حالت دادن به چشم بر اساس ویژگی های آناتومی چشم مشتری است: عمق چشم، عرض، شکل، موقعیت ابروها، و غیره.
یک افکت صحیح ویژگی های شما را برجسته می کند و عیوب را پنهان می کند. اغلب اوقات، اکستنشن مژه بد به نظر می رسد و با فرم چشم مشتری سازگار نیست، حتی اگر از نظر فنی درست انجام شود. اگر چشم های مشتری بدون اکستنشن مژه هماهنگ‌تر و زیباتر از آن به نظر می‌رسد، به این معنی است که افکت اشتباه انتخاب شده است.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *