ترکیب کردن تکنیک ها در اکستنشن مژه موجب ایجاد یک افکت جالب و جذاب برای مشتری می شود . اگر مایل هستید چند روش موثر برای ترکیب در اکستنشن مژه به شما بگوییم با ما همراه باشید .

قانون 50- 50 یعنی چی 

در تکنیک های افقی میتوانید  با ترکیب  ۲ سبک به صورت فرد یا یکی در میان از این قانون بهره ببرید .
به طور مثال شما میتوانید بعد از کشیدن مپ در اکستنشن مژه  به ترتیب ابتدا یک اسپایک و سپس یک  تار کلاسیک نصب کنید
و همینطور تا انتها پیش بروید  در این صورت شما از ۲تکنیک به صورت ۵۰-۵۰ استفاده کرده اید .

موارد پیشنهادی تلفیق تکنیک ها :
۱-اسپایک-کلاسیک
۲-کلاسیک-والیوم (هیبرید)
۳-اسپایک-والیوم (ویسپی)

مدل هایی که می توان به اجرا در آورد :

دوستان عزیز شما میتونید با توجه به حجم مژه های مشتری و تعداد مژه هاش روی ۵۰ درصد از مژه ها اکستنشن انجام بدهید در بعضی از افراد گاهی به قدری حجم مژه بالاست که حتی با تکنیک کلاسیک هم نمیتونیم نمونه طبیعی و نچرال  ارائه کنیم قانون 50 – 50 مورد کاملا درستی است و گزینه مناسبی برای شما می باشد .

قانون ترکیب 60 -40 در اکستنشن مژه

دومین تکنیکی که می خواهیم به شما آموزش دهیم و بیش ترین محبوبیت را دارد ترکیب 60 به 40 است . در تکنیک ها که با توجه به الگوهای قانون قبل شما میتوانید ۲درمیان ترکیب ها را انجام بدهید . مثلا یک تار کلاسیک که گذاشتید سپس ۲تار رو والیوم اکستنشن کنید و بعد دوباره  با تارهای کلاسیک این کار را انجام دهید . همچنین در بیشتر موارد بسیار پرحجم شما میتوانید ۲درمیان مژه ای را اکستنشن نکنید تا تقسیم رعایت شود. در حالت طبیعی باید روی هر چشم حدودا و میانگین ۱۵۰ تار اکستنشن شود با توجه به حجم بسیار زیادتره چشم مشتری ها میتوانید از این قانون ها بهره ببرید .

قانون 70 به 30 در ترکیب اکستنشن مژه 

در این تر کیب می توانید از والیوم-والیوم-والیوم-اسپایک و  تر تیب کلاسیک-کلاسیک-کلاسیک-اسپایک بهره ببرید . کافیه اسپایک هارو چند میل بلندتر کار کنیدو  در چنین حالتی یک نمونه هالیوودی و کوتاه بلند رومشاهده خواهید کرد . مخصوصا اگه این تعداد رو در اسپایک ها محدود تر کنید بسیار به تکنیک کیم کارداشیان نزدیک تر خواهید شد .

No comment

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *