برای اولین بار میخوام اکستنشن مژه انجام بدهم ،  چه مواردی رو باید رعایت کنم اصلا چه کاری باید انجام بدم و چه چیزهایی رو باید رعایت کنم . با ما همراه باشید تا به بررسی این عوامل بپردازیم .

 در این مطلب می پردازیم به 

اکستنشن مژه چیست؟

اکستنشن مژه تکنیکی برای چسباندن یک مژه مصنوعی به یک مژه خود است. مژه های مصنوعی را با استفاده از چسب اکستنشن مژه (چسب) می چسبانیم. می توانید مژه های خود را بلندتر نشان دهید یا حجم آنها را افزایش دهید!

تفاوت اکستنشن مژه با مژه مصنوعی چیست؟

مژه های مصنوعی مژه هایی که از قبل تکمیل شده اند را به چشمان شما می چسبانند. مژه های مصنوعی به مژه های مصنوعی یک به یک مجهز می شوند و در نتیجه ظاهر طبیعی تری دارند. ویژگی این است که نیازی به حذف هر روز نیست و به سختی می توان آن را حذف کرد.

تفاوت بین مژه مصنوعی و پرمژه چیست؟

در کنار مژه مصنوعی، منوی محبوب پرمژه است. این کاملا متفاوت است. مژه مصنوعی برای چسباندن مژه مصنوعی استفاده می شود، در حالی که پرمژه برای گرم کردن و فر کردن مژه های شما در نظر گرفته شده است .

مزایای اکستنشن مژه چیست؟

از آنجایی که قسمت نصب نامشخص است، مزیت آن این است که به طور طبیعی تمام شده است. زمان آرایش را می توان کوتاه کرد و نیازی به پاک کردن هر روز مانند مژه مصنوعی نیست. در برابر عرق و سبوم مقاوم است، بنابراین نگران جدا شدن آن نباشید.

آیا اکستنشن مژه معایبی دارد؟

مژه های مصنوعی که اساساً بدون درد هستند و گذاشتن آنها آسان است. با این حال، چسب (چسب) که مژه های مصنوعی را می چسباند ممکن است باعث واکنش آلرژیک شود.

علاوه بر این، مانند مژه مصنوعی و ریمل، مژه ها نسبت به زمانی که طبیعی هستند آسیب می بینند. آن را به زور نکشید یا مالش ندهید و به روش صحیح از آن مراقبت کنید.

من پرمژه دارم، آیا می توانم مژه مصنوعی انجام دهم؟

حتی اگر پرم مژه بزنید، می توانید از اکستنشن مژه استفاده کنید. با این حال، از آنجایی که سطوح چسبنده کمی وجود دارد، ممکن است بیشتر از حد معمول دوام نیاورد. بهتر است 2 تا 3 ماه پس از برداشتن پرم مژه درمان را انجام دهید زیرا ممکن است به مژه های شما آسیب برساند.

من دچار حساسیت پوستی هستم آیا می توانم از مژه مصنوعی استفاده کنم؟

تماس با لنزهای سخت و لنزهای نرم در زندگی روزمره مشکلی ندارد. هنگام گذاشتن و درآوردن کنتاکت ها، سعی کنید تا حد امکان به اکستنشن مژه دست نزنید. در صورت تماس سخت، برداشتن آن در طول عمل معمول است. همچنین، اگر بلافاصله بعد از عمل تماس بگیرید، ممکن است پسوند از بین برود. ایده خوبی است که عینک خود را به همراه کیف نگهدارنده تماسی خود همراه داشته باشید.

من پوست ضعیفی دارم، آیا می توانم از مژه مصنوعی استفاده کنم؟

برای اکستنشن مژه، مژه های مصنوعی با استفاده از چسب مخصوص (چسب) چسبانده می شوند. ممکن است باعث واکنش آلرژیک شود، پس ابتدا با سالن مژه مصنوعی مشورت کنید.

مژه کم است یا رو به پایین است، اما آیا می توان از  اکستنشن مژه استفاده کرد؟

مگر اینکه اصلا مژه ندارید، می توانید از اکستنشن مژه مصنوعی حتی اگر مژه کمی دارید استفاده کنید. علاوه بر این، حتی اگر مژه ها رو به پایین یا وارونه باشند، جز در موارد شدید می توان با آن برخورد کرد.

آیا می توان از مژه مصنوعی برای مژه های پایین استفاده کرد؟

اکستنشن مژه را می توان برای مژه های پایین نیز اعمال کرد. اگر آن را همزمان با پلک های بالا بزنید، ناحیه چشمی حجیم خواهید داشت. برای کسانی که احساس ناراحتی می کنند و با چسباندن مژه مصنوعی به مژه های پایین به راحتی برداشته می شود توصیه می شود.

برای مژه مصنوعی از چه طرحی استفاده کنم؟

انواع مختلفی از اکستنشن مژه با زوایای فر و مواد مختلف و همچنین طول و ضخامت متفاوت وجود دارد. سفارش‌ها اغلب بر اساس تعداد قطعات یا نام حلقه انجام می‌شوند، بنابراین اگر قبل از سفارش تصویر را درک کنید، می‌توانید به تصویری که می‌خواهید باشید نزدیک‌تر شوید.

تصویر بسته به تعداد تغییر می کند! تعداد توصیه شده مژه مصنوعی

80 قطعه در یک تصویر نسبتا طبیعی به پایان رسیده است. برای کسانی که می خواهند مژه مصنوعی را امتحان کنند، اما در مدرسه یا محل کار زیاد برجسته نمی شوند، توصیه می شود. بیایید یک ناحیه چشم طبیعی و سفت ایجاد کنیم
 بیایید به طور طبیعی زیبا باشیم
100 عددی است که به طور طبیعی با چشمان شما مطابقت دارد. هم به احساس «می‌خواهم چشمانم را تا حد امکان درشت نشان بدهم!» و هم به احساس «نمی‌خواهم خیلی زرق و برق‌دار باشم» نزدیک است!
اگر می خواهید بیشتر به حجم پایبند باشید!
اگر می خواهید به جای مژه های طبیعی به مژه های خود حجم دهید، 120 یا بیشتر سفارش دهید. حتی اگر آرایش نکنید، چشمان شما به اندازه کافی چشمگیر به نظر می رسد. شما می توانید یک ناز طبیعی ایجاد کنید، و برای کوتاه کردن زمان آرایش عالی است!
ایده آل برای افراد زرق و برق دار
اگر فضای زیبا را دوست دارید، 140 جلد بیشتر و بیشتر را امتحان کنید. برای کسانی که می خواهند مژه هایی حجیم داشته باشند که به نظر می رسد برای آرایش زیبا و سکسی آشنا هستند، توصیه می شود!
اگر فقط می‌خواهید آرایش چشمی حجیم داشته باشید، مانند زمانی که مژه مصنوعی می‌زنید، 160 را امتحان کنید. با افزایش تعداد می توانید به تراکم چشمی بالایی دست یابید. اگر اهل آرایش هستید لطفا سفارش دهید
طرح فر مژه مصنوعی

بسته به نحوه اعمال فر، تأثیر کاملاً تغییر می کند. مژه های مصنوعی جی کرل دارای “طبیعی ترین پرداخت” هستند و تصویری از یک فرد با مژه های مصنوعی زیاد می دهند. به ویژه برای کسانی که بدون آرایش یا آرایش طبیعی هستند توصیه می شود. مژه های مصنوعی C-curl دارای حالتی مانند فر مژه هستند که برای کوتاه کردن زمان آرایش مناسب است. نسبت مژه ها روی چشم های مشکی کاهش می یابد و می توانید یک تصویر زیبا دریافت کنید. مژه های مصنوعی D-curl دارای “جلوه ای زیباتر” هستند. از آنجایی که مژه ها کاملاً زاویه دار هستند، می توانید مژه هایی مانند یک عروسک داشته باشید. برای کسانی که می خواهند بر چشم های خود تأکید کنند توصیه می شود.

اکستنشن مژه چقدر باید باشد؟

من می خواهم به بلندی مژه مصنوعی نیز توجه کنم. اگر خیلی کوتاه باشد چندان منطقی نیست و اگر خیلی بلند باشد به دلیل سنگینی مژه مصنوعی می ریزد و چشمان شما را می پوشاند و چشمان شما را کوچکتر نشان می دهد. مهم “تعادل با مژه های خودت” است! طول توصیه شده از طول مژه های خودتان تا کمی بلندتر است. به طور کلی گفته می شود که طولی که طبیعی به نظر می رسد 9 تا 11 میلی متر است.

چگونه ضخامت اکستنشن مژه خود را تعیین می کنید؟

کلید برداشت “ضخامت مژه مصنوعی” است. تنها تفاوت این است که تصویر حتی با طول و تعداد یکسان به طور قابل توجهی تغییر می کند. میانگین ضخامت مژه های زنانه از 0.1 میلی متر تا 0.12 میلی متر است. اگر ضخیم را بچسبانید مطمئنا حجم آن بیشتر می شود و تاثیر چشمان شما قوی تر می شود اما تفاوت آن با مژه های اصلی محسوس خواهد بود و چون پرپشت = سنگین ممکن است مژه ها ریزش کنند. برای تاثیرگذاری طبیعی، ضخامت 0.1 تا 0.12 میلی‌متر را توصیه می‌کنیم که تقریباً برابر با ضخامت مژه‌ها است و اگر می‌خواهید آن را به اندازه اضافه کردن ریمل ضخیم کنید، 0.15 میلی‌متر است.

اگر در طراحی مژه گیر کرده اید

ممکن است هنگام نگاه کردن به مژه های خود به تصویر طرح فکر کنید! لطفا با نگاه کردن به مقالات زیر به دنبال مژه های جدید باشید ♡

چگونه مژه مصنوعی را انتخاب کنیم؟
انواع مختلفی از “اکستنشن مژه” وجود دارد. بیایید مژه مصنوعی را به چالش بکشیم! حتی اگر در مورد آن فکر کنید، ممکن است تعجب کنید که چه نوع طراحی باید انجام دهید. اول از همه، مهم است که طرحی را پیدا کنید که با تصویری که می‌خواهید باشید و سلیقه لباس‌هایتان مطابقت داشته باشد. از این رو به معرفی نحوه انتخاب مژه مصنوعی و طرح های پیشنهادی مژه مصنوعی بر اساس برداشت می پردازیم. اگر این را بخوانید، باید بتوانید به راحتی در سالن سفارش دهید!
 برای چشم هایی که با زرق و برق می درخشند و مژه های مصنوعی را رنگ می کنند

سالن اکستنشن مژه چه نوع مکانی است؟

سالن اکستنشن مژه سالنی است که به طور عمده در زمینه اکستنشن مژه تخصص دارد. کادری با مهارت و دانش تخصصی و متخصصین زیبایی واجد شرایط درمان را بر عهده خواهند داشت. رزرو در اکثر سالن های مژه مصنوعی الزامی است. بسته به در دسترس بودن، رزرو در همان روز نیز پذیرفته می شود، بنابراین توصیه می شود از قبل بررسی کنید.

آیا رفتن به سالن مژه مصنوعی با آرایش اشکالی ندارد؟

اصولاً بیایید بدون آرایش چشم به سالن اکستنشن مژه بروید. (سایر آرایش ها مشکلی ندارد.) اگر بعد از کار اجتناب ناپذیر است، می توانید آرایش را در سالن مژه مصنوعی پاک کنید. لطفا توجه داشته باشید که تا چند ساعت پس از استفاده از اکستنشن مژه قادر به آرایش چشم و شستشوی صورت خود نخواهید بود.

آیا باید قبل از رفتن به سالن مژه مصنوعی در مورد طرح تصمیم بگیرم؟

نیازی به تصمیم گیری در مورد طراحی از قبل نیست. کارکنان سالن در حالی که به بلندی مژه های شما نگاه می کنند، طرحی را پیشنهاد می دهند. با این حال، اگر تصمیم بگیرید در مورد تصویری که می خواهید باشید، مانند زیبا یا زرق و برق دار، صاف خواهد بود.

قیمت مژه مصنوعی چقدر است؟ زمان است؟

زمان تخمینی برای مژه مصنوعی حدود 45 دقیقه تا 2 ساعت با احتساب مشاوره می باشد. این بستگی به تعداد درمان ها و وضعیت مژه های خودتان دارد. قیمت بسته به منطقه، سالن، تعداد داخلی و … متفاوت است، اما به نظر می رسد قیمت در سال 1401 چیزی حدود 1 ملیون تومان در قیمت پایه باشد .

اکستنشن مژه چقدر دوام می آورد؟

بسته به روش مراقبت از مژه، سبک زندگی و چرخه مویی که در آن مژه ها رشد می کنند، تفاوت های فردی وجود دارد. به طور کلی 2-4 هفته طول می کشد.

زمان ترمیم اکستنشن مژه چه زمانی است ؟

اکستنشن مژه به طور طبیعی با بازسازی مژه های شما (چرخه مو) می ریزد. شما می توانید با تعویض (ترمیم) آن در حدود 2 تا 3 هفته وضعیت زیبایی را حفظ کنید. به دلایل بهداشتی، اجازه دهید همه تعمیرات را حدود 3 بار به عنوان راهنما خاموش کنیم.

آیا می توانم بعد از استفاده از اکستنشن مژه صورتم را طبق معمول تمیز و بشورم؟

در روز عمل، چسب (چسب) به طور کامل جامد نمی شود. بنابراین، لطفاً 5 تا 6 ساعت پس از عمل از شستن صورت خودداری کنید. علاوه بر این، چسب دارای خاصیت آسیب پذیری در برابر روغن است. یک ماده پاک کننده بدون روغن انتخاب کنید زیرا می تواند باعث کنده شدن اکستنشن ها شود. لطفا صورت خود را به آرامی با دست و بدون ساییدگی بشویید. لطفاً به این مقاله در مورد مراقبت های بعد نیز مراجعه کنید.

آیا بعد از استفاده از اکستنشن مژه در زندگی من باید مراقب آن باشم؟

توجه داشته باشید که باید به پشت دراز بکشید نه روی شکم. اصطکاک می تواند به مژه های شما آسیب برساند و باعث کنده شدن اکستنشن شود. از دوش گرفتن مستقیم خودداری کنید تا فشار آب باعث نوسان مژه ها نشود.

چگونه اکستنشن مژه دوام بیشتری داشته باشد؟

اگر مژه ها خیس بمانند، چسب (چسب) به راحتی جدا می شود. برای شستن صورت یا بعد از حمام بهتر است مژه های خود را با هوای سرد خشک کن خشک کنید. مراقبت از سرم مژه نیز کلیدی برای ماندگاری بیشتر اکستنشن است.

آیا می توانم با اکستنشن مژه وارد استخر شوم؟

اصلا مشکلی نیست با این حال، اکستنشن مژه به روغن حساس است، بنابراین یک نوع بدون روغن را برای ضد آفتاب انتخاب کنید. پس از خیس شدن مژه ها، آنها را با هوای خنک خشک کن خشک کنید تا اکستنشن ها ماندگاری بیشتری داشته باشند.

بعد از زدن اکستنشن مژه، آیا می توانم به آرایش ادامه دهم؟

البته هنوز هم می توانید جبران کنید. اما برای ریمل از ریمل اکستنشنی استفاده کنید که به راحتی با آب داغ پاک شود. از استفاده از فر مژه خودداری کنید زیرا می تواند به مژه های شما آسیب برساند و اکستنشن ها را از بین ببرد. در این راه دقت در آرایش دور چشم بسیار مهم است.

آیا می توانم اکستنشن مژه را خودم پاک کنم؟

اکستنشن مژه را یکی یکی با پاک کننده مخصوص پاک کنید. خودمراقبتی به زمان و تلاش نیاز دارد و می تواند به مژه های شما آسیب برساند. به جای اینکه خودتان آن را بردارید، آن را در سالن مژه انجام دهید .

No comment

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات