یکی از سوالاتی که در مورد اکستنشن مژه دائما پرسیده می شود جنس اکستنشن مژه می باشد .  در  واقع  تفاوت بین اکستنشن مژه ابریشمی ، مصنوعی، راسو و حجم دهنده است. با استفاده از همه مواد، ما با تفاوت، مزایا و معایب مواد مختلف و اینکه چرا ممکن است یکی را بر دیگری انتخاب کنید بسیار آشنا هستیم. بنابراین در اینجابه طور خلاصه  در مورد تمام جنس های مژه ، مزایا و معایب، و اینکه برای چه افرادی مناسب‌تر هستند، توضیح داده می‌شود تا به شما کمک کند تا برای مجموعه بعدی اکستنشن مژه‌تان آماده شوید.

اکستنشن مژه مصنوعی

آنها از مواد صیقلی و اکریلیک ساخته شده اند و از لحاظ استحکام از  همه قوی تر هستند. از نظر ظاهری، کمی براق‌تر یا براق‌تر از مژه‌های راسو یا ابریشمی هستند، و وقتی کاملاً متراکم استفاده می‌شوند، اغلب چشمگیرتر به نظر می‌رسند. از خصوصیت این مژه ها به تنوع آن ها در  ضخامت و فر اشاره کرد . و می توانند برای به نظر رسیدن بسیار طبیعی از آن استفاده کنند، مژه های مصنوعی در بین خانم هایی که خواهان ظاهری دراماتیک و مصنوعی تر هستند، محبوبیت بیشتری دارند. آنها به دلیل استحکام، فر خود را بسیار خوب نگه می دارند. برخی از افراد آن ها را مانند اکستنشن مژه های ابریشمی یا راسو «نرم» یا «طبیعی»
نمیشناسند و در حالی که مدت زمان زیادی دوام می آورند، ضخیم و سنگین هستند ولی به اندازه مژه های ابریشمی قدرت ماندگاری خوبی ندارند .

این سبک برای اادی که پایه های مژه های آن ها قوی هستند مناسب می باشد . چرا که این مژه ها بسیار سنگین هستند و بر روی مژه های ضعیف سنگینی می کنند . از آنجایی که وزن آنها نسبت به اکستنشن های ابریشمی یا راسو سنگین تر است، برای اکثریت افراد گزینه ی خوبی نمی باشند .در کل  مژه های  ابریشمی یا راسو تنها انواع اکستنشن هایی هستندمی توانند به مدت طولانی روی مژه های شما قرار داده شوند و به دلیل کم بودن وزن دچار ریزش در مژه های شما نمی شود .

اکستنشن مژه ابریشمی

اکستنشن مژه ابریشمی از  نوع اکستنشن مژه با وزن متوسط ​​هستند و درشت تر و انعطاف پذیرتر ازاکستنشن مژه  مصنوعی هستند. از آنجایی که  مژه های ابریشمی نرم‌تر وانعطاف پذیر تر از مژه های مصنوعی هستند، ماندگاری بیش تری بر روی مژه های شما خواهند داشت . این بدان معناست که  وزن و انعطاف پذیری تاثیر مستقیم بر روی  ماندگاری روی مژه ها دارند .

اکستنشن مژه ابریشمی  را می توان بسیار طبیعی یا بسیار پر زرق و برق و در عین حال کاملاً متراکم ضخیم مانند مژه های مصنوعی ساخت. از آنجایی که وزن آن‌ها سبک‌تر هستند، اگر مژه‌های شما ضعیف  باشند،  گزینه‌ی بسیار بهتری برای مژه‌های شما هستند. اکستنشن مژه ابریشمی مطمئنا  مدت زمان بیش تری می توانند بر روی چشم های شما باشند .

اکستنشن مژه ابریشمی مانند مژه های مصنوعی، نیز دارای فر و بلندی های متنوعی است، اکستنشن مژه ابریشمی برای افرادی که مژه های طبیعی تر می خواهند گزینه مناسب تری می باشد . زیرا فر معمولاً به اندازه مژه های مصنوعی یکنواخت یا مصنوعی نیست. ست های گلامور مژه های ابریشمی یکی از محبوب ترین گزینه ها برای عروس خانم ها می باشد که برای میکاپ مناسب می باشد .

اکستنشن مژه راسو

ما قطعاً با ظلم به حیوانات مخالفیم، به همین دلیل است که هرگز خز راسو واقعی را برای اکستنشن مژه استفاده نمی کنیم. مژه‌های راسو مصنوعی،  الیاف مصنوعی هستند، برای تقلید از خز راسو واقعی طراحی شده‌اند. آنها بسیار ظریف، نرم و ابریشمی هستند، درست مانند خز واقعی. با این حال، آنها برای جلوگیری از از بین رفتن پیچ خوردگی در هر موردی از کاربرد آب ساخته شده اند. مژه‌های خیس راسو واقعی وقتی خیس می‌شوند صاف و پف‌تربه نظر می رسند که از خصوصیات این مدل می باشد .

مژه‌های راسو مصنوعی بسیار محبوب شده‌اند، زیرا بسیار سبک و ظریف هستند و دقیقاً شبیه مژه‌های خودتان هستند. همچنین از نظر بافت براق تر از مژه های ابریشمی هستند و ظاهری براق به مژه ها می بخشند. آنها با مراقبت خوب ماندگاری زیادی دارند و اگر مژه های شما ظریف و ظریف باشند عالی هستند. از آنجایی که آنها بسیار سبک هستند، حتی پس از چندین هفته استفاده از آنها شروع به ریزش  یا پیچ خوردن ندارند.
از آنجایی که آن‌ها بسیار ظریف هستند، نسبت سطح بین مژه‌های خودتان و اکستنشن بسیار نزدیک‌تر به 1:1 است (با مصنوعی ممکن است 1:2 یا حتی بیشتر باشد) بنابراین ماندگاری بیشتری دارند.

اکستنشن مژه حجم دهنده (ابریشم یا راسو)

طراحی شده برای حجم دهی کامل اما به گونه ای که آسیبی به مژه های سالم طبیعی وارد نکند. این تکنیک نوآورانه جدید صنعت را طوفانی می کند و خیره کننده ترین نتایج را نوید می دهد. استفاده از مژه‌های حجم‌دهنده بسیار پیچیده‌تر است، اما نتایج نه تنها از منظر ظاهری، بلکه از نظر ماندگاری مژه‌های سالم که با ظاهر و حس طبیعی ماندگار هستند، خارق‌العاده است. مژه های حجم دهنده 3 بعدی فوق العاده ظریف و فوق العاده سبک هستند، به این معنی که برای هر مژه طبیعی می توان 2 تا 7 مژه برای ایجاد حجم اعمال کرد. به همین دلیل است که به این مژه ها مژه های دو بعدی الی 7 بعدی می گویند .
هخ چنبن  به دلیل وزن سبک و متعادل بودن مقدار اعمال شده، دوام بیشتری نسبت به اکستنشن مژه‌های کلاسیک دارند. این سبک دارا خلاقی بالایی برای ترکیب می باشد و می توانید افکت های جذابی بسازید .

No comment

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *