فرهای مژه یکی از هیجان انگیز ترین و خلاقانه ترین جایی است که شما می توانید با مانوور دادن روی آن تنوع و خاص بودن را به کارتان القا کنید . استفاده از فرهای مژه در مدل های مختلف دارای قوانینی است که حتما باید آن را رعایت کنید . با ما همراه باشدی تا به بررسی این عوامل بپردازیم .

تفاوت فرهای مژه با یکدیگر در چیست 

فرهای مژه چه تفاوتی یکدیگر دارند . شاید در نگاه اول فرهای مژه برای شما هیچ تفاوتی با یکدیگر نداشته باشند . ولی وقتی که با آن ها کار می کنید تفاوت را در آن ها مشاهده خواهید کرد . بزرگ ترین تفاوت آن ها نسبت به D و C این است که پایه ی آن ها 2 الی 3 میلی متر ابتدایی کاملا صاف و مستقیم هستند .

چه زمانی باید از فر M و LW استفاده کنیم ؟

زمانی باید از فر M و LW استفاده کنید که مشتری شما از پف پشت پلک بهره می برند  استفاده می شود . این کار را به این دلیل انجام می دهند تا مژه ها از ریشه خود فاصله گرفته تا حرکت ضعیف و کم حالت فرها بتواند از برخورد مژه به پلک و استخوان جلوگیری کنند .

هم چنین افرادی که چشم گود دارند این چشم ها نیاز به طول بیش تری دارند و پایه صاف تر این مدل از فرها می توانند به بیرون آمدن بیش تر کمک کنند و به طور مثال در افرادی که چشم های با ظاهری درشت دارند ، اما مژه هایی کوتاه دارند در این مورد برای حفظ سلامتی مژه ها باید از سایزهای 7 الی 12 فر C استفاده نماییم . و اما اگر ما برای افراد از فر LD در سایزهای 7 الی 12 استفاده کنیم چرا که به دلیل شکل منحصر به فرد خودش سایز بلند تر و با تراکم بیش تری ایجاد می کند . هم چنین استفاده از فر LC می تواند طول بیش تری به کار شما بدهد و فر M بیش ترین کشیدگی و لیفت را به شما القا کند .

اکستنشن مژه

انتخاب مناسب 

در ادامه انتخاب LC برای کسانی مناسب است که می خواهند خیلی طبیعی باشند و نمی خواهند که مژه هایی اغراق آمیز را داشته باشند . هم چنین انتخاب L و LD برای کسانی مناسب است که فاصله ی چشم و ابروهای آن ها زیاد است و شکا می توانید با کارکردن روی این فر با خلاقیتی که به خرج می دهید این فاصله را بپوشانید . و فرهای M می تواند افکت پر رنگ تری را به خط چشم مشتری شما القا کند .

معرفی فر های هیبریدی 

  • استایل C با L = خط چشمی
  • استایل D با L = روباهی
  • استایل D با C = کشیدگی بیش تر
  • استایل C با M = لیفت چشم به سمت بالا
  • استایل D با L+ = لیفت چشم به سمت بالا

در ادامه 

انواع مختلفی از اکستنشن مژه وجود دارد، مانند B-curl، C-curl، D-curl و L+.

  • B-curl طبیعی ترین حالت فر است. اگر مژه های صافی دارید و بهمژه های کمی بلند تر نیاز دارید این فر مناسب شماست .

  • C-curl تقریباً برای همه انواع چشم مناسب است و بنابراین محبوب ترین فر است. اگر مژه های طبیعی نازکی دارید اما دوست دارید
    بازتر و پرتر به نظر برسند، به سراغ C-curl بروید.

  • D-curl مناسب برای افرادی است  که می خواهند ظاهری دراماتیک داشته باشند .  علاوه بر این، بهتر است مژه های مجعد طبیعی داشته باشید زیرا شبیه یکقوس یا نیم دایره است.

  • در نهایت، L و L+ یک پایه صاف را فر می کنند و سپس به سمت بالا بلند می شوند. برای افرادی که پلک های افتاده دارند مناسب است .

در پایان 

روش ها و راه های زیادی برای کارکردن روی مزه ها با فرهای مختلف وجود دارد . نکته ای که وجود دارد این است که مژه کاران اکثرا تا حدی بیش تر شاید عادت کرده اند که  با فرهای C و D کار کنند . آن هم به دلیل طبیعی بودن آن ها است اما به یاد داشته باشید که خیلی خوب از فرها می توانید در اصلاح حالت چشم مشتری ایجاد نمایید و این خلاقیت شما را می رساند .

No comment

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *