هر سال روندهای جدید و هیجان انگیزی در مد و زیبایی به ارمغان می آورد که اکثر ما سعی می کنیم آن ها را در خانه بازسازی کنیم. یکی از این ترندها در سال 2023 قطعا چشم های روباهی هستند – یک تکنیک آرایشی که چشم ها را دراز می کند و باعث می شود که چشم ها بسیار تند به نظر برسند.

و از آنجایی که بازسازی این ظاهر ممکن است برای برخی چالش برانگیز باشد، بهترین کار این است که به جای آن اکستنشن مژه چشم روباهی را انتخاب کنید.

در این وبلاگ، به این موضوع خواهیم پرداخت که اکستنشن مژه چشم روباهی چیست، چگونه انجام می شود و چگونه می تواند به شما کمک کند بدون اتلاف وقت برای آرایش به ظاهر چشم روباهی برسید. بنابراین، بیایید شروع کنیم!

اکستنشن مژه چشم روباهی چیست؟

اکستنشن مژه فاکس همانطور که از نامش پیداست، یک مدل اکستنشن مژه است که در آن الیاف مصنوعی جداگانه به مژه طبیعی متصل می‌شود تا ظاهری کشیده‌تر و بادامی‌شکل به چشم‌ها بدهد.

اگرچه ترند چشم روباهی در سال های اخیر به لطف افراد مشهوری مانند بلا حدید، مگان فاکس و کندال جنر محبوب شده است، اما در صنعت مژه جدید نیست.

این تکنیک مدت زیادی است که وجود داشته است و برای تقلید از شکل چشم روباه با پیروی از نقشه برداری صحیح و قرار دادن اکستنشن ها طراحی شده است.

آموزش اکستنشن مژه چشم روباهی چیست؟

برای دستیابی به بهترین افکت چشم روباهی هنگام استفاده از اکستنشن مژه فاکس، مهم است که طول، ضخامت و فر مناسب اکستنشن را انتخاب کنید.

سفارشی‌سازی برای تطبیق این ظاهر با بیشتر اشکال چشم و متناسب کردن آن با ویژگی‌های صورت هر مشتری بسیار مهم است. در اینجا نحوه ایجاد مجدد این ظاهر اکستنشن مژه امضا شده است:

چشم روباهی چیست؟

اگر به دنبال یک فر کامل برای رسیدن به جلوه چشم روباهی هستید، ما به شدت استفاده از حلقه L را توصیه می کنیم . این فر مژه به دلیل طراحی مستقیم و زاویه دار برای بلند کردن و باز کردن چشم ایده آل است.

برای ایجاد ظاهری طبیعی‌تر، می‌توانید حلقه‌های C، B یا M را انتخاب کنید، اما این افکت به اندازه چشم روباهی مشخص نخواهد بود .

مپ اکستنشن مژه مژه چشم روباهی

برای ایجاد ظاهر اکستنشن مژه روباهی، با قرار دادن کوتاه‌ترین مژه‌ها در گوشه‌های داخلی چشم ( یعنی 6 یا 7 ) شروع کنید و به تدریج آن‌ها را بلند کنید تا به بلندترین مژه‌ها در گوشه‌های بیرونی برسید ( در اینجا به 12 مژه نیاز خواهید داشت. 13 ).

مهم است که مژه هایی که برای زدن انتخاب می کنید از انحنای طبیعی چشم پیروی کنند و به این ترتیب جلوه ای نرم اما کشیده ایجاد کنند. در اینجا بهترین گزینه برای نقشه مژه چشم روباهی است که برای اکثر مشتریان مناسب است:

اکستنشن مژه روباهی در مقابل اکستنشن مژه گربه تفاوت آن چیست؟

اکستنشن مژه فاکس بسیار شبیه به اکستنشن مژه گربه است ، در واقع آنقدر شبیه است که حتی برخی از فناوران تا به امروز این دو را اشتباه می گیرند.

آنها اساساً برای دستیابی به همان اثر استفاده می شوند – برای دراز کردن چشم ها، بادامی شکل کردن آنها و اضافه کردن کمی جذابیت به ظاهر روزمره. به همین دلیل است که در وهله اول اختلاط ها اتفاق می افتد.

تفاوت اصلی آنها در نوع فر است که برای ایجاد ظاهر استفاده می شود. در حالی که برای اکستنشن مژه روباهی باید از فرهای L برای رسیدن به جلوه چشم روباهی استفاده کنید، اکستنشن مژه گربه ای با فرهای J، M و C انجام می شود.

اکستنشن مژه گربه‌ای پر و فر به نظر می‌رسد در حالی که اکستنشن مژه روباهی یکنواخت‌تر به نظر می‌رسد و فر کمتری دارد – این تفاوت اصلی آنها از نظر ظاهری است.

اکستنشن مژه چشم روباهی برای چه کسانی مناسب تر است؟

اکستنشن مژه فاکس جلوه ای طبیعی برای چشمان شما ایجاد می کند. به این معنی که هر چه چشمان شما به یکدیگر نزدیکتر باشد، این تأثیر بیشتر خواهد بود.

اگر می خواهید چشمان خود را پهن تر نشان دهید، این مدل اکستنشن مژه بهترین گزینه برای شماست. بیایید نگاهی بیندازیم که کدام شکل چشم با اکستنشن مژه روباهی بهتر است:

چشم های بسته

چشم های بسته به بهترین شکل مژه چشم روباهی را کنترل می کند. از آنجایی که اکستنشن‌های کوتاه‌تر مژه‌ها در داخلی‌ترین گوشه‌ها قرار می‌گیرند، این به باز شدن چشم‌ها کمک می‌کند و باعث می‌شود که چشم‌ها از هم دورتر دیده شوند.

چشم های وارونه یا رو به پایین

هر دوی این فرم چشم ها می توانند از ظاهر مژه های روباهی بهره ببرند. چشم‌های رو به بالا قبلاً بلند شده‌اند، اما اکستنشن مژه‌ها می‌تواند شکل را بهبود بخشد . برای چشم‌های رو به پایین، تا زمانی که فناوری مژه‌های شما به اندازه طول گوشه‌های بیرونی سنگین نباشد، مژه روباهی برای شما شگفت‌انگیز به نظر می‌رسد.

چشم بادامی

کسانی که قبلاً فرم چشم بادامی دارند، هنوز هم می توانند ظاهر اکستنشن مژه روباهی را از بین ببرند! بسته به اینکه چشمان شما چقدر بادامی شکل هستند، فناوری شما باید مراقب باشد که آنها را بیش از حد دراز نکنید.

چشم های گرد و بیرون زده

اگر به دنبال ایجاد مژه چشم روباهی دراماتیک و کامل هستید، این فرم چشم ایده آل است. با اضافه کردن طول بیشتر در گوشه های بیرونی، چشم های گرد کشیده شده و حالت بادامی بیشتری به خود می گیرند. این برای افرادی که چشم های بیرون زده دارند نیز صدق می کند.

 

چه کسانی باید از اکستنشن مژه چشم روباهی اجتناب کنند؟

اگرچه تکنیک مژه روباهی در حال حاضر بسیار مرسوم است، اما برای همه فرم های چشم مناسب نیست، بنابراین قبل از رزرو قرار ملاقات، خوب است برخی از محدودیت های آن را بدانید.

بیایید نگاهی به اشکال چشمی بیندازیم که اکستنشن مژه روباهی برای آنها مناسب نیست:

چشم های پهن

اگر چشم‌های گشاد دارید، می‌خواهید تمام ظاهر چشم روباهی را به شما منتقل کنید. از آنجایی که گوشه های داخلی چشم ها با این نگاه باز می شوند، می تواند باعث شود که چشمان شما دورتر به نظر برسند.

چشم های عمیق

چشم های عمیق با روند چشم روباهی خوب عمل نمی کنند زیرا می تواند باعث بسته تر به نظر رسیدن آنها شود. درعوض، به دنبال مدل مژه‌ای باشید که طول بیشتری به سمت وسط چشم‌ها اضافه کند، مانند اکستنشن مژه‌های عروسکی ، تا آنها را باز کند.

چشم های مونولید یا کلاه دار

اگر چشم‌های مونولید یا کلاه‌دار دارید، اکستنشن مژه‌های روباهی می‌تواند بر فرم چشم‌های شما غلبه کند و ظاهر کلاه‌دار آن را بیش‌تر اغراق کند. به همین دلیل است که بهتر است مدل اکستنشن طبیعی مژه را انتخاب کنید یا یکی از مدل‌های دیگر توصیه شده برای افرادی که چشم‌های کلاه‌دار دارند را انتخاب کنید .

چگونه اثر اکستنشن مژه روباهی خود را طولانی تر کنیم؟

اینکه اکستنشن مژه شما چقدر خوب به نظر می رسد و مدت زمان ماندگاری آنها بستگی به نگهداری مناسب و مراقبت های بعدی دارد – و اکستنشن مژه فاکس نیز از این قاعده مستثنی نیست.

مهمترین کاری که باید در مورد نگهداری و مراقبت از مژه انجام دهید، جلوگیری از خیس شدن مژه ها در 24 ساعت اول پس از عمل است. پس از آن دوره، باید مژه های خود را به طور مرتب با استفاده از شوینده بدون روغن، آب میسلار یا شامپو مخصوص مژه بشویید.

با تمیز کردن منظم مژه ها در شب، می توانید از تجمع چربی و رشد باکتری ها جلوگیری کنید و شانس ابتلا به عفونت چشمی مانند بلفاریت را کاهش دهید . به یاد داشته باشید که مژه های خود را مرتباً با استفاده از اسپولی مسواک بزنید تا زیبا و از هم جدا شوند.

نکات کلیدی در مورد اکستنشن مژه چشم روباهی

ترند مژه روباه در چند سال گذشته به لطف افراد مشهور و اینفلوئنسرهایی که این ظاهر را تکان می دهند، به طور فزاینده ای محبوب شده است.

اگرچه بسیاری از فرم‌های چشم با مژه‌های اکستنشن چشم روباهی خوب عمل می‌کنند، اما آنهایی که چشم‌های گشاد، چشم‌های عمیق، پلک کلاهدار یا مونولید دارند باید از آن اجتناب کنند.

اگر تکنسینی هستید که می‌خواهید این ظاهر را برای مشتریان خود بازسازی کنید، بهترین مژه‌هایی که برای دستیابی به جلوه چشم روباهی استفاده می‌شود، فرهای L هستند، اما به یاد داشته باشید، ایجاد نقشه مژه چشم روباهی سفارشی همه چیز است.

No comment

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *