حالت دادن به چشم بر اساس ویژگی های آناتومی چشم مشتری است: عمق چشم، عرض، شکل، موقعیت ابروها، و غیره.
یک افکت صحیح ویژگی های شما را برجسته می کند و عیوب را پنهان می کند. اغلب اوقات، اکستنشن مژه بد به نظر می رسد و با فرم چشم مشتری سازگار نیست، حتی اگر از نظر فنی درست انجام شود. اگر چشم های مشتری بدون اکستنشن مژه هماهنگ‌تر و زیباتر از آن به نظر می‌رسد، به این معنی است که افکت اشتباه انتخاب شده است.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    خانهفروشگاهحسابتماس با ما