اکستنشن مژ] در صنعت زیبایی یکی از زیباترین ها و ویژه ترینها را ارائه می دهد. . اکستنشن مژه کلاسیک، تکنیکی که نگرانی و ناامنی هزاران زن را برطرف می کند.
اکستنشن مژه کلاسیک چهره ای فوق العاده زیباتر به چشم ها و فرم صورت شما می دهد و شما را زیبا تر از همیشه نشان می دهد.

اکستنشن مژه کلاسیک چیست؟

این تکنیک به عنوان اکستنشن مژه تک بعدی شناخته می شود. روش کلاسیک اکستنشن مژه زمانی است که به هر مژه طبیعی یک موی مصنوعی چسبانده می شود. این تکنیک مژه رشد طبیعی مژه ها را تکرار می کند و تعداد اکستنشن مژه مطابق با مژه های طبیعی است.

تکنیک کلاسیک اکستنشن مژه از کجا آمده است؟

این روش در ژاپن توسعه یافته است. نام دوم اکستنشن مژه کلاسیک اکستنشن ژاپنی است.در این روش با استفاده از مواد اکستنشن مژه و تارهای اکستنشن مژه مژه های اصلی شما تبدیل به مژه های با طول بلندتر و ضخامت کاملا طبیعی به انجام می رسد.

چگونه اکستنشن مناسب برای مژه های کلاسیک انتخاب کنیم؟

  1. طول: فاصله پایه تا نوک مو از 4 میلی متر تا 21 میلی متر متغیر است. محبوب ترین طول برای مژه های کلاسیک طول 8-14 میلی متر است.
  2. قطر:  در پایه مو اندازه گیری می شود و بین 0.02 میلی متر تا 0.3 میلی متر است. محبوب ترین قطر مژه ها برای اکستنشن کلاسیک 0.12 و 0.15 میلی متر است.
  3. فر : چندین فر وجود دارد که می توان از آنها استفاده کرد.
    J curl خمشی جزئی مشابه طبیعی است. طول موهایی با چنین انحنای کوتاه است.
    B درجه بعدی است که کمی بیشتر از J است، اما طبیعی نیز به نظر می رسد. C و CC یک حلقه متوسط ​​هستند.
    آنها بیشتر برای پسوندهای کلاسیک محبوب هستند. حلقه D از نظر بصری چشم ها را بزرگ می کند. L با یک حلقه در انتها مشخص می شود.
    فر در پایه مستقیم است. فر M قوی ترین فری است که می توانید از فروشگاه اکستنشن مژه ما خریداری کنید.
  4. رنگ: مشکی و قهوه ای تیره به عنوان اصلی ترین اکستنشن های کلاسیک استفاده می شود. می توانید از هر رنگ مکملی برای ایجاد یک جلوه خلاقانه استفاده کنید.

محصولات و مهارت های اکستنشن مژه

مهمترین نکته در انتخاب تارهای مصنوعی مژه برای اکستنشن کلاسیک کیفیت آنهاست. البته، علاوه بر آن انتخاب مواد درجه یکو مهارت چسباندن تارها بسیار مهم است. مواد با کیفیت هم برای اکستنشن کاری که این روش را انجام می دهد و هم برای مشتری راحت تر هستند.

دومین جزء مهم یک ساخت کلاسیک موفق، چسب است. کیفیت آن تعیین می کند که مشتری چقدر می تواند از مژه های جدید خود لذت ببرد. علاوه بر این، هنگامی که مو جدا می شود، ریز ذرات چسب که روی غشای مخاطی چشم می افتند، می توانند باعث واکنش آلرژیک شوند. برای جلوگیری از این اتفاق بایدحتما چسب اکستنشن مژه خوب بخرید تا از این واکنش جلوگیری کنید.

هر ماده ای که برای اکستنشن کلاسیک استفاده شود، این روش از همان اصل پیروی می کند. مهمترین چیزهای یک ست بی نقص اکستنشن مژه کلاسیک مهارت و محصولات باکیفیت است.

روش کلاسیک اکستنشن مژه

اکستنشن 1 بعدی مژه پایه همه تکنیک های دیگر است. این روش در چند مرحله انجام می شود:

  1. قبل از شروع، ضخامت و طول مژه های طبیعی آنالیز می شود. پس از آن، مناسب ترین تارهای مصنوعی انتخاب می شود که مژه ها را سنگین نمی کند. تکنسین اکستنشن ها، چسب و موچین ها را در موقعیت کاری مناسب قرار می دهد.
  2. محکم کردن ردیف مژه پایین. این مرحله از چسبیدن ردیف های بالا و پایین به هم جلوگیری می کند.
  3. درمان ردیف مژه و پلک بالا. این تکنیک چسبندگی خوبی به موهای مصنوعی ایجاد می کند، احتمال ریزش سریع را کاهش می دهد. با کمک شامپوی مژه و پرایمر، ناحیه پلک چربی زدایی می شود.
  4. پنس های نوک تیز برای جدا کردن مژه ها و موچین های منحنی برای استفاده از موهای مصنوعی استفاده می شود. تکنسین اکستنشن را می گیرد، آن را در چسب فرو می برد، اضافه آن را برمی دارد و روی مژه مشتری می گذارد. موی مصنوعی به آرامی روی موهای طبیعی، با چسب زده می شود و طوری ثابت می شود که نوک آن حداقل 0.5 میلی متر از پوست پلک فاصله داشته باشد.

پس از اتمام کار، اکستنشن مژه ها با براش شانه می شوند. توجه داشته باشید که برای هر مشتری از یک براش استفاده نمایید. (به دلیل مسائل بهداشتی)

اکستنشن مژه کلاسیک چقدر طول می کشد؟

مدت زمان درمان تحت تاثیر تجربه و تراکم خط مژه است.

این فرآیند از 1.5 تا 2.5 ساعت طول می کشد. اگر تکنسین کاری را در زمان کمتری ارائه دهد، باید هشدار دهنده باشد. کار مژگان نیاز به دقت و دقت دارد، به این معنی که نمی توان آن را در مدت زمان کوتاهی به نحو احسن انجام داد.

 


زمان کاشت تا ترمیم چقدر است؟

زمان از مشتری به مشتری متفاوت است. یک اکستنشن مژه کلاسیک خوب که توسط یک اکستنشن کار خوب و هم چنین مواد با کیفیت انجام شده باشد حدود یک ماه دوام خواهد داشت.یک ماه زمان مناسبی در بین مدل های مختلف اکستنشن مژ] برای اکستنشن کردن می باشد . بعد از زمان گذشت کم تر از یک ماه عمل ترمیم حتما باید انجام شود.

 

چگونه می توانیم زمان نگهداری اکستنشن مژه را طولانی کنیم؟

 

برای طولانی تر کردن زمان ترمیم اکستنشن مژه حتما باید از چسب اکستنشن مژه خوب و هم چنین مواد مناسبی برای اکستنشن مژه بهره مند شوید. 

مزایای اکستنشن مژه کلاسیک

مزایای بی شماری که اکستنشن مژه کلاسیک دارد آن را در دنیای اکستنشن مژه بسیار محبوب کرده است:

  • مژه های بلند و پرپشت و طبیعی
  • افکت مژه های کلاسیک نسبتا سریع و ارزان است.
  • مژه های مرتب به وقت آزاد در صبح اضافه می کنند.
  • در حالی که ریمل روی چشم ها اغلب تحت تاثیر مقدار زیادی آب پخش می شود، مژه های کشیده به صاحب خود این فرصت را می دهد که بدون نگرانی از رگه های سیاه روی گونه ها، در دریا، استخر شنا کند و در مقابل باران کاملا مقاوم باشد .
  • اکستنشن مژه اشکال متنوعی را ارائه می دهد که اصلاح بصری فرم چشم ها را ممکن می سازد.

نتیجه گیری

 

اکستنشن مژه کلاسیک تکنیکی است که با چسباندن موهای مصنوعی به مژه‌های طبیعی، مژه‌های بلندتر، پرپشت‌تر و طبیعی‌تری را ایجاد می‌کند. این روش از ژاپن به عنوان اکستنشن ژاپنی شناخته می‌شود و با استفاده از مواد و تارهای مصنوعی، مژه‌های طبیعی را با طول بلندتر و ضخامت مطلوب‌تری تکرار می‌کند. اکستنشن مژه کلاسیک مزایای زیادی از جمله ایجاد مژه‌های طبیعی و بلندتر، ارزان‌تر و سریع‌تر بودن از برخی تکنیک‌های دیگر و امکان شستشو و شنا راحت‌تر با مژه‌ها دارد. این تکنیک نیاز به مهارت تکنسین‌های حرفه‌ای دارد و استفاده از محصولات با کیفیت، می‌تواند به طول عمر و زیبایی اکستنشن‌ها کمک کند. با رعایت مراقبت‌های مناسب و استفاده از مواد با کیفیت، می‌توان طول عمر اکستنشن مژه را طولانی‌تر کرد و از نتیجه‌ی بهتری برخوردار شد. در نهایت، اکستنشن مژه کلاسیک یک تکنیک محبوب و موثر در ایجاد جلوه‌ی زیبایی و جذابیت بر روی چشم‌ها است. برای دیدن آموزش های بیش تر به بخش وبلاگ دلوکس پروفشنال مراجعه نمایید .

 

 

No comment

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *