دراین مطلب می خواهیم بپردازیم به چسب اکستنشن مژه خوب و بدون حساسیت و گاز برای افرادی که چشمان حساس دارند . انتخاب یک چسب اکستنشن مژه خوب جزء شروط اکستنشن خوب برای شما می باشد . برای این که اکستنشن مژه خوبی انجام دهید و میخواهید هم دوام بسیار خوبی بر روی چشم های زیبای شما داشته باشند و هم حساسیتی چشم های زیبای شما را تهدید نکند چسب اکستنشن مژه نقش فوق حیاتی را برای شما اجرا می کند .

علائم استفاده بیش از حد از چسب اکستنشن مژه 

۱- ایجاد حباب روی چسبکه  این نشانه زیاد برداشتن چسب است و چسب کم تری باید بردارید. 

۲- دیر خشک شدن: در حالت ایدآل چسبها باید پس از تماس با مژه طبیعی (مدت زمان چسبها باهم متفاوته)
معمولا بین ۱ تا ۵ ثانیه مکث خشک بشن، در صورت استفاده زیاد از چسب این زمان بیشتر میشه

۳- چسبندگی: اگه از چسب زیاد استفاده بشه و دیرتر هم خشک بشه قطعا خطر چسبیدن چندتار مژه بهم وجود داره
چون ما بیشتر صبر نمیکنیم برای خشک شدن واقعی اون حجم از چسب زیاد است .

۴-تحریک پذیری: وقتی چسب بیشتر استفاده بشه قطعا واکنش و حساسیت مشتری بیشتر میشه! در اثر گاز بیشتر چشم ها قرمز و متورم میشود

حالا چطور میشه از چسب به اندازه ایدآل استفاده کرد؟

کافیه فقط سرعت دستتون موقع خروج مژه از چسب آهسته باشد .

دیگه نه ایجاد حباب میکند و نه حجم زیادی چسب اغشته میشود .

حتما ۱-۲ میل از پایه مژه رو داخل چسب کنید
و از ورود فن مژه به داخل چسب بیش از این مقدار خودداری کنید

حساسیت در اکستنشن مژه 

برای انجام اکستنشن مژه خوب باید موادی که در صورت موجود بودن در چسب ها موجب ایجاد حساسیت در چشم شود را شناسایی کرده و از استفاده این چسب ها و مواد جلوگیری نمایید .

بیاید با هم ببینیم این موادچه چیزهایی هستند و شروع به بررسی آن ها بکنیم .

مواد حساسیت زا در  چسب اکستنشن مژه چه موادی هستند ؟

پیش تر گفتیم که موادی هستند که در افراد موجب حساسیت می شود و این افراد ممکن است به این موارد حساسیت شدیدی داشته باشند .

سیانواکریلات

بر اساس پژوهش های انجام شده توسط دلوکس پروفشنال اکثر افراد به ماده ای به نام سیانواکریلات حساسیت نشان می دهند . از این ماده در چسب های اکستنشن مژه برای خشک شدن سریع چسب استفاده می کنند .
این ماده از نظر شیمیایی یک محرک قوی محسوب می شود و حساسیت زیادی را برای افراد به وجود می آورد . پس استفاده از چسب اکستنشن های مژه ای که حاوی سیانواکریلات هستند را شناسی و از استفاده آن ها برای افراد حساس اجتناب نمایید .
سیانو اکریلات همان ماده ای است که در چسب های فوری یک دو سه استفاده می کند و گاز خیلی قوی و سوزاور برای چشم است .

کربن 

کربن سیاه یکی از مواردی است که افراد کمی به این ماده حساسیت نشان می دهند .
از کربن برای ایجاد رنگ در چسب اکستنشن مژه استفاده می کنند .
کربن در افراد بسیار کمی موجب ایجاد آلرژی می شود . در صورتی که مشتری به شما مراجعه کرد یا خود شما فردی هستید که اکستنشن مژه بر روی شما انجام می شود و چسب مژه شما دارای کربن است از این چسب استفاده نکنید و سعی کنید از چسب های شفاف برای انجام اکستنشن مژه استفاده نمایید .

نگهدارنده چسب مناسب برای اکستنشن استفاده نمایید 

ظرفی که در آن از نگه داشتن مژه برای مقدار تعیین شده خود استفاده می کنید باید به اندازه ای باشد که زود مصرف شود و مدت طولانی صرف نگهداری چسب اکستنشن مژه نشود . چسب اکستنشن های مژه حرفه ای دارای مواد حساسی هستند و به شما توصیه می کنیم.

پس از باز شدن چسب اکستنشن مژه شما تا 6 ماه  فرصت استفاده از آن را دارید . برای حل این مشکل از چسب های با ظرفیت کم تر استفاده نمایید .

چگونه یک چسب اکستنشن مژه خوب بخرم ؟

پس از توضیحات بالا حتما برای شما این سوال پیش می آید که چه چسب اکستنشن مژه ای برای یک اکستنشن فوق العاده و بدون نقص استفاده کنم که هم برای مشتری ایجاد حساسیت نکند و هم در دوام اکستنشن مژه فرد تاثیر خوبی بگذارد و از همه مهم تر موجب آسیب به چشم نشود .

انتخاب برند خوب برای  چسب اکستنشن مژه 

از چسب اکستنشن مژه ای استفاده نمایید که شرکت سازنده معتبری داشته باشد . شرکت معتبر و ثابت شده این اطمینان را به شما می دهد که محصولات کاملا تست شده و هم چنین مشکلات احتمالی را نخواهد داشت . استفاده از چسب اکستنشن های فیک و ارزان قیمت را در کار خود وارد نکنید . استفاده از چسب اکستنشن مژه خوب حتما دوام کار و اکستنشن مزه شما را بالا می برد و به چشم های زیبای شما آسیب نمی رساند .

چند نکته مهم در مورد چسب اکستنشن مژه

خیلی مهم است که  چسب شما تازه باشد . هم خود  چسب  و هم قطره چسبی که میریزید باید به اندازه کافی رقیق باشد .
اگه تاریخ چسب شما گذشته باشد یا قطره شما مدت زیادی است  که ریخته شده میتونه آثار قابل توجهی از چسب روی مژه شما بزارد .

دما و رطوبت محیطتتان اگر مناسب نباشد  چسب شما خیلی سریع تحت تاثیر قرار میگیرد و باید توجه داشته باشید غبار در اطرافتان خیلی موثر می باشد .خانم هایی که در یک محیط سالن با ناخن کار، رنگ کار ، کراتین کار دارن کار انجام میدهند  به شدت این شرایط نامناسب است و باید در اتاق مجزا در بسته باشند

تبحر مژه کار در استفاده از چسب بسیار موثر است کار با سرعت مناسب چسب با توجه به شرایط محیطی !یه مژه مدام چند بار داخل چسب بره قطعا چسب ضخیمی تشکیل خواهد شد باید طوری چیدمان داشته باشیم که در تایم طلایی هر چسب نصب انجام بشود و فقط یک بار مژه داخل چسب برود .

نکته : سریع بِراش کشیدن باعث چسبیدن و نمای بد در مژه میشود .

نتیجه گیری 

از این به بعد ابتدا رفتار مشتری را بررسی کنید . در مراجعه اول در صورت ایجاد هرگونه حساسیتی آن را بررسی کرده و نسبت به رفع آن اقدام نمایید . چسب اکستنشن مژه دلوکس برنده متوالی جوایز اکستنشن مژه در دنیا هم در فروش و در کیفیت شده است .با خرید از دلوکس از اصالت کالا بهره مند شوید و خیالتان را از کیفیت راحت کنید.

2 Comments

    • این چسب بدون گاز هست؟ من میخوام تازه کار رو شروع کنم دنبال یه چسبی هستم که اون گاز رو نداشته باشه و خطر ناک نباشه . بنظر شما این چسب این چیزایی که من دنبالش هستم رو داره؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *