افکت های مختلفی در اکستنشن مژه وجود دارند که تفاوت های بسیاری با یکدیگر دارند . افکت کلاسیک ، هیبریدی و حجم دهنده از پر طرفدارترین افکت های موجود در اکستنشن مژه محسوب می شوند که خواستار زیادی دارند . اگر میخواهید ایین سه افکت را خوب بشناسید و به تفاوت های آن ها پی ببرید حتما این مطلب را بخوانید .

مژه های هیبریدی چیست 

در اکستنشن مژه کلاسیک ترکیبی از اکستنشن مژه حجم دهنده را داریم با اکستنشن مژه کلاسیک . این ترکیب به صورت 30 درصدر به 70 درصد می باشد . با ترکیب این درصد از این دو اکستنشن این ترکیب را داریم و خلق افکت هیبریدی رخ می دهد . از خواص این افکت می توان به تنوع زیاد و هم چنین افکت های نو به شمار برد . از خواص این مژه ها می تون به غیر طبیعی بودن آن اشاره نمود . این سبک از اکستنشن مژ] یک افکت جدید و خارج از سبک طبیعی مژه ها می باشد .

این سبک یا بهتر است بگوییم این افکت مخصوص کسانی است که می خواهند خط مژه هایی آشکار و پر حجم داشته باند اما حجمی کم تر از اکستنشن مژه والیوم  

اکستنشن مژه والیوم 

و اما اکستنشن مژه حجم دهنده دارای ظاهری پر حجم با خط رویش نزدیک به یکدیگر دارند . در این افکت اکستنشن مژه بیش از 4 بعد می باشد . و معمولا به 6D معروف هستند . اندازه فن هایی که در این اکستنشن مژه به کار می رود 0.03، 0.05، 0.07 می باشد .

اکستننش مژه کلاسیک چیست 

می رسیم به طبیعی ترین و از پر طرفدار ترین افکت های که افرادی که به دنبال طبیعی بودن و نچرال بودن مژه های خود هستند مناسب می باشد . اکستنشن مژه تنوع بسیار زیادی در افکت ها را به شما می دهد .  منظور ما این است که در این سبک از ضخامت ها و سبک های مختلفی استفاده می شود .

از خصوصیات مژه کلاسیک به کم حجم بودن مژه ها می توان اشاره کرد اما با طلی بیش تر از افکت های معرفی شده . در ضمن در اکستننش مژه کلاسیک یک سری از مژه های یک دست را خواهیم داشت .

کدام افکت بهتری برای اکستنشن مژه می باشند 

بهترین افکت را شما که اکستنشن کار هستید با توجه به نظر مشتری می توانید انتخاب نمایید . اکستنشن مژه کلاسیک دارای هزینه های کم تری برای کاشت هستند زیرا دارای آماده سازی و ترکیب نیستند . اما در اکستنشن های مژه حجم دهنده اکستنشن کار  نیازمند مهارت بیش تری هستند و به دلیل آماده سازی فن هزینه بیش تری را دریافت می کنند .

No comment

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *