آیا اکستنشن مژه انجام داده اید و متأسفانه تجربیات منفی داشته اید؟ اکستنشن مژه خیلی سریع می ریزد و بد انجام شده است؟ آیا به اکستنشن مژه واکنش آلرژیک دارید؟ ممکن است دلایل زیادی برای این وجود داشته باشد. ما نگاهی دقیق تر به موضوع تجارب منفی اکستنشن مژه  می اندازیم.


اکستنشن مژه بعد از 2 هفته شکست خورد

دلایلی وجود دارد که توسط آرایشگر مژه ایجاد شده است یا مشتری به درستی از مراقبت اکستنشن مژه (بعد از مراقبت) مطلع نشده است. قبل از قرار ملاقات باید از موضوعاتی مانند: نوسانات هورمونی، هورمون های دوران بارداری، قاعدگی و … برای اکستنشن مژه مطلع شوید. در این حالت مژه ها بسیار چرب هستند و این احتمال وجود دارد که اکستنشن مژه به خوبی دوام نیاورد.

حتی هنگام مصرف قرص های خاصی مانند کورتیزون یا آنتی بیوتیک ها، این خطر وجود دارد که اکستنشن مژه مدت زیادی دوام نیاورد. پس از درمان، یک آرایشگر حرفه‌ای مژه معمولاً دستورالعمل‌هایی را برای دستورالعمل‌های مراقبتی به شما می‌دهد تا آن را به خانه ببرید. این دستورالعمل حاوی مهمترین نکات مراقبتی برای اکستنشن مژه است.


در صورت التهاب چشم پس از اکستنشن مژه چه باید کرد؟

احتمالاً بدترین سناریو برای یک زن. تورم پلک ها یا ورم ملتحمه بعد از اکستنشن مژه. چه کاری می توانی انجام بدهید؟  

قبل از اینکه اکستنشن مژه انجام دهید، باید بدانید که آیا به موارد زیر واکنش آلرژیک دارید یا خیر:

نوار پزشکی : افرادی هستند که به چسب ها یا نوارهای پزشکی حساسیت دارند که اغلب برای بلند کردن مژه استفاده می شود. متأسفانه، بسیاری نمی دانند که چنین آلرژی هایی وجود دارد و حتی کمتر از آنها حساسیت به آنها دارند. علائم می تواند با اولین اکستنشن مژه یا حتی ماه ها یا سال ها بعد ظاهر شود. برای رد چنین خطری، آرایشگر نباید از نوارهای پزشکی یا گچی استفاده کند.

سیانواکریلات در چسب مژه : رایج ترین واکنش در اکستنشن مژه، سیانواکریلات موجود در چسب است. از قبل باید از نظر پزشکی مشخص شود که آیا پوست به آن حساسیت دارد یا خیر. آلرژی با چشم های قرمز، متورم و خارش خود را نشان می دهد. در طول درمان باید چشم بسته باشد. تنها زمانی که تمام اکستنشن مژه استفاده شده باشد و بخارات آن از بین رفته باشد، می توان چشم ها را باز کرد. این امر احتمال ایجاد واکنش های آلرژیک توسط بخارات را رد می کند.

چگونه می توان آلرژی به سیانواکریلات را رد کرد؟

تست پچ در اینجا می تواند بسیار مفید باشد. قبل از تصمیم گیری در مورد یک ست مژه جدید، بسیاری از استودیوهای واجد شرایط استفاده از چند مژه مصنوعی را پیشنهاد می کنند. اگر واکنش آلرژیک احساس نکردید، مجموعه در روز بعد آماده می شود.

اگر بعد از انجام اکستنشن مژه هیچ آزمایشی انجام نشد و قرمزی، خارش یا تورم پلک‌ها داشتید، آرایشگر باید فورا اکستنشن مژه را حذف کند و آن را از روی چشمان شما بردارد.

 


اگر به سیانواکریلات حساسیت دارید چه باید کرد؟

اگر از چنین حساسیتی رنج می برید، متاسفانه هیچ جایگزینی برای اکستنشن مژه وجود ندارد. تنها گزینه لیفت مژه است. در لیفت مژه از هیچ چسبی استفاده نمی شود و مژه ها همچنان بیشترین نوسان را دارند.


فشار روی چشم بعد از اکستنشن مژه؟

آیا بعد از اکستنشن روی چشم خود احساس فشار می کنید؟ اگر فشار بهبود نیافت یا بهبود نیافت، بهتر است با آرایشگر تماس بگیرید و دوباره اکستنشن مژه را بردارید. ممکن است مژه ها خیلی نزدیک به چشم چسبیده باشند یا اصلا نتوانید آنها را تحمل کنید.


رگهای قرمز در چشم پس از کاشت مژه چه باید کرد؟

خانم ها اغلب پس از بلند شدن مژه از رگ های قرمز چشم (چشم های قرمز) رنج می برند. این معمولا زمانی اتفاق می افتد که آرایشگر مژه را به طور حرفه ای از پد چشم استفاده نمی کند. یا اتاق اکستنشن تهویه ضعیفی داشت و بخار مستقیماً در اطراف چشم بود. تنها زمانی می توان چشم را باز کرد که همه بخارات با پنکه از بین بروند.


اکستنشن مژه چشم های آبکی

اکستنشن مژه ناقص نیز می تواند باعث آبریزش چشم شود. این به احتمال زیاد به دلیل دود چسب است. مانند سیاهرگ های قرمز شده، چشم را فقط زمانی باید باز کرد که بخاری در اطراف چشم وجود نداشته باشد. پد چشم همیشه باید قبل از استفاده به صورت حرفه ای وصل شود.


پماد حساسیت اکستنشن مژه؟

آیا چشمان شما بعد از اکستنشن مژه بسیار حساس است؟ برای جلوگیری از تحریک، اکستنشن مژه تازه ساخته شده را می توان با یک فوم پاک کننده شستشو داد. این کار از تحریک و آلرژی جلوگیری می کند و بخار را از بین می برد. این روش فقط برای چشم های خیلی تحریک شده باید استفاده شود. به عنوان یک قاعده، حداقل تا 24 ساعت پس از استفاده، آب نباید به اکستنشن وارد شود. اگر آلرژی دارید نیازی به پماد ندارید.


حساسیت به اکستنشن مژه پد چشم

زنان اغلب به دلیل پدهای چشمی از آلرژی رنج می برند. این امر توسط نوار پزشکی ایجاد می شود و به شکل تورم در اطراف کل ناحیه چشم ظاهر می شود. در این حالت خاص، پدهای چشمی بدون ژل یا پدهای سیلیکونی بدون تثبیت اضافی با نوارهای طبی توصیه می شود. این امر واکنش آلرژیک به نوارهای پزشکی را رد می کند.


التهاب پلک اکستنشن مژه

اگر اکستنشن مژه بیش از حد سنگین و اغلب بیش از حد زیاد اعمال شود یا به هم چسبیده شود، خطر التهاب لبه پلک (بلفاریت) وجود دارد. با اکستنشن مژه، مراقبت برای جلوگیری از التهاب لبه پلک بسیار مهم است. مژه ها باید به طور روزانه تمیز و مسواک شوند. این تنها راه برای جلوگیری از بلفاریت است.


تورم پلک بعد از اکستنشن مژه چه کنیم؟

آیا پس از اکستنشن مژه پلک های متورم یا چشم تحریک شده دارید؟ این نه تنها دردناک به نظر می رسد، بلکه درد زیادی نیز دارد. به عنوان یک قاعده، تورم پلک ها به دلیل چسب مژه و عدم تحمل مواد تشکیل دهنده است. سپس اکستنشن مژه باید فوراً برداشته شود.


مهمترین چیز در مورد اکستنشن مژه، مژه کار شما است. برای جلوگیری از آسیب رساندن به سلامتی و آگاهی از تمام اطلاعات مهم قبل و بعد از اکستنشن مژه، همیشه باید توسط یک متخصص انجام شود.

برای جلوگیری از بروز بسیاری از حساسیت ها در اکستنشن مژه ، ما چسب اکستنشن مژه دلوکس را به شما پیشنهاد می کنیم.
چسب اکستنشن مژه دلوکس برای چشم های حساس طراحی شده و از این بابت خیال شما را راحت می نماید.

No comment

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *