و مرتب در آمدن می شود .

No comment

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *