در این مطلب می خواهیم چند راهنمایی کوتاه در مورد اکستنشن مژه به شما کنیم . این راهنمایی ها کمک بسیار مناسبی را به شما می کند . انتخاب یک مپ خوب متناسب با چشم ها و آناتومی فرد کمک بسیار شایانی به شما خواهد کرد هم در جذب مشتری و هم در انتخاب مدل بهتر برای اکستنشن مژه . با ما همراه باشید تا به بررسی این مطلب بپردازیم .

رعایت فاصله بین دو چشم 

به فاصله بین دو چشم فرد توجه نمایید ، اگر چشم ها از یکدیگر فاصله داشتن از مپ عروسکی استفاده نمایید .
و اگر فاصله ی بین دو چشم زیاد بود از پرفکت لاین استفاده نمایید .

اگر هم چشم ها به هم نزدیک بود از مپ روباهی ، مپ گربه ای ، خط چشمی و افکت گلامور استفاده نمایید .
و اگر فرد دارای چشم های افتاده بود از مپ سنجابی ، مپ عروسکی و مپ چشم باز استفاده نمایید .

 

انتخاب سایز مناسب مناسب برای مشتری 

برای انتخاب سایز مناسب به دو روش اقدام کنید . در ابتدا به نسبت اندازه چشم مشتری و فاصله چشم با ابرو نگاه کنید ببینید تا چه سایزی می تواند مناسب باشد .

در روش دوم اندازه بلندترین سایز مژه مشتری را در نظر بگیرید ،هز اندازه ای بود بلند ترین تار مژه ، 2 میل بلند تر از آن بهترین انتخاب برای شما می باشد .

توجه به پشت پلک 

برای انتخاب استایل مناسب به پشت پلک توجه کنید . اگر پشت پلک فرد گود و تو رفتگی داشت و استخوان
پشت پلک که منتهی به ابرو می شود بیرون زده بود شما می توانید از استایل کم حالت استفاده نمایید .

هم چنین اگر پشت پلک برعکس حالت بالا پف دار بود از استایل های حالت دار برای پوشش پف استفاده نمایید .
با رعایت این  مورد مژه های طبیعی و زیبایی را به فرد الحاق می کنید .

 

نکات مهم در انتخاب مپ کشی مناسب 

این چند نکته رو رعایت کن تا بترکونی . وقتی شما می خواهید یک نقشه یا مپ زیر چشم مشتری خود بکشید به خیلی از موارد باید توجه کنید چرا که مپ کشی در بیشتر مواقع فقط و فقط مختص سایزها نیست . این یعنی که کار را به این صورت پیش نبرید که به طور مثال ابتدا را 10 کار می کنید تا آخر کار با 10 پیش بروید .

توجه به فاصله ی دو چشم 

در ابتدا باید به فاصله ی دو چشم وحالت چشم  توجه کنید تا نوع مپ مناسب برای کارتان مشخص شود با توجه به فاصله چشم و حالت های مختلف چشم تکنیک ها می توانند انتخاب بشوند و ترکیبی ادغام شوند رنگ های شما با این دو ویژگی انتخاب می شوند که که در کجا قرار گرفته بشوند .  به طور مثال این باب شده است که مژه های بیرونی را رنگی کار کنیم . این کار اشتباه است و بادی به نسبت ویژگی هایی که شما برای فرد که منحصر به فرد می کنید این کار را انجام دهید .

توجه به اندازه چشم 

در مرحله بعد با توجه با اندازه چشم و فاصله ی آن با ابرو و بلندترین سایز مژه خودش باید بلند ترین سایز را شناسایی و حالا با توجه به آن نمره اعداد و سایزبندی خود را بچینید .

توجه به فرم چشم 

حالا باید به فرم چشم که گود هست یا برآمده دقت نمایید هم چنین به زوایای چشم فرد که به چشم سمتی است بعضی ها پایین بعضی ها به سمت بالا و زوایای این چنینی که با توجه به حالت ها استایل مناسب انتخاب شود .  برای همه ی افراد از یک استایل نمی توان بهره برد و در بسیاری از موارد 2 استایل را باید ترکیب نمایید .

نتیجه گیری 

با در نظر گرفتن موارد بالا می توانید یک اکستنشن خوب را داشته باشید . اما این را هم باید در نظر داشت که سلیقه مشتری تعیین کننده اصلی می باشد و شما باید سلیقه مشتری را با استفاده از قوانین اکستنشن مژه  به یک نتیجه خوب نزدیک نمایید .

توجه داشته باشید در افرادی که دارای چشم های کوچ و بادامی هستند کارکردن روی اکستنشن های حجیم می تواند چشم ها را بسته تر کند و موجب می شود که کار شما خراب شود پس در این مدل چشم ها خلوت تر کار کنید . به طور کلی رعایت سلیقه مشتری می تواند کمک بسیار شایانی به شما برای جلب مشتری کند .

برای چشم های ریز از سایزهای خیلی بلند استفاده نکنید
برای چشم های درشت از یک دست کوتاه استفاده نکنید
برای چشم های افتاده از گربه ای استفاده نکنید
برای چشم های بیرون زده فردار استفاده نکنید
گوشه داخلی روهم خالی نزارید و بلند استفاده نکنید

No comment

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *